Doświadczenia z Suzuki Jimny

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Kendet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Doświadczenia z Suzuki Jimny

Post autor: Kendet » wt sie 09, 2011 10:15 pm

Jak w temacie. Proszę o wasze doświadczenia z tym autkiem :) widziałem dość ciekawy test Jimnyego:
http://www.youtube.com/watch?v=18c3jy7R9FQ <- o tu :D
Czy faktycznie jest taki zwinny, praktycznie wszędzie wjeżdżający itp itd? Czy może awaryjny?
Zauważyłem, że mało jest Jimniaków w posiadaniu forumowiczów i satysfakcjonującej mnie wypowiedzi na ten temat nie znalazłem, więc proszę o przybliżenie mi tej terenówki (a może nie zasługuje na to miano?) z pryzmatu użytkujących go nieco dłużej i bardziej ekstremalnie. Dodam jeszcze, że (teoretycznie) posiadam (a praktycznie jest zarejestrowanie nie na mnie, ale ja jeżdżę :evil: ) nowy Suzuki Jimny w stanie fabrycznym (przejechane ma niecałe 500km) i jestem zupełnie zielony w tematach offroadowych, chciałbym dowiedzieć się czegoś o jego faktycznych możliwościach :)
Suzuki Jimny 1.3

Awatar użytkownika
sciba

Re: Doświadczenia z Suzuki Jimny

Post autor: sciba » wt sie 09, 2011 10:34 pm

Proponuje powiciskać magiczne przyciski na desce, zjechać z czarnej drogi i samemu sprawdzić :wink:
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
Kendet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: Kendet » wt sie 09, 2011 10:48 pm