Strona 1 z 2
Remont generalny
: pt sie 05, 2011 7:01 pm
autor: Jareczek
Witam.w związku z tym że remont się już dawno zakończył a pytań jest wiele pozwolę sobie odesłać chętnych do czytania na małe forum Suzuki .Starałem się w miarę dokładnie wszystko opisać.Może komuś cię przyda moja opowieść a w razie pytań proszę dzwonić lub pisać chętnie pomogę
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=4695
Re: Remont generalny
: sob sie 06, 2011 8:59 pm
autor: milas
swietna robota
(poza dachem i drabina ale to rzecz gustu)
Re: Remont generalny
: ndz sie 07, 2011 11:54 am
autor: Jareczek
Dobra dobra .Po drabinie trzeba wyjść na dach . Więc potrzebne i to i to

A tak na poważnie to trochę taki kanciasty ten bagażnik i chyba go trochę zaokrąglę.A poza tym to musi być gdyż wożona jest tam łopata hi lift i wszelkiego rodzaju liny .Lin nigdy nie wkładam do środka bo z racji swego przeznaczenia są wiecznie brudne .A jak dam na dach to jest Święty spokój a i dostęp łatwy
Re: Remont generalny
: ndz sie 07, 2011 12:21 pm
autor: milas
anie dalo sie zrobic tak jak jest w disko . elegancko z tylu . albo dokladana
dlamnie tragedia ale jak mowie rzecz gustu
aczkolwiek chetnie sie przejade jako pasnger zeby porownac moc silnika
Re: Remont generalny
: ndz sie 07, 2011 4:12 pm
autor: Jareczek
No wiesz coooo - teraz to że śmie dobił

Chyba się na poważnie zacznę zastanawiać nad zrobieniem nowego

Re: Remont generalny
: ndz sie 07, 2011 4:28 pm
autor: zagaj1
Podziwiam twoją pracę i jest wszystko super

ale ten bagażnik dachowy, jak napisał poprzednik, psuje cały efekt, może i jest solidny i spełnia swoje zadanie, ale za grosz w nim estetyki, wybacz

Po za tym GIT

Re: Remont generalny
: ndz sie 07, 2011 11:29 pm
autor: Jareczek
Kurde w przyszłym tygodniu robię nowy

Re: Remont generalny
: śr sie 10, 2011 2:40 pm
autor: pavelk
z tą drabinkąto kolega pojechał

jak koledzy pisali radze zrobic cos na kształt tego co robia do disco (na tylnej klapie, jesli w ogole - nie siegasz stając na kole?), obciąłbym też ta szpetna rame nad halogenami i zrobił cos bardziej subtelnego
Re: Remont generalny
: śr sie 10, 2011 6:02 pm
autor: Jareczek
Normalnie nie wytrzymam z wam

W tym tygodniu już nie mam czasu ale w przyszłym zrobię coś ,,subtelnego ,delikatnego '' -tak aby wszystkie lachony się za mną oglądały

Re: Remont generalny
: czw sie 11, 2011 8:27 am
autor: pavelk

to nie kwestia lachonów tylko ta wielka krata nad halogenami wyglada tak solidnie ze jak nia o cos zahaczysz (a przy jej rozmiarze to chyba nie trudne) to chyba predzej Ci cały dach zdjemie niz sie ugnie
Re: Remont generalny
: czw sie 11, 2011 5:41 pm
autor: Jareczek
Przy Was to chyba przejdę na ciemną stronę mocy

Re: Remont generalny
: czw sie 25, 2011 2:05 pm
autor: milas
wczoraj przyjechalao na lawecie BMW 1,8 is
szykuje sie dluga zima
Re: Remont generalny
: czw sie 25, 2011 9:45 pm
autor: szympro
Tak odrobine w temacie a odrobine poza

Co znaczy skrot "iS"?
Re: Remont generalny
: czw sie 25, 2011 9:57 pm
autor: milas
osobiscie niewiem
ale 1,8 ma 115 kuni
a 1,8 is ma 140
i ma juz cewki
Re: Remont generalny
: czw sie 25, 2011 10:07 pm
autor: daro 16v
milas pisze:osobiscie niewiem
i oznacza fuel injected, czyli elektroniczny wtrysk paliwa
s oznacza sport. s może oznaczać zmiany w body-kicie, silniku, wyposażeniu w środku etc.
byly 2 rodzaje pojemnosci skokowej 1.8 lub 1.9,momentu obrotowego i oznaczen silnikow 318is
Re: Remont generalny
: czw sie 25, 2011 10:39 pm
autor: milas
wlasnie slyszalem o tym 1.9 ale mowie jakas pomylka
Re: Remont generalny
: czw sie 25, 2011 11:37 pm
autor: gruszek
daro 16v pisze:milas pisze:osobiscie niewiem
i oznacza fuel injected, czyli elektroniczny wtrysk paliwa
s oznacza sport. s może oznaczać zmiany w body-kicie, silniku, wyposażeniu w środku etc.
byly 2 rodzaje pojemnosci skokowej 1.8 lub 1.9,momentu obrotowego i oznaczen silnikow 318is
Apropo różnych pojemności to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M40 jako tzw "1.8"
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M44 jako tzw "1.8 IS"
Oba miały wtrysk elektroniczny.
Re: Remont generalny
: pt sie 26, 2011 3:45 pm
autor: daro 16v
gruszek pisze:daro 16v pisze:milas pisze:osobiscie niewiem
i oznacza fuel injected, czyli elektroniczny wtrysk paliwa
s oznacza sport. s może oznaczać zmiany w body-kicie, silniku, wyposażeniu w środku etc.
byly 2 rodzaje pojemnosci skokowej 1.8 lub 1.9,momentu obrotowego i oznaczen silnikow 318is
Apropo różnych pojemności to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M40 jako tzw "1.8"
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M44 jako tzw "1.8 IS"
Oba miały wtrysk elektroniczny.
Jak ja uwielbiam takich teoretyków fotelowych,szukajacych zaczepki
po pierwsze czytaj ze zrozumieniem!Pytanie bylo co oznacz skrót " IS " wiec rozwinalem
a nie porownywalem m40 i m44 wiec nie wiem do czego pijesz , wyraznie napisalem ze byly 2 rodzaje silnikow "IS" o roznych pojemnosciach czyli 1.8 i 1.9 o oznaczeniach m42 oraz m44
Silnik M42
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M42
Silnik M44
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M44
Re: Remont generalny
: pt sie 26, 2011 10:27 pm
autor: szympro
Ok, dzieki za odpowiedz Panowie

Re: Remont generalny
: pt sie 26, 2011 11:12 pm
autor: milas
dzis byly testy sinika
smrod palonej gumy roznosil sie nad wioska

Re: Remont generalny
: pt sie 26, 2011 11:22 pm
autor: Jareczek
No to u Sołtysa masz przechlapane

Re: Remont generalny
: pt sie 26, 2011 11:41 pm
autor: milas
nie az taka wies
moc jest niezla w tym motorku az szkoda rozbierac

Re: Remont generalny
: sob sie 27, 2011 12:02 am
autor: gruszek
gruszek pisze:daro 16v pisze:milas pisze:osobiscie niewiem
i oznacza fuel injected, czyli elektroniczny wtrysk paliwa
s oznacza sport. s może oznaczać zmiany w body-kicie, silniku, wyposażeniu w środku etc.
byly 2 rodzaje pojemnosci skokowej 1.8 lub 1.9,momentu obrotowego i oznaczen silnikow 318is
Apropo różnych pojemności to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M40 jako tzw "1.8"
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M44 jako tzw "1.8 IS"
Oba miały wtrysk elektroniczny.
Rozwinąłem Twoją myśl, wrzuciłem dwa linki a Ty już o zaczepce

Relax

wakacje są

Re: Remont generalny
: pn wrz 12, 2011 8:56 am
autor: milas
auto rozebrane , silnik wisi
pojawila sie wizja ,ze jednak łatwiej reduktor z samuraja sie z tym zepnie
co zyskam a co strace ?
zostawic vitare szybsza ale w terenie slabiej
wsadzic z 1,3
wsadzic z 1.0
najbardziej mysle 1,3 bo on chyba taki zloty srodek i niekosztuje masakrycznej kasy
Re: Remont generalny
: pn wrz 12, 2011 9:07 am
autor: Kostuch
milas pisze:auto rozebrane , silnik wisi
pojawila sie wizja ,ze jednak łatwiej reduktor z samuraja sie z tym zepnie
co zyskam a co strace ?
zostawic vitare szybsza ale w terenie slabiej
wsadzic z 1,3
wsadzic z 1.0
najbardziej mysle 1,3 bo on chyba taki zloty srodek i niekosztuje masakrycznej kasy
A jak się spina skrzynię vitarową z reduktorem samuraia?
Wywalasz zintegrowany reduktor czy wsadzasz skrzynię tylnionapędowej vitary?
Apropos,
Ktoś coś wie o takich skrzyniach z vitary 4x2?