Ktoś może ma "pod ręką" rozebrany od strony rozrządu silnik 1,0 czyli F10A?
Potrzebuję rozmiar uszczelnienia wału, tego simeringa który tkwi w obudowie pompy oleju.
Rozmiar uszczelnienia wału korbowego SJ-410
Moderator: Albert_N
Rozmiar uszczelnienia wału korbowego SJ-410
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza
LJ-81 jeszcze lepsza

Re: Rozmiar uszczelnienia wału korbowego SJ-410
Dopiero teraz zauważyłem temat...
jak jeszcze aktualne - jutro sprawdzę, czy mam silnik "na miejscu" czy jest "nie dostępny"
jak jeszcze aktualne - jutro sprawdzę, czy mam silnik "na miejscu" czy jest "nie dostępny"

Re: Rozmiar uszczelnienia wału korbowego SJ-410
Jeszcze aktualne, dzięki 

LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza
LJ-81 jeszcze lepsza

Re: Rozmiar uszczelnienia wału korbowego SJ-410
Sprawdziłem
jest nie dostępny
co oznacza, że jest w jakimś magazynie do którego strasznie trudno się dostać
zawalony stertą innych gratów 
jest nie dostępny


co oznacza, że jest w jakimś magazynie do którego strasznie trudno się dostać


Re: Rozmiar uszczelnienia wału korbowego SJ-410
Dzięki za zainteresowanie 

LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza
LJ-81 jeszcze lepsza

Re: Rozmiar uszczelnienia wału korbowego SJ-410
Sie okazało że jest taki sam w silnikach F8, F10, F13, G13, ale również 1,6 i 2,0 w Viertarce,
32x47x8, przy okazji takie samo uszczelnienie jest na wałku rozrządu w głowicach do F8, F10 i F13.
Ot taka ciekawostka
32x47x8, przy okazji takie samo uszczelnienie jest na wałku rozrządu w głowicach do F8, F10 i F13.
Ot taka ciekawostka

LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza
LJ-81 jeszcze lepsza

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość