Strona 1 z 1
LR1530 problem i wkurw...
: wt lut 12, 2013 7:54 pm
autor: slavok
Panowie coś mi się posrało z blokadą tylnego dyfra... LR zaczął strzelać jak powalony, rozłożyłem to w ciul wymieniłem sprężynki bo jedna była pęknięta, poskładałem tak jak było stosując org. podkładki z dyfra, łozyska w na półosiach są ok i mimo to blokada strzela jak pijeb...a
http://www.youtube.com/watch?v=yDIaCsUywfg
to terkotanie to blokada która nie może się zdecydować czy się zblokować czy nie, nie mam zbytnio doświadczenia w zakładaniu tego typu rzeczy, założyłem raz działo i przestało, podejrzewam, że blokada ma zbyt duży luz pomiędzy elementami i przeskakuje bo innych pomysłów nie mam, problem jest w tym, że nie wiem jak te cholerne luzy poustawiać tak by było ok, w dodatku nie mam tych podkładek którymi ów luz się reguluje, jak sobie pomyślę, że znów mam to rozkładać i składać to mnie trafia

Ogarnia ktoś z okolic Krakowa/Wadowic jak poprawnie ustawić tą blokadę ? bo nie mam ochoty znów tego składać po czym okaże się, że jest ujowo i strzela.
Most jest prosty.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: wt lut 12, 2013 9:31 pm
autor: Salata123
eeee za ciemno było jak nagrywałeś... obraz czarny

Re: LR1530 problem i wkurw...
: wt lut 12, 2013 9:35 pm
autor: Zibi
zrób próbę blokady na warsztacie używając wyjętych półosi. Jesli będzie działała a w noście już nie to jednak nie jest prosty. To najczęstsza przyczyna.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: wt lut 12, 2013 9:37 pm
autor: qwai
Sprawdź dobrze czy nie skrzywiłeś pochwy. Ja nie mogłem ustawić właśnie przez krzywy most. Podkładki można było od czegoś dobrać chyba w rolniczym ale nie pamiętam bo przy 6 z rzędu wyciąganiu dyfra wsadziłem Araba bo mi psycha nie wytrzymała

Zawsze działało tydzień a później znowu to co u Ciebie.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: wt lut 12, 2013 10:06 pm
autor: slavok
Wytargałem to kurewstwo... 50 min dyfer na stole, pobijam rekordy

jutro będę sprawdzał co i jak.
Jakiś dobry sposób na ogarniecie tematu "prostaty" mostu polecicie ?
Jeszcze takie pytanko, wyczytałem, że luzu w lr ma być 0,05mm

tylko gdzie ten luz się mierzy...
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... t&start=25
If your differential case or thrust washers are excessively worn, your new Lock-Right
Locker may not be able to operate as it was designed. Therefore, two easy measurements
must be made before final assembly to assure that your new locker will function properly. To
make these measurements, proceed as follows:
1. Remove the existing spider gears, side gears and thrust washers from the differential case,
and thoroughly clean it.
2. Install the Lock-Right couplers with the existing thrust washers in each end of the case.
3. Place the spacers onto the centers of the couplers (wide side toward the axle splines if not
symmetrical), and hold them there.
4. Install the pinion shaft; carefully guide it past the spacers as it is being inserted through the holes in the case.
5. Measure the gap between each spacer and the pinion shaft with a feeler gauge. This gap should be between .005-inch and .020-inch, with not
more than a .008-inch difference between the two.
If your numbers are within the limits specified, remove the parts and begin your installation. If your numbers are not within these limits,
check the thrust washers and the differential case. If they are excessively worn or are damaged, they may need to be replaced before installing
your new Lock-Right Locker.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: czw lut 14, 2013 9:13 pm
autor: vandall_jr
Moja subtelna rada - Pomaluj na zielono, KOPA I W TRAWĘ
Re: LR1530 problem i wkurw...
: czw lut 14, 2013 9:17 pm
autor: slavok
Zrobił bym tak ale 800zł szkoda trochę wyjebać w trawę

Cóż, jak tylko pojawi się jakiś używany ARB na allegro w rozsądnych pieniądzach to kliknę kup teraz, może być nawet chiński klon.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: czw lut 14, 2013 9:27 pm
autor: vandall_jr
Może zamiast wywalać na ARB (3k) zmień mosty na fabryczne z blokadą

Re: LR1530 problem i wkurw...
: pt lut 15, 2013 10:49 am
autor: Kostuch
vandall_jr pisze:Może zamiast wywalać na ARB (3k) zmień mosty na fabryczne z blokadą

Poproszę namiar na fabryczne
szerokie mosty z blokadą

Re: LR1530 problem i wkurw...
: pt lut 15, 2013 10:51 am
autor: Salata123
no na przykład partol nissan ma dość szeroki most i z blokadą

Re: LR1530 problem i wkurw...
: pt lut 15, 2013 10:53 am
autor: Kostuch
Salata123 pisze:no na przykład partol nissan ma dość szeroki most i z blokadą

Aaaa no tak
Unimoga można też rozważyć

Re: LR1530 problem i wkurw...
: pt lut 15, 2013 2:10 pm
autor: Hałas
Re: LR1530 problem i wkurw...
: pt lut 15, 2013 4:21 pm
autor: slavok
spoko, mostami z volvo laplander znajomy handluje można by było spróbować

Re: LR1530 problem i wkurw...
: pt lut 15, 2013 8:53 pm
autor: Adam.Ż
slavok pisze:Wytargałem to kurewstwo... 50 min dyfer na stole, pobijam rekordy

jutro będę sprawdzał co i jak.
ja na spokojnie w 20 mogę wyjąć dyfer

Re: LR1530 problem i wkurw...
: sob lut 16, 2013 1:16 am
autor: poreb
też miałem ten problem z terkotaniem
ostatecznie po 5 rozebraniu mostu pospawaliśmy go w cholerę i mamy 100% szpere

Re: LR1530 problem i wkurw...
: sob lut 16, 2013 12:08 pm
autor: dominik502
Poczytałem Was trochę i odechciało mi się pchać w LR.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: sob lut 16, 2013 12:44 pm
autor: slavok
Ja czekam na podkładki, może mi się uda to poprawnie wyregulować samemu... jak by ktoś miał jeszcze jakieś sugestie w kwestii ustawiania tych luzów to z chęcią poczytam
Znalazłem kogoś w okolicach Krakowa kto ogarnia te blokady ale wyregulowanie blokady przy opcji dostarczenia samego dyfra na stół to koszt 200-300zł, do tego muszę to tam zawieźć i odebrać czyli stówka na paliwo i robi się z tego 400zł (co jest połową wartości tego ujostwa) za coś co może znów się wysrać po tygodniu, więc postaram się to jakoś sam ustawić poprawnie.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: sob lut 16, 2013 7:39 pm
autor: manias79
slavok pisze:(...)
4. Install the pinion shaft; carefully guide it past the spacers as it is being inserted through the holes in the case.
5. Measure the gap between each spacer and the pinion shaft with a feeler gauge. This gap should be between .005-inch and .020-inch, with not
more than a .008-inch difference between the two.
If your numbers are within the limits specified, remove the parts and begin your installation. If your numbers are not within these limits,
check the thrust washers and the differential case. If they are excessively worn or are damaged, they may need to be replaced before installing
your new Lock-Right Locker.
[/quote]
Porównując powyższy opis do tego
http://www.lowrangeoffroad.com/download ... Locker.pdf chodzi pewnie o przerwę pomiędzy pierścieniami z rys. 32 i 38 a dłuższym, pojedynczym wałkiem z rys. 34.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: sob lut 16, 2013 9:08 pm
autor: qwai
slavok pisze:Ja czekam na podkładki, może mi się uda to poprawnie wyregulować samemu... jak by ktoś miał jeszcze jakieś sugestie w kwestii ustawiania tych luzów to z chęcią poczytam
Znalazłem kogoś w okolicach Krakowa kto ogarnia te blokady ale wyregulowanie blokady przy opcji dostarczenia samego dyfra na stół to koszt 200-300zł, do tego muszę to tam zawieźć i odebrać czyli stówka na paliwo i robi się z tego 400zł (co jest połową wartości tego ujostwa) za coś co może znów się wysrać po tygodniu, więc postaram się to jakoś sam ustawić poprawnie.
Jak Ci da rok gwarancji na prawidłowe działanie to bym się zastanawiał

Re: LR1530 problem i wkurw...
: sob lut 16, 2013 9:16 pm
autor: slavok
No da gwarancje do wyjazdu za bramę pewnie

Re: LR1530 problem i wkurw...
: ndz lut 17, 2013 8:21 pm
autor: kamilooo
Patrz za allegro za ARB mi sie udało kupic na przód z cała główka za 2500pln
Re: LR1530 problem i wkurw...
: pn mar 04, 2013 6:47 pm
autor: slavok
i ch..a złożyłem to z luzem praktycznie na zero i co ? blokada dalej przepuszcza:
http://youtu.be/PJ-EzyF8HA8 słychać w pierwszych 15 sek jak jebe przy ruszaniu...
Nic, kupiłem pochwę mostu bo już innego pomysłu nie mam.
Re: LR1530 problem i wkurw...
: pn mar 04, 2013 8:43 pm
autor: Kostuch
slavok pisze:i ch..a złożyłem to z luzem praktycznie na zero i co ? blokada dalej przepuszcza:
http://youtu.be/PJ-EzyF8HA8 słychać w pierwszych 15 sek jak jebe przy ruszaniu...
Nic, kupiłem pochwę mostu bo już innego pomysłu nie mam.
A to nie maska ci trzaska?
Jak nie pomoże nowa obudowa, to ci mogę moją 1510 opchnąć

Re: LR1530 problem i wkurw...
: pn mar 04, 2013 9:28 pm
autor: slavok
Maska była niedomknięta ale to swoją drogą, a podskakuje (maska) przy tym trzasku temu bo jak puszcza blokada to całym samochodem szarpie

Re: LR1530 problem i wkurw...
: pn mar 04, 2013 9:34 pm
autor: vandall_jr
Ale Ty ambitny jesteś

ja to już na zielono bym malował

i w trawę