Kule zwrotnic przedniego mostu

oraz piaskowanie i zabezpieczenie antykorozyjne

Moderator: Zbowid

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Kule zwrotnic przedniego mostu

Post autor: Piter69A » czw maja 15, 2008 12:57 pm

w kilku działach są szczątkowe informacje nt. regeneracji kul zwrotnic w mostach.
Potrzebne są jednak konkrety. Czym pomalować wyczyszczoną kulę??
Nazwa, producent, doswiadczenia po zastosowaniu???
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Kule zwrotnic przedniego mostu

Post autor: Marcin-Kraków » czw maja 15, 2008 1:07 pm

Piter69A pisze:w kilku działach są szczątkowe informacje nt. regeneracji kul zwrotnic w mostach.
Bo to tajemna wiedza jest 8) A wiedza kosztuje :lol:
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » czw maja 15, 2008 1:17 pm

dawać konkrety :wink:
okrutniki jedne ....
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » czw maja 15, 2008 7:28 pm

Jest taki smar stały z dwusiarczkiem molibdenu który nakłada się na odtłuszczone powierzchnie i nawet dobrze trzyma (jak zejdę do garrage to napiszę jak sie nazywa).
Reszta metod jest raczej trudne do zastosowania w warunkach amatorskich z dobrym skutkiem.
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » czw maja 15, 2008 7:37 pm

Ptak pisze: Reszta metod jest raczej trudne do zastosowania w warunkach amatorskich z dobrym skutkiem.

w mylnym błędzie jesteś
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » czw maja 15, 2008 7:45 pm

czyli???

pytam z ciekawosci
bo swoje, zregenerowalem (dzieki @MK) i jest git :)
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » czw maja 15, 2008 8:07 pm

szary pisze:
Ptak pisze: Reszta metod jest raczej trudne do zastosowania w warunkach amatorskich z dobrym skutkiem.

w mylnym błędzie jesteś
A wyobrażasz sobie np. brunirowanie kuli w domu ?? bo ja jakoś nie
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw maja 15, 2008 8:19 pm

jeśli kule są odkręcane, to najlepiej chrom techniczny

ale jak by się uparł to i cały most można :lol:



:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » czw maja 15, 2008 8:24 pm

Wydaje mi się że to trochę półśrodki bo chrom i tak odlezie położony w warunkach domowych.
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » czw maja 15, 2008 8:35 pm

jedno to pokryc-zabezpieczyc

ale podstawowa kwestia jest doprowadzic do przyzwoitosci wszystkie wzery,
nierownosci itp...

zrobic to dobrze, dbac by w kuli byl smar i bedzie dlugo sluzylo :)
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw maja 15, 2008 8:38 pm

a kto mówi, że w warunkach domowych :o

widziałem tak pochromowane kule, najpierw gruby podkład miedziowy, szlifowanie w celu wyrównania, na koniec chrom i polerka

robione oczywiście w galwanizerni, (koszt 250 zł za kule )


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » czw maja 15, 2008 8:42 pm

To rozumiem ale paprolenie w domu daje mierne efekty, niestety
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » sob maja 17, 2008 11:47 am

Mag69 pisze:
robione oczywiście w galwanizerni, (koszt 250 zł za kule )


:)21

gdzie- jest najbliższa jakaś ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » sob maja 17, 2008 3:54 pm

Dobrze oczyścić kule (podstawa zabiegu), nanieść po jednym opakowaniu Poxipolu na każdą, przeszlifować i do następnej wymiany łożysk w zwrotnicach na pewno wystarczy.
Pół godziny pracy nad jedną.
Przejechałem tak 30 000km w Elwoodzie i na razie nic się nie dzieje.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
Stanley16
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lis 09, 2008 10:09 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Stanley16 » wt lis 11, 2008 6:40 pm

Czyli nie powinno być żadnych wycieków po takim zabiegu z Poxipolem, gdyż właśnie "remontuje" most przedni w Samuraiu i przed rozebraniem był zalany olejem itp. pozatym okazało się, że łożyska były wytrarte jak i uszczelniacze były do kitu, gdy wszystko bedzie wymienione przejechane poxipolem i wyszlifowane nie bedzie żadnych wycieków? Do tego simering wytrał rowek w półośce czy to nie ma żadnego wpływu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Farby i lakiery”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości