Strona 1 z 2
bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 7:00 pm
autor: milas
wiem wiem ,
niemoge znalesc tego tematu o swapie - sorry
ale do rzeczy - wiem ,ze trzeba dbac o poziom oleju ale zapomnialem

(stan oczywiscie jest ale w polowie skali )
oczywiscie wpierdzielalem sie w ostry trawers i zawislem na drzewie - w ferworze walki niezauwazylem kontrolki i tak stal z 5 min
teraz juz kontrolka swieci nonstop
stan oleju dolalem do gornej czesci skali i tak niepomoglo
co sie zj......

?
pompa ? zatarła sie / zapowietrzyła ? mial ktos cos takiego
auto odpalam nieswieci pot 20-30 sek zaczyan sie jarzyc i powoli sie oswieca i juz swieci

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 8:42 pm
autor: Salata123
wywal ten złom i wsadź drugi. Chyba nie chcesz bawić się w remontowanie...
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 8:45 pm
autor: Zibi
straciłeś na 90% ciśnienie i nie łudź się, że to pompa.
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:21 pm
autor: vandall_jr
Słupek ok 500-800 wstaw to i zapomnij o temacie. Zapodaj przegrody do miski

zanim wsadzisz go do auta.
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:24 pm
autor: milas
liczylem na jakies pocieszenie typu wymien czujnik itp

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:26 pm
autor: Kostuch
milas pisze:liczylem na jakies pocieszenie typu wymien czujnik itp

Odepnij czujnik - lampka zgaśnie i spokój...
A jak będziesz sprzedawać, to podepnij kabelek pod kontrolkę ładowania

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:33 pm
autor: vandall_jr
Ew. Wlej MOTO-SZPENIA

druga metoda

tyż dobra
Kostuch pisze:Odepnij czujnik - lampka zgaśnie i spokój...
A jak będziesz sprzedawać, to podepnij kabelek pod kontrolkę ładowania

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:36 pm
autor: milas
dziekuje za takie podpowiedzi .
Junior dawaj wiecej info na temat przegrod - co i jak ?
myslalem tez nad zewnetrznym smarowniem - (gdzies slyszalem ze dziala ale nieogarniam tematu )
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:40 pm
autor: vandall_jr
Sucha miska to jest TO, ale powiem tak taniej, szybciej jest zrobić przegrody.
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:48 pm
autor: milas
szczegoly ? foto ?
patrze po alegro to silniki kolo 1000 lataja
jaka roznica miedzy m 42 a 44 ? moga byc zamiennie ?pod kompa podejda ?
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 10:56 pm
autor: vandall_jr
M42 słabszy starszy silnik BMW 1,8 is brak immo. Słupki nie są zamienne bez problemu.
M44 nowszy mocniejszy lecz z immo wymagający innej elektroniki silnik posiada inaczej rozmieszczony układ pomiaru położenia wału. Elektronikę z M42 do M44 przy dość sporej ilości pracy zamienisz. Kup raczej to co masz
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:01 pm
autor: milas
ten jest bez immo wiec pewnie m 42 to powoli szukam
a ty mi tutal ładnie wyjazsnij kwestie przegrod bo niemam zamiaru wymieniac co 2 wyjazdy silnika

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:04 pm
autor: vandall_jr
Proszę, przykładowy(nie mój) fotek przegrody i od-pieniacza oleju
Coś dodać zasada zawsze ta sama.
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:11 pm
autor: milas
czyli ogolnie chodzi oto zeby olej niemial zaduzej swobody poruszania sie po misce a zawsze byl przy smoku
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:19 pm
autor: milas
ok to plan na dzis jest taki -
sciagam m miske i robie przegrody - silnik zaleje motodoktorem i zajade na smierc
w miedzyczasie przygotuje 2 silnik

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:37 pm
autor: vandall_jr
Adnotacja do planu: Zalej MOTO-SZPENIA, zajeździsz w to to nie wątpię. Miskę oraz drugi silnik przygotuj sobie na stole i jak sinik zejdzie na zawał to go zamienisz.
milas pisze:czyli ogolnie chodzi oto zeby olej niemial zaduzej swobody poruszania sie po misce a zawsze byl przy smoku
Tak, słuszne założenie ale dość ważny też jest od-pieniacz oleju, olej pod smok napływa bez powietrza.
Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:41 pm
autor: milas
domnie trzeba tak po polskiemu

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:46 pm
autor: vandall_jr
Widzi tą blaszkę na foto co żem wstawił

Jak widzi to to je od-pieniacz kapiszi

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:49 pm
autor: milas
ze taka tareczka musi byc zeby pana natym zostawala . no mniejwiecej kumam

Re: bmw - problem
: ndz lis 18, 2012 11:54 pm
autor: vandall_jr
Dokładnie. Olej Ci się "odpowietrzy" (przy wysokiej temp. oleju proces napowietrzania jest dość częsty) i spłynie pod smok, pełni to też rolę przegrody poziomej, która tez jest wskazana.
Re: bmw - problem
: wt lis 20, 2012 8:10 pm
autor: milas
dzis odpalilem fure i zajechalem do kumpla zeby pomierzyl co i jak ale zapach spalonego oleju rozprzestrzenia sie na cale auto i dymi sporo na bialo

Re: bmw - problem
: wt lis 20, 2012 8:21 pm
autor: vandall1
Nooo-to juz żeś go zayebau

Re: bmw - problem
: wt lis 20, 2012 8:56 pm
autor: milas
ale jestem madrzejszy o pewne doswiadczenie
Re: bmw - problem
: wt lis 20, 2012 9:02 pm
autor: milas
Re: bmw - problem
: wt lis 20, 2012 9:03 pm
autor: vandall1
Przegrody se zrób,ale one Cie nie uchronią przed zatarciem jak bedziesz za długo stał na pionie

To się przydaje raczej przy szybkich wirażach/krótkotrwałe przyspieszenia boczne/.