Chodzi o silnik 1.6 w ferozie, ale postanowilem zapytac tutaj, poniewaz mysle ze nie ma znaczenia w jakim aucie silnik, a tutaj jest wiecej doswiadczonych uzytkownikow.
Silnik z roczna sekwencja, problem na gazie jak i na benzynie, z tym ze na gazie bardziej odzczuwalny.
Zimny idzie az milo, zbiera sie pieknie, im cieplejszy tym bardziej lapie mula, nie zbiera sie od dolu, trzeba dusic pedal a dopiero po pewnym czasie dostaje "kopa".
Uczucie takie jakby ktos cie trzymal na uwiezi i nagle odciol.
Swiece . przewodu , kopulka ,filtry pozmieniane
Nie wywala zadnego bledu, pali na dotyk nawet po kilku tygodniach, prosze o jakies wskazowki.
Silnik na wtrysku 1.6 91r.
"Mulowaty" cieply silnik
Moderator: Albert_N
Re: "Mulowaty" cieply silnik
Musisz obadać czy sygnał z sondy lambda dociera tam gdzie ma docierać i co wskazuje (za bogato czy za ubogo).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: "Mulowaty" cieply silnik
W osobowce mialem problemy z sonda, ale obiawy byly inne, w kazdym razie dzieki za zainteresowanie, moze ktos ma inne sugestie.
Re: "Mulowaty" cieply silnik
Nie znam tego silnika... ale jeżeli skomputeryzowany sprawdź też WTS.... może źle podaje do kompa przy wyższych temperaturach... a ten leje jak na zimnym i ci się dławi. Aczkolwiek mało prawdopodobne jeżeli problem się duplikuje na gazie.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: czw mar 04, 2004 4:06 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: "Mulowaty" cieply silnik
A "lewizny" powietrznej nie bierze gdzieś? Sprawdziłbym dla pewności wszystkie przewody powietrzne na zaworkach, cyrkulacji i recyrkulacji czy jak to się tam nazywa itp. Czy nie sparciałe, dziurawe. Nawet trochę "lewego" powietrza wystarczy aby zaburzyć pracę silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości