Jest pozycja na której jeździmy 4H następna w prawo to 4H lock a potem jest 4L lock
Czy można przełączyć w czasie jazdy z pozycji 4H na 4H lock lub odwrotnie z 4H lock na 4H ?
ja staje i dopiero włączam bo mówili mi ze nie wolno zmieniać napędu w czasie ruchu pojazdu ale wyczytałem teraz ze można ? i czym się właściwie rożni 4H od 4H lock jak to i tak daje na dwie osie cały czas
Czy może któryś z kolegów ,mnie uświadomić ?
grand vitara GV - przełączanie napędu
Moderator: Albert_N
Re: grand vitara GV - przełączanie napędu
ogólnie, ale podstawy wszędzie są takie same:
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=14&t=64751
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=14&t=12439
pozdr.
paweł
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=14&t=64751
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=14&t=12439
pozdr.
paweł
Re: grand vitara GV - przełączanie napędu
koledze chyba chodzi o gv 2 czyli najnowszy model
4h - napęd na 4 koła używany na codzień
4h lock- 4 koła ze zblokowanym centralnym mechanizmem różnicowym nie wolno go uzywać na utwardzonych nawierzchniach czyli suchy asfalt beton itp.
Co do zatrzymywania to niech się koledzy mający takie auta się wypowiedzą bo ja nie jestem do końca pewny
4h - napęd na 4 koła używany na codzień
4h lock- 4 koła ze zblokowanym centralnym mechanizmem różnicowym nie wolno go uzywać na utwardzonych nawierzchniach czyli suchy asfalt beton itp.
Co do zatrzymywania to niech się koledzy mający takie auta się wypowiedzą bo ja nie jestem do końca pewny
Była Vitara Cabrio 1997 1.6 16v
Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989

Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989
Re: grand vitara GV - przełączanie napędu
tak 2007 rok , przepraszam zapomniałem dopisać
- kjablonski
- Posty: 386
- Rejestracja: pn paź 02, 2006 9:41 am
- Lokalizacja: suwałki teraz katowice
Re: grand vitara GV - przełączanie napędu
4H napęd 47/53 % ( lub jakoś tak ) , 4H lock 50/50 % i można tylko po luźnych nawierzchniach , można zmieniać podczas jazdy.
redukcja wymaga zatrzymania i wrzucenia luzu , ( trzeba trzymać wciśnięty pedał sprzęgła i hamulca - głowy nie dam bo żona jeździ witką a ja robię to machinalnie ) i dopiero przełącznik .
a tak właściwie to redukcja jest taka sobie.
redukcja wymaga zatrzymania i wrzucenia luzu , ( trzeba trzymać wciśnięty pedał sprzęgła i hamulca - głowy nie dam bo żona jeździ witką a ja robię to machinalnie ) i dopiero przełącznik .
a tak właściwie to redukcja jest taka sobie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości