Rozrząd w GV 2.0HDI
Moderator: Albert_N
Rozrząd w GV 2.0HDI
Witam,czy ktoś robił(wymieniał)kompletny rozrząd w GV z peugotoskim silnikiem 2.0HDI?
Chodzi mi o koszt części i wyszczegulnienie wszystkich elementów które wchodzą w skład kompletnego rozrządu.
Z moich informacji wynika że osprzęt jest japoński i co za tym idzie ,francuski rozrząd(dużo tańszy) nie pasuje do tego samochodu?
Chodzi mi o koszt części i wyszczegulnienie wszystkich elementów które wchodzą w skład kompletnego rozrządu.
Z moich informacji wynika że osprzęt jest japoński i co za tym idzie ,francuski rozrząd(dużo tańszy) nie pasuje do tego samochodu?
GV 2.0HDI.5d+A/T235/70R16GY Wrangler. Zawiecha OME
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Rolki i pasek powinny pasowac, choc ja nie wymienialem. Jeszcze.
Kolo pasowe z tlumikiem drgan, do kupienia i w cenie normalnych szpei HDI.
Kolo pasowe z tlumikiem drgan, do kupienia i w cenie normalnych szpei HDI.
Vitara 30''
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Napisz rocznik i moc silnika.
- cordoba_2004
-
- Posty: 3166
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
- Lokalizacja: Radłów Tarnów
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
są gotowe zestawy i wszystko pasuje
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
ja wymieniałem i to w nie jednej GV (8V i 16V) cały rozrząd pasuje z psa więc cena też peugeotowska.
Była Vitara Cabrio 1997 1.6 16v
Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989

Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Kolego burcys,silniki benzynowe to zupełnie inna bajka.
Ja mam silnik peugota 2.0HDI 109KM rocznik 2004.
Orginalne części(kompletny rozrząd w serwisie suzuki) kosztuje ponad 3tys PLN ale dają gwarancje na kolejne 120 tys km.
A na zamiennikach(nawet tych najlepszych) tylko 60tys km.
Ja mam silnik peugota 2.0HDI 109KM rocznik 2004.
Orginalne części(kompletny rozrząd w serwisie suzuki) kosztuje ponad 3tys PLN ale dają gwarancje na kolejne 120 tys km.
A na zamiennikach(nawet tych najlepszych) tylko 60tys km.
GV 2.0HDI.5d+A/T235/70R16GY Wrangler. Zawiecha OME
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Serwis suzuki ma części na napisem Suzuki na pudełku a w środku są z reguły najlepsze produkty uznanych producentów.
NTN, INA, Bosch czy tym podobne.
NTN, INA, Bosch czy tym podobne.
Zdrapek i poharatka
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
poszukaj tutaj
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
dopasuj po kodzie silnika bo wychodzi 2 zestawy
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
dopasuj po kodzie silnika bo wychodzi 2 zestawy
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
te 120tys to raczej z powodu odpowiedniej procedury (miernika) napinania paska rozrzadu..seku35 pisze:Kolego burcys,silniki benzynowe to zupełnie inna bajka.
Ja mam silnik peugota 2.0HDI 109KM rocznik 2004.
Orginalne części(kompletny rozrząd w serwisie suzuki) kosztuje ponad 3tys PLN ale dają gwarancje na kolejne 120 tys km.
A na zamiennikach(nawet tych najlepszych) tylko 60tys km.
Vitara 30''
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Przepraszam, ale 3k za zestaw rozdzodu do HDI?
To trzeba byc niepelnosprytnym umyslowo. Wole kupic 2 (wcale nie gorsze) zestawy uznanych producentow zamiennikow, wymienic je (w HDI no problem) i spooro kasy na gorce zostanie.
Dla mnie nie byloby sie nad czym zastanawiac. A z tego co wiem to nawet na seryjny nie dala 120 tys. Tylko pierwszy, fabryczny rozrzad, a pozniej co 60 czy 80k. Pamietam jak w Citroenie robilismy.

To trzeba byc niepelnosprytnym umyslowo. Wole kupic 2 (wcale nie gorsze) zestawy uznanych producentow zamiennikow, wymienic je (w HDI no problem) i spooro kasy na gorce zostanie.
Dla mnie nie byloby sie nad czym zastanawiac. A z tego co wiem to nawet na seryjny nie dala 120 tys. Tylko pierwszy, fabryczny rozrzad, a pozniej co 60 czy 80k. Pamietam jak w Citroenie robilismy.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Zestaw paska Conti 141 zębów to koszt 300. Zestaw 144z Conti za 500. Do tego pompa wody od 100 do 240.
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
ASO ma ceny niektorych czesci z kosmosu. ALe niektorych. Np przekaznik swiatel kosztuje u nich ~150zl (~30 w handlu). Uszczelki maja ceny ok.
Tutaj pewnie wymiana rozrzadu robota+czesci 3tys. bo nie wierze ze same czesci.
Tutaj pewnie wymiana rozrzadu robota+czesci 3tys. bo nie wierze ze same czesci.
Vitara 30''
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Nawet jesli to ich doslownie poj***alo.
Musialbym sprawdzic dokladnie, ale wydaje mi sie,ze w c5 rozrzad z robota i gwarancja kosztowal 950 brutto.
Mowa o HDI 2.0 110

Musialbym sprawdzic dokladnie, ale wydaje mi sie,ze w c5 rozrzad z robota i gwarancja kosztowal 950 brutto.
Mowa o HDI 2.0 110
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
tyle ze vitarze 2.0hdi dostep nie jest za specjalny, trzeba zrzucac chlodnice.
10 lat temu rozrzad w 10 letniej wowczas vitarze 1.6 8V kosztowal w aso 1200
a tam rozrzad wymeinialo sie w 30 minut
)
10 lat temu rozrzad w 10 letniej wowczas vitarze 1.6 8V kosztowal w aso 1200

a tam rozrzad wymeinialo sie w 30 minut

Vitara 30''
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
To poupadali w suzuki na leb. 

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Chodzi o to że HDI w GraVicie są 8V i 16V, więc Burcys nie miał na myśli benzynyBurcys pisze:ja wymieniałem i to w nie jednej GV (8V i 16V) cały rozrząd pasuje z psa więc cena też peugeotowska.seku35 pisze:Kolego burcys,silniki benzynowe to zupełnie inna bajka.
Ja mam silnik peugota 2.0HDI 109KM rocznik 2004.
GV II 2.0
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Macie rację! w tym servisie suzuki mają ceny poj....ne!
Ale twierdzą że to osprzęt japoński(orginalny suzuki),dziwne?
Ale twierdzą że to osprzęt japoński(orginalny suzuki),dziwne?

GV 2.0HDI.5d+A/T235/70R16GY Wrangler. Zawiecha OME
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
taaaaaaaaki japan z tego rozrządu jak i ze mnie>>>>>> 109 ps hdi do 800zł z robocizną na conti hepu itp
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
seku35 pisze:Kolego burcys,silniki benzynowe to zupełnie inna bajka.
Ja mam silnik peugota 2.0HDI 109KM rocznik 2004.
Orginalne części(kompletny rozrząd w serwisie suzuki) kosztuje ponad 3tys PLN ale dają gwarancje na kolejne 120 tys km.
A na zamiennikach(nawet tych najlepszych) tylko 60tys km.
sorki że nie napisałem ale mi chodziło o HDI bo GV występowało w 2 wersjach:
roczniki -2001-2003 silnik 2.0 8V HDI
roczniki -2003-2005 (lift) silnik Silnik 2.0 16v HDI
nikt tu nie pisał o benzynie
Była Vitara Cabrio 1997 1.6 16v
Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989

Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989
Re: Rozrząd w GV 2.0HDI
Kolego Burcys,jaki przebieg jest gwarantowany na bebechach(rozrząd) ze stajni PSA,czyli peugota?
Podaj też cene kompletnego zestawu rozrządu GV 2.0HDI 16V 109KM,od peugota?
Podaj też cene kompletnego zestawu rozrządu GV 2.0HDI 16V 109KM,od peugota?
GV 2.0HDI.5d+A/T235/70R16GY Wrangler. Zawiecha OME
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość