"Mulowaty" cieply silnik

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

adam7213
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 03, 2009 10:13 pm

"Mulowaty" cieply silnik

Post autor: adam7213 » ndz lip 15, 2012 4:42 pm

Chodzi o silnik 1.6 w ferozie, ale postanowilem zapytac tutaj, poniewaz mysle ze nie ma znaczenia w jakim aucie silnik, a tutaj jest wiecej doswiadczonych uzytkownikow.
Silnik z roczna sekwencja, problem na gazie jak i na benzynie, z tym ze na gazie bardziej odzczuwalny.
Zimny idzie az milo, zbiera sie pieknie, im cieplejszy tym bardziej lapie mula, nie zbiera sie od dolu, trzeba dusic pedal a dopiero po pewnym czasie dostaje "kopa".
Uczucie takie jakby ktos cie trzymal na uwiezi i nagle odciol.
Swiece . przewodu , kopulka ,filtry pozmieniane
Nie wywala zadnego bledu, pali na dotyk nawet po kilku tygodniach, prosze o jakies wskazowki.
Silnik na wtrysku 1.6 91r.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: "Mulowaty" cieply silnik

Post autor: Kostuch » ndz lip 15, 2012 4:52 pm

Musisz obadać czy sygnał z sondy lambda dociera tam gdzie ma docierać i co wskazuje (za bogato czy za ubogo).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

adam7213
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 03, 2009 10:13 pm

Re: "Mulowaty" cieply silnik

Post autor: adam7213 » wt lip 17, 2012 9:00 pm

W osobowce mialem problemy z sonda, ale obiawy byly inne, w kazdym razie dzieki za zainteresowanie, moze ktos ma inne sugestie.

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Re: "Mulowaty" cieply silnik

Post autor: Bartmann » wt lip 17, 2012 10:28 pm

Nie znam tego silnika... ale jeżeli skomputeryzowany sprawdź też WTS.... może źle podaje do kompa przy wyższych temperaturach... a ten leje jak na zimnym i ci się dławi. Aczkolwiek mało prawdopodobne jeżeli problem się duplikuje na gazie.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

esox
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: czw mar 04, 2004 4:06 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: "Mulowaty" cieply silnik

Post autor: esox » wt lis 13, 2012 1:47 pm

A "lewizny" powietrznej nie bierze gdzieś? Sprawdziłbym dla pewności wszystkie przewody powietrzne na zaworkach, cyrkulacji i recyrkulacji czy jak to się tam nazywa itp. Czy nie sparciałe, dziurawe. Nawet trochę "lewego" powietrza wystarczy aby zaburzyć pracę silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości