alusy w terenie

rozmiary, odsadzenie, odwracanie

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
scout
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: śr paź 03, 2007 1:44 pm
Lokalizacja: 3 city

Post autor: scout » ndz maja 04, 2008 8:11 pm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1be02.html
ja mam takie alusy ale nawet nie wiem co to za firm i jak narazie stykaja
nissan d21 2,4+LPG ale sie kula :)

Awatar użytkownika
kfs
Posty: 638
Rejestracja: czw sty 17, 2008 10:13 am
Lokalizacja: Żmigród

Post autor: kfs » pt cze 20, 2008 8:46 am

Jak widze, szkoły rózne... Mi ostatnio mechanior "offrołdowy" też polecał alu (masa itp.) i poskładałem się myślowo czy warto... Z drugiej strony ten sam poleca mi wrzucenie do Samuraia opon 31' :)21 Twierdzi, że da rade :)21
Samurai Santana 93' - dawno i nieprawda
P11.144

tu_artur
 
 
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 7:27 am
Lokalizacja: Podkowa Leśna

Post autor: tu_artur » czw lip 17, 2008 3:36 pm

Ja mam oryginale lr, a zastanawiam się na ZU RIMS, podobno są niezłe
LR 90 MY'07

Awatar użytkownika
młody_kon
Posty: 322
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 4:30 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: młody_kon » śr sie 06, 2008 4:52 pm

kfs pisze:Jak widze, szkoły rózne... Mi ostatnio mechanior "offrołdowy" też polecał alu (masa itp.) i poskładałem się myślowo czy warto... Z drugiej strony ten sam poleca mi wrzucenie do Samuraia opon 31' :)21 Twierdzi, że da rade :)21
a nie da?? :)21
placek...

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr sie 06, 2008 5:42 pm

tu_artur pisze:Ja mam oryginale lr, a zastanawiam się na ZU RIMS, podobno są niezłe
lepsze Mach 5 :)2 lżejsze,duży offset i stalowe :)21

Awatar użytkownika
Dami
 
 
Posty: 176
Rejestracja: wt sie 12, 2008 1:13 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dami » pt wrz 05, 2008 9:23 pm

Jak tylko fela mocna to moim zdaniem dużo lepsza od stalówek
Wierne K260 :)

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » pt wrz 05, 2008 9:51 pm

Jak dla mnie dużą zaletą felgi aluminiowej jest współczynnik tarcia na styku guma - alu. Znacznie większy, niż dla lakierów proszkowych stosowanych w stalowych fegach. Warunek - alu nie może być lakierowane. Pozwala to na jazdę z naprawdę niskim ciśnieniem, i opona nie spada. U mnie, dla opon 33", najniższe jak do tej pory zmierzone ciśnienie urzytkowe to 0,1 bara.

Felgi aluminiowe klasy HD trudniej uszkodzić niż stalowe (piszę o wygięciach, a nie odrapaniach), natomiast uszkodzone znacznie trudniej naprawić, o ile wogóle się da.

Natomiast lżejsze od stalowych to one nie są, przynajmniej jakoś istotnie. Stop jest lżejszy (o połowę mniejwięcej), ale ścianki znacznie grubsze.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

tu_artur
 
 
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 7:27 am
Lokalizacja: Podkowa Leśna

Post autor: tu_artur » pt wrz 12, 2008 10:25 am

no ok. ale co z obciążeniem łożysk? te machy chyba mają ET 30?
Flor pisze:
tu_artur pisze:Ja mam oryginale lr, a zastanawiam się na ZU RIMS, podobno są niezłe
lepsze Mach 5 :)2 lżejsze,duży offset i stalowe :)21
LR 90 MY'07

Awatar użytkownika
xm10
 
 
Posty: 212
Rejestracja: sob mar 08, 2008 10:11 am
Lokalizacja: Wieliczka
Kontaktowanie:

Post autor: xm10 » pt wrz 12, 2008 11:04 am

witam , ja mam alusy od lutego , używam w trudnych terenach i jest ok , a dotego lekkie , teraz właśnie kupiłem 2 kompl alusów do gr 16'' bo zmieniam na większe oponki . pozd
xm10
gg 6820858
Y60 +4'' / 35''

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość