rozmiary, odsadzenie, odwracanie
Moderator: Albert_N
-
szybki911
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 1:40 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: szybki911 » wt gru 21, 2004 10:27 am
Jak w temacie jak to się robi, ktoś widział ? Czym to centruja utawiaja itd, jeśli ktoś ma namiary na kogoś kto to robi w rzeszowie lub okolicy to proszę.
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt gru 21, 2004 10:32 am
szybki911 pisze:Jak w temacie jak to się robi....
Normalnie- na tokarce

-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » wt gru 21, 2004 10:36 am
a moze więcej szczegółów????
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » wt gru 21, 2004 10:37 am
a moze kto wie ile kosztuje taka przyjemność????
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
szybki911
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 1:40 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: szybki911 » wt gru 21, 2004 11:33 am
na tokarce to sie pewnie rozcina spawy, potem trzeba pospawac, ale kto to to ustawia i czym ?
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » wt gru 21, 2004 12:24 pm
100/150 zł za 4szt
miał bym to w D...
znów sam obracać

-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » wt gru 21, 2004 12:46 pm
daj namiar gdzie za tyle robią

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
Lookasz
-

- Posty: 178
- Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Lookasz » wt gru 21, 2004 1:03 pm
w 3mieście to 100 za sztukę biorą - i to bez malowania i piaskowania !
-
Tomb

- Posty: 396
- Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tomb » wt gru 21, 2004 1:51 pm
W temacie, nie ukrywając jestem nowy...
Z tego co piszecie wnosze, że sie z felgi środek wycina odwraca i przyspawuje. taka felga potem wytrzymuje?
Rosyjska myśl techniczna rules!
-
Lookasz
-

- Posty: 178
- Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Lookasz » wt gru 21, 2004 1:58 pm
wytrzymuje jak dobrze zrobiona, dlatego kosztuje
największy problem to chyba wycentrowanie tarczy felgi do obręczy w całej tej operacji... dlatego wg. mnie lepiej oddać do zakładu który się profesjonalnie zajmuje naprawą felg niż samemu dłubać - choć nie przeczę że się nie da

-
szybki911
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 1:40 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: szybki911 » wt gru 21, 2004 1:59 pm
a czemu nie, przeciez oryginalnie jest w ten sam sposob robiona
a co z tymi adresami z rzeszowa, ma ktos namiary ?
-
syll

- Posty: 585
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 10:14 pm
- Lokalizacja: Chełmno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syll » sob gru 25, 2004 2:04 am
ja za wycięcie felg od vitary 4szt zapłaciłem 80 zł pospawałem samemu 2 godz roboty i po kłopocie żeby dobrze wycentrować to dostalem taki krążek o średnicy około 120 mm i wysokości 10 cm wkładalem go w obręcz na nim kładlem środek od felgi i dobrze przyciskałem jakimś tam żelastwem ciężkim i tak chewtowałem każdą a następnie spawałem na gotowo bicie mi wyszło około 2/3 mm ale to jest nieodczówalne nawet przy jeździe 120 km/h
ważne aby podczas chewtowania ustawiać to wszystko na prościutkim stole
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
-
syll

- Posty: 585
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 10:14 pm
- Lokalizacja: Chełmno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syll » sob gru 25, 2004 2:22 am
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
-
zu-tec

- Posty: 767
- Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: zu-tec » ndz gru 26, 2004 7:18 pm
syll pisze:(...)pospawałem samemu 2 godz roboty i po kłopocie żeby dobrze wycentrować to dostalem taki krążek o średnicy około 120 mm i wysokości 10 cm wkładalem go w obręcz na nim kładlem środek od felgi i dobrze przyciskałem jakimś tam żelastwem ciężkim i tak chewtowałem każdą a następnie spawałem na gotowo bicie mi wyszło około 2/3 mm ale to jest nieodczówalne nawet przy jeździe 120 km/h
(...)
Jutro idę dać za ciebie na mszę ....

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów

-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » ndz gru 26, 2004 7:58 pm
No dobrze, a teraz z polskiego na nasze: po co przeprowadza się taki zabieg jak odwracanie felg? Czy dobrze rozumiem, że rozstaw opon jest wówczas nieco większy? Czy - po odwróceniu felg - konieczne jest pocinanie błotników?
Władek - Kraków
-
szybki911
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 1:40 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: szybki911 » pn gru 27, 2004 11:53 am
no tak, po zalozeniu opony o szerokosci 10,5'' obiera mi od srodka, a jak sobie odwroce felge to sie zmieni ET i koła troche wyjdą na zewnątrz, a z błotnikami to raczej niebedzie obcierac ale jak by co to mam szlifierkę kontową

-
cichy

- Posty: 425
- Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: cichy » pn gru 27, 2004 12:42 pm
Wiem , ze w okolicy Rzeszowa napewno zajmuje sie tym niejaki Bazan w Słocinie.
Sa tez inne zaklady ... ale nie wiem dokladnie ktore.
-
szybki911
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 1:40 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: szybki911 » śr gru 29, 2004 1:51 pm
gdyby kogos to interesowało to byłem u T. Bazan, powiedział mi po 100zł od sztuki
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » śr gru 29, 2004 7:06 pm
No dobrze, czy ktoś może choć w przybliżeniu określić w jaki sposób zmieni się (zwiększy) rozstaw kół po odwróceniu felg? Czy zabieg ten rzeczywiście znacząco wpływa na stabilność pojazdu w terenie? I pytanie do użytkowników odwróconych felg w UAZ-ie: warto? czy nie warto?
Władek - Kraków
-
cichy

- Posty: 425
- Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: cichy » czw gru 30, 2004 11:26 am
szybki911 pisze:gdyby kogos to interesowało to byłem u T. Bazan, powiedział mi po 100zł od sztuki
jak z nim rozmawialem kilka miesiecy to krzyczal sobie za to po 50 zł
-
cichy

- Posty: 425
- Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: cichy » czw gru 30, 2004 11:36 am
Władek pisze:No dobrze, czy ktoś może choć w przybliżeniu określić w jaki sposób zmieni się (zwiększy) rozstaw kół po odwróceniu felg? Czy zabieg ten rzeczywiście znacząco wpływa na stabilność pojazdu w terenie? I pytanie do użytkowników odwróconych felg w UAZ-ie: warto? czy nie warto?
Władziu naprawde nie ma zadnego wplywu na stabilnosc pojazdu w terenie.
-
bpuchowski

- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bpuchowski » czw gru 30, 2004 2:23 pm
zu-tec pisze:syll pisze:(...)pospawałem samemu 2 godz roboty i po kłopocie żeby dobrze wycentrować to dostalem taki krążek o średnicy około 120 mm i wysokości 10 cm wkładalem go w obręcz na nim kładlem środek od felgi i dobrze przyciskałem jakimś tam żelastwem ciężkim i tak chewtowałem każdą a następnie spawałem na gotowo bicie mi wyszło około 2/3 mm ale to jest nieodczówalne nawet przy jeździe 120 km/h
(...)
Jutro idę dać za ciebie na mszę ....

syll o co im chodzi ?
wildcat F50 w wersji rurka z IS
-
bpuchowski

- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bpuchowski » czw gru 30, 2004 2:23 pm
A nie lepiej dac do zrobienia dystanse ? Chyba bezpieczniejsze wyjście
wildcat F50 w wersji rurka z IS
-
Maq

- Posty: 1573
- Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Maq » czw gru 30, 2004 2:55 pm
Dystans trzeba kupić, potem trzeba kupić dłuższe szpilki, a potem jeszcze ma się dużo ciężkiego żelaza w miejscu wrażliwym (na ciężar).
Jak już zmieniać offset, to albo inna felga, albo przespawać. Szybciej, lepiej, taniej

LR2 - jej
LR3 - jego
-
PrzemekP
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 7:10 am
- Lokalizacja: Bielsko i okolice... (a jednak znowu Polska;)
Post
autor: PrzemekP » wt sty 04, 2005 12:42 am
leszek pisze:100/150 zł za 4szt
miał bym to w D...
znów sam obracać

jestem z bielska, napisz prosze gdzie dokonales takiej przerobki
gg:3313260
SJ-413 "pchełka"
XT600Z '86

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość