Grand Vitara udoskonalenie zawieszenia
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
Grand Vitara udoskonalenie zawieszenia
Witam
Jako, że z początkiem kwietnia koniecznie muszę coś zrobić z zawieszeniem w mojej GV 2.5V6 99r. zwracam się z prośbą o pomoc. Generalnie w temacie mechaniki samochodów jestem laikiem interesuje mnie tylko praktyczne wykorzystanie udoskonaleń. Jako, że na codzien pracuję w lesie ważne jest dlamnie aby zawieszenie było trwałe i długo wytrzymało jazdy po korzeniach i dziurach.
Mój plan jest następujący
Zestaw liftu Iron man taki jak tu. Chyba jest to najkożystniejsza cenowo oferta? Czy jes on dużo gorszy od np OME, któy kosztuję ponad 4 tys?
http://www.janpol4x4.pl/produkt/?id=537 ... 00_z%C5%82
No i wymiana wszystkich gum z zawieszenia na takie np polibusze:
http://allegro.pl/polibusze-suzuki-gran ... 77029.html
Czy potrzebne są jeszcze jakieś inne części? Co waro jeszcze przy okazji remontu zrobić? Jeśli taki zestaw będzie kosztował ok 3000 tys to ile będzie trzeba zapłącić za robocizne? Czy zrobi to każdy mechanik czy musi być specjalista od 4x4?
Może zna ktoś dobry warsztat w okolicy Poznania lub Kostrzyna nad Odrą gdzie coś takiego zrobię.
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi
pozdrawiam
Sławek
Jako, że z początkiem kwietnia koniecznie muszę coś zrobić z zawieszeniem w mojej GV 2.5V6 99r. zwracam się z prośbą o pomoc. Generalnie w temacie mechaniki samochodów jestem laikiem interesuje mnie tylko praktyczne wykorzystanie udoskonaleń. Jako, że na codzien pracuję w lesie ważne jest dlamnie aby zawieszenie było trwałe i długo wytrzymało jazdy po korzeniach i dziurach.
Mój plan jest następujący
Zestaw liftu Iron man taki jak tu. Chyba jest to najkożystniejsza cenowo oferta? Czy jes on dużo gorszy od np OME, któy kosztuję ponad 4 tys?
http://www.janpol4x4.pl/produkt/?id=537 ... 00_z%C5%82
No i wymiana wszystkich gum z zawieszenia na takie np polibusze:
http://allegro.pl/polibusze-suzuki-gran ... 77029.html