Strona 1 z 1
Kule zwrotnic przedniego mostu
: czw maja 15, 2008 12:57 pm
autor: Piter69A
w kilku działach są szczątkowe informacje nt. regeneracji kul zwrotnic w mostach.
Potrzebne są jednak konkrety. Czym pomalować wyczyszczoną kulę??
Nazwa, producent, doswiadczenia po zastosowaniu???
Re: Kule zwrotnic przedniego mostu
: czw maja 15, 2008 1:07 pm
autor: Marcin-Kraków
Piter69A pisze:w kilku działach są szczątkowe informacje nt. regeneracji kul zwrotnic w mostach.
Bo to tajemna wiedza jest

A wiedza kosztuje

: czw maja 15, 2008 1:17 pm
autor: selim
dawać konkrety
okrutniki jedne ....
: czw maja 15, 2008 7:28 pm
autor: Ptak
Jest taki smar stały z dwusiarczkiem molibdenu który nakłada się na odtłuszczone powierzchnie i nawet dobrze trzyma (jak zejdę do garrage to napiszę jak sie nazywa).
Reszta metod jest raczej trudne do zastosowania w warunkach amatorskich z dobrym skutkiem.
: czw maja 15, 2008 7:37 pm
autor: szary
Ptak pisze:
Reszta metod jest raczej trudne do zastosowania w warunkach amatorskich z dobrym skutkiem.
w mylnym błędzie jesteś
: czw maja 15, 2008 7:45 pm
autor: reeb
czyli???
pytam z ciekawosci
bo swoje, zregenerowalem (dzieki @MK) i jest git

: czw maja 15, 2008 8:07 pm
autor: Ptak
szary pisze:Ptak pisze:
Reszta metod jest raczej trudne do zastosowania w warunkach amatorskich z dobrym skutkiem.
w mylnym błędzie jesteś
A wyobrażasz sobie np. brunirowanie kuli w domu

bo ja jakoś nie
: czw maja 15, 2008 8:19 pm
autor: Mag69
jeśli kule są odkręcane, to najlepiej chrom techniczny
ale jak by się uparł to i cały most można

: czw maja 15, 2008 8:24 pm
autor: Ptak
Wydaje mi się że to trochę półśrodki bo chrom i tak odlezie położony w warunkach domowych.
: czw maja 15, 2008 8:35 pm
autor: reeb
jedno to pokryc-zabezpieczyc
ale podstawowa kwestia jest doprowadzic do przyzwoitosci wszystkie wzery,
nierownosci itp...
zrobic to dobrze, dbac by w kuli byl smar i bedzie dlugo sluzylo

: czw maja 15, 2008 8:38 pm
autor: Mag69
a kto mówi, że w warunkach domowych
widziałem tak pochromowane kule, najpierw gruby podkład miedziowy, szlifowanie w celu wyrównania, na koniec chrom i polerka
robione oczywiście w galwanizerni, (koszt 250 zł za kule )

: czw maja 15, 2008 8:42 pm
autor: Ptak
To rozumiem ale paprolenie w domu daje mierne efekty, niestety
: sob maja 17, 2008 11:47 am
autor: selim
Mag69 pisze:
robione oczywiście w galwanizerni, (koszt 250 zł za kule )

gdzie- jest najbliższa jakaś ?
: sob maja 17, 2008 3:54 pm
autor: Elwood
Dobrze oczyścić kule (podstawa zabiegu), nanieść po jednym opakowaniu Poxipolu na każdą, przeszlifować i do następnej wymiany łożysk w zwrotnicach na pewno wystarczy.
Pół godziny pracy nad jedną.
Przejechałem tak 30 000km w Elwoodzie i na razie nic się nie dzieje.
: wt lis 11, 2008 6:40 pm
autor: Stanley16
Czyli nie powinno być żadnych wycieków po takim zabiegu z Poxipolem, gdyż właśnie "remontuje" most przedni w Samuraiu i przed rozebraniem był zalany olejem itp. pozatym okazało się, że łożyska były wytrarte jak i uszczelniacze były do kitu, gdy wszystko bedzie wymienione przejechane poxipolem i wyszlifowane nie bedzie żadnych wycieków? Do tego simering wytrał rowek w półośce czy to nie ma żadnego wpływu?