zakładać beadloki czy staun beadlock?

rozmiary, odsadzenie, odwracanie

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » pn cze 16, 2008 6:03 pm

kolega takie robi i sie zastanawiam czy sobie nie założyć. ceni 1500 za 4 koła oczywiście moje felgi. daje on miedzy te dwa "koła" płaskownik co robi za podpórkę. jeździ na flakach i nic sie nie dzieje.
wypytuje bo mogę wpłynąć w trakcie produkcji na zmiany.

Obrazek
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Patry » pn cze 16, 2008 7:35 pm

ja jutro będę spawał pierścienie płaskie do moich felg, zobaczymy jak to będzie robić...

tak BTW z jaką siłą dokręcać śruby łączące pierścienie ? ile Nm ?
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pn cze 16, 2008 9:54 pm

beadlocks
Obrazek

beadlocks + pierscienie
Obrazek

zamocowane
Obrazek
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » pn cze 16, 2008 10:12 pm

Mam pytanie, jakimi kierowales sie przeslankami ze zrobiles tak szerokie zewnetrzne pierscienie?
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
biniu3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 28, 2007 9:52 pm
Lokalizacja: gdzieś na zachodzie

Post autor: biniu3 » pn cze 16, 2008 10:13 pm

kejtar pisze:beadlocks


beadlocks + pierscienie


zamocowane
co daje ci tak mała średnica wew. pierścienia zewnętrznego - jest jakiś cel ?

Awatar użytkownika
crsv
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr gru 26, 2007 4:02 pm

Post autor: crsv » pn cze 16, 2008 10:31 pm

kejtar pisze:beadlocks
Obrazek

beadlocks + pierscienie
Obrazek

zamocowane
Obrazek
nie lubimy piętrowych cytatów
Niewiem nie znam sie az tak ale jakos moło profesjonalnie te bedlocki wygladaja
CRSV-MA CHODZIC

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » pn cze 16, 2008 10:45 pm

Zauwazyles cos oprocz tego ze ladnie sie wyginaja? :) nie wiem kto to spawal ale nastepnym razem radze oddac to komus kto sie na tym zna :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt cze 17, 2008 3:12 am

1. Pierscienie zewnetrzne sa duze zeby nie "wklesly" (tendencje maja zeby sie wgiac ze wzgledu ze wewnetrzna czesc wzgledem srob nie jest podparta).
2. Nie ja spawalem ale znajomy i spaw jest dobry bo sie trzyma. Jest on lekko wklesly ze wzgledu na polozenie wenetrznego pierscienia wzgledem obreczy.
3. Nie wyglada profesjonalnie??? mozesz to zdefiniowac?

Jak dotej pory Beadlocks maja na sobie 2 calotygniowe wyprawy do Moab, 1 3 dniowa do JV, wiele do Calico i wiele do Big Bear. Trzymaja powietrze, nie pozwalaja sie oponie zesliznac i ja wszedzie na tych kolkach jezdze: tzn nie ciagam na lawecie ale potrafie 700 do 1000 mil (1100km do 1600km) pojechac, pojezdzic tydzien i wrocic do domu.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » wt cze 17, 2008 6:51 am

rozumiem że jeździsz na nich bez dętek i na bardzo niskim ciśnieniu?jakim? pierscienie odstraszają szerkością czyli pewnie wage mają. ważyłeś je?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt cze 17, 2008 6:56 am

maristez pisze:rozumiem że jeździsz na nich bez dętek i na bardzo niskim ciśnieniu?jakim? pierscienie odstraszają szerkością czyli pewnie wage mają. ważyłeś je?
No wlasnie mam je poto zeby nie bylo detek :D Na asfalcie normalne cisnienie. Na szlaku, zaleznie od terenu od .3 atmosfery wzwyz. 8 calowe obrecze teraz sa prawie 9 calowe. Nawet jestem bardzo z tego zadowolony.

Waga? Oj.... powiedzmy ze samemu podniesc i wrzucic na wieszak z tylu zapasowa opone jest bardzo trudno. Pierscien jest ze stali 6.5mm i jest troszke... ciezki. Poza tym jest ten mniejszy (wewnetrzny) i wekszy (zewnetrzny). Ale plus zwiekszonej wagi jest taki jednak ze srodek ciezkosci sie w dol lekko przesunal ;)
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » wt cze 17, 2008 8:23 am

A nie lepiej byloby stworzyc pierscien mniej wiecej wyprofilowany do rantu opony ktory po skreceniu na maksa "nizsza" czescia przylegalby w calosci do pierscienia wewnetrznego? Tak logicznie myslac... ;) Bylby waski, lekki i nie mialby tendencji do wyginania sie jak u Ciebie.
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt cze 17, 2008 8:53 pm

Qbartx pisze:A nie lepiej byloby stworzyc pierscien mniej wiecej wyprofilowany do rantu opony ktory po skreceniu na maksa "nizsza" czescia przylegalby w calosci do pierscienia wewnetrznego? Tak logicznie myslac... ;) Bylby waski, lekki i nie mialby tendencji do wyginania sie jak u Ciebie.
Tak.. ale.. rozne opony maja rozne grubosci scianki i roznych materialow uzywaja wiec skad wiesz do jakiego stopnia wyprofilowac pierscien? Tak poza tym to by byla dodatkowa robocizna zwiekszajaca koszta: tutaj chodzilo o minimum kosztow.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » śr sie 06, 2008 8:10 pm

Czy ktoś w polsce robi beadlocki ? jakie są ewentualne koszty takiej operacji ??
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: kejtar » czw lut 12, 2009 3:51 pm

Ile od felgi? I to nie ma w sobie wliczonego kosztu felgi? Czy ja dobrze zera policzylem?
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: maristez » czw lut 12, 2009 4:50 pm

u nas widze chopaki jednak zaczynają iść w stauny. ja tam sie nie znam ale tak w ciemno by sie w to nie pchali. zobaczymy na wiosne jak auta z szop wyjadą.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
sebek000
Posty: 417
Rejestracja: czw maja 04, 2006 5:28 am
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: sebek000 » czw lut 12, 2009 9:10 pm

z wypiaskowaniem i malowaniem proszkowym?

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: maristez » czw lut 12, 2009 9:26 pm

nie wiem jak to malowali czy co ale robi. nie robili na wystawe tylko do terenu. ja jeźdze na 1.5 atm wiec mi nie potrzebne.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: rokfor32 » czw lut 12, 2009 11:30 pm

A ja jeżdżę na 0,2 bara i na ostatniej "niedzielnej" wycieczce w teren dwa razy gumę z felgi ściągnęło ... :)21

Chyba najwyższy czas się w jakieś ustrojstwo zaopatrzyć :wink:

Ja optuję za staunami, dlatego, że przy tak niskim ciśnieniu przydają się dwie rzeczy: ochrona przed spadnięciem opony to raz, i ochrona przed waleniem felgą w kamienie to dwa.

Bez stauna przy silnym dobiciu jest dosyć duże ryzyko rozwalenia opony za pomocą obrzeża felgi.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: Patry » czw lut 12, 2009 11:31 pm

No i na staunie zapinasz nawet po rozcięciu opiny :)2
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: Flor » pt lut 13, 2009 10:28 am

Patry pisze:No i na staunie zapinasz nawet po rozcięciu opiny :)2
chyba że trafisz gwoździa :)21 wtedy w ogóle nie jedziesz :)3 a na mechanicznym pojedziesz :wink:

Awatar użytkownika
crsv
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr gru 26, 2007 4:02 pm

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: crsv » pt lut 13, 2009 10:43 am

Witam widze że powrucił temat beadlock .Ja kupiłem sobie felgi z beadlockami i osobiscie nie jestem zadowolony powietrze gdzies uchodzi jak nie w jednym kole to w drugim albo trzecim tak mnie to wku..........
CRSV-MA CHODZIC

Awatar użytkownika
KAMES 76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt lut 10, 2009 5:01 pm
Lokalizacja: Podhale Nowy Targ
Kontaktowanie:

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: KAMES 76 » pt lut 13, 2009 10:56 am

a detka ke ??
jestem na etapie modernizacji zabawek -tylko kieszen boli

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: Flor » pt lut 13, 2009 11:49 am

KAMES 76 pisze:a detka ke ??
:o może po polsku i całym zdaniem :)17

Awatar użytkownika
KAMES 76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt lut 10, 2009 5:01 pm
Lokalizacja: Podhale Nowy Targ
Kontaktowanie:

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: KAMES 76 » pt lut 13, 2009 12:23 pm

dętka !! ,a ke znaczy (gdzie) ,bardzo mi przykro iż waść góralszczyzny nie zna
jestem na etapie modernizacji zabawek -tylko kieszen boli

Awatar użytkownika
crsv
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr gru 26, 2007 4:02 pm

Re: zakładać beadloki czy staun beadlock?

Post autor: crsv » pt lut 13, 2009 1:01 pm

[quote="KAMES 76"]dętka !
Powoli mysle o staunie w sumie też dętka :)
CRSV-MA CHODZIC

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość