grand vitara GV - przełączanie napędu

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

mater
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: czw gru 30, 2010 4:26 pm
Lokalizacja: Lubań

grand vitara GV - przełączanie napędu

Post autor: mater » ndz sty 09, 2011 10:44 pm

Jest pozycja na której jeździmy 4H następna w prawo to 4H lock a potem jest 4L lock
Czy można przełączyć w czasie jazdy z pozycji 4H na 4H lock lub odwrotnie z 4H lock na 4H ?
ja staje i dopiero włączam bo mówili mi ze nie wolno zmieniać napędu w czasie ruchu pojazdu ale wyczytałem teraz ze można ? i czym się właściwie rożni 4H od 4H lock jak to i tak daje na dwie osie cały czas
Czy może któryś z kolegów ,mnie uświadomić ?

Awatar użytkownika
dhanu
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn sty 02, 2006 11:14 am
Lokalizacja: DSW

Re: grand vitara GV - przełączanie napędu

Post autor: dhanu » pn sty 10, 2011 7:42 am


Awatar użytkownika
Burcys
 
 
Posty: 125
Rejestracja: sob wrz 01, 2007 10:44 pm
Lokalizacja: Wadowice

Re: grand vitara GV - przełączanie napędu

Post autor: Burcys » pn sty 10, 2011 7:55 pm

koledze chyba chodzi o gv 2 czyli najnowszy model

4h - napęd na 4 koła używany na codzień
4h lock- 4 koła ze zblokowanym centralnym mechanizmem różnicowym nie wolno go uzywać na utwardzonych nawierzchniach czyli suchy asfalt beton itp.

Co do zatrzymywania to niech się koledzy mający takie auta się wypowiedzą bo ja nie jestem do końca pewny
Była Vitara Cabrio 1997 1.6 16v :-(
Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989

mater
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: czw gru 30, 2010 4:26 pm
Lokalizacja: Lubań

Re: grand vitara GV - przełączanie napędu

Post autor: mater » pn sty 10, 2011 9:25 pm

tak 2007 rok , przepraszam zapomniałem dopisać

Awatar użytkownika
kjablonski
Posty: 386
Rejestracja: pn paź 02, 2006 9:41 am
Lokalizacja: suwałki teraz katowice

Re: grand vitara GV - przełączanie napędu

Post autor: kjablonski » pn sty 10, 2011 10:57 pm

4H napęd 47/53 % ( lub jakoś tak ) , 4H lock 50/50 % i można tylko po luźnych nawierzchniach , można zmieniać podczas jazdy.
redukcja wymaga zatrzymania i wrzucenia luzu , ( trzeba trzymać wciśnięty pedał sprzęgła i hamulca - głowy nie dam bo żona jeździ witką a ja robię to machinalnie ) i dopiero przełącznik .

a tak właściwie to redukcja jest taka sobie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości