Ktoś tu zebrał sporo danych ogólnych, vitka pewnie nie odstaje
zdolność pokonywania wzniesień 32° ¸ 45° [70% ¸ 100%]
» zdolność pok. wzniesień dla S-ORV 36° ¸ 45° [80% ¸ 100%]
» max przechył boczny 42° ¸ 48°
» max przechył boczny dla S-ORV 25° ¸ 30° [54% ¸ 66%]
» kąt natarcia 32° ¸ 42°
» kąt natarcia dla S-ORV 42° ¸ 52°
» kąt zejścia 26° ¸ 37°
» kąt zejścia dla S-ORV 37° ¸ 53°
» kąt rampowy 22° ¸ 35°
» kąt rampowy dla S-ORV 35° ¸ 45°
» min prześwit 190 ¸ 210 mm
» min prześwit dla S-ORV 210 ¸ 230 mm
» głębokość brodzenia 450 ¸ 700 mm
http://www.wojdas.24x7.pl/terenowe.html
edyta
Auto, dzięki sporemu, 20-centymetrowemu prześwitowi, bez problemów przemierzyło kilka kilometrów przez wykroty na skraju lasu. W zasadzie nie powinno to dziwić zważywszy,
że według danych producenta auto może podjeżdżać na wzniesienia o 70-procentowym nachyleniu, przechylać się na boki pod kątem 40 stopni i brodzić w wodzie o półmetrowej głębokości. Ale cieszy - zwłaszcza mało doświadczonego w jazdach terenowych kierowcę.
http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=0723&f=mb_643.xml
można założyć że zwykła vitka ma podobnie

... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...