Trójkąty samurai
Moderator: Albert_N
Trójkąty samurai
Witam!
Czy moze mi któryś z kolegów forumowiczów podac jakie odsadzenie mają wymienione w temacie felgi? Jak to sie ma do felg "kółeczek" vitarowych?
Czy moze mi któryś z kolegów forumowiczów podac jakie odsadzenie mają wymienione w temacie felgi? Jak to sie ma do felg "kółeczek" vitarowych?
"Pisarz miłości mówią mi..."
ja mam wiec info z pierwszej reki
na felach samurai'owych przy oponie 235/75/15 opona jest idealnie w obrysie samochodu /nie wychodzi na zew./
czyli lepsiejsza niz orginał
ale jak ja przespawac to mniodzio
mialem taka przespawana na 8cm poza obrys gabloty

na felach samurai'owych przy oponie 235/75/15 opona jest idealnie w obrysie samochodu /nie wychodzi na zew./
czyli lepsiejsza niz orginał
ale jak ja przespawac to mniodzio

mialem taka przespawana na 8cm poza obrys gabloty


GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
Znaczy w jakim aucie? Vitara?Koyot pisze:.....na felach samurai'owych przy oponie 235/75/15 opona jest idealnie w obrysie samochodu /nie wychodzi na zew.....
Czy felgi kółka występowały w Samuraju jaki mogą mieć offset i szerokość?
Jaki mogą mieć offset Samurajowe trójkąty??
Szukam do Vitary felg pod drugi komplet opon do off-roadu (235/75 lub 30"/9,5) czyli offset powinien być koło "0".
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
felgi od samuraia te z kuleczkami maja ET 5 ( ale to samurajowskie )Masmo pisze:Znaczy w jakim aucie? Vitara?Koyot pisze:.....na felach samurai'owych przy oponie 235/75/15 opona jest idealnie w obrysie samochodu /nie wychodzi na zew.....
Czy felgi kółka występowały w Samuraju jaki mogą mieć offset i szerokość?
Jaki mogą mieć offset Samurajowe trójkąty??
Szukam do Vitary felg pod drugi komplet opon do off-roadu (235/75 lub 30"/9,5) czyli offset powinien być koło "0".
trojkaty majo okolo ET ok 25
szerokos 5,5 cala
temat trochę stary ale felgi trójkąty ,jak i kółeczka samurajowskie mają takie samo ET 15 Natomiast odwrotne założenie trójkątów daje dodatkowe 3cm. na stronę czyli ET ok. -15 i na pewno nie będą za wąskie. Na tą felgę wchodzi bez problemu 31x10.5
Ostatnio zmieniony sob lut 02, 2008 4:12 pm przez Maciej 1, łącznie zmieniany 3 razy.
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Tak jak na SUZUKI idealnie do podniesionej Vitary.
Tak mam.
przymierzałem i potem się okazało, że wybór super.
Jakby co to "kółka " Vitarowskie 9 kółek z 235/75/15 wygląda tak sobie bo jest za głeboko wo nadkolu.
Samurajowskie 10 kółek nie testowałem ale maja takie samo odsadzenie jek trójkąty i jest na trójkątach OK.
Tak mam.
przymierzałem i potem się okazało, że wybór super.
Jakby co to "kółka " Vitarowskie 9 kółek z 235/75/15 wygląda tak sobie bo jest za głeboko wo nadkolu.
Samurajowskie 10 kółek nie testowałem ale maja takie samo odsadzenie jek trójkąty i jest na trójkątach OK.
Scenic RX4 2000
Suzuki Sidekick '93 automat, lift 2,5", MT
Patrol GR '94
Suzuki Sidekick '93 automat, lift 2,5", MT
Patrol GR '94
Witam
Jak wygląda sprawa odwracania felg w samuraiu Mam felgi trójkąty i chciałbym je odwrócić, aby uzyskać te kilka cm czy trzeba wykonać jakieś dodatkowe przeróbki felg. Co zrobić z wentylami pozostawić je od wewnętrznej strony samochodu czy zaspawać i wywiercić po właściwej stronie?
Kupiłem oponki 225/70x15 109Q PERSICHINI
Pozdrawiam
Jak wygląda sprawa odwracania felg w samuraiu Mam felgi trójkąty i chciałbym je odwrócić, aby uzyskać te kilka cm czy trzeba wykonać jakieś dodatkowe przeróbki felg. Co zrobić z wentylami pozostawić je od wewnętrznej strony samochodu czy zaspawać i wywiercić po właściwej stronie?
Kupiłem oponki 225/70x15 109Q PERSICHINI
Pozdrawiam
Daj spokój z tymi trójkątami i oddaj felgi koledze obok którego parkujesz. 

Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Ja przymierzałem u siebie w sj 410 i nigdzie mi nie przeszkadzało ani z przodu ani z tyłu. Jak to się ma do sj413?Danio BB pisze:Wentyle przełóż na drugą stronę. Musisz założyć dystanse 5-6mm, żeby felga nie obcierała o zacisk z przodu i nie wyginała się na bębnie z tyłu.
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
W 410 średnica bębna zależy od rocznika. Do 84 bębny były mniejsze niż od 85 i w 413. Przy większych bębnach obrócona felga opiera się o krawędź bębna i nie "siada" na płaszczyźnie przy szpilkach.
Z przodu do 84 były bębny (takie jak z tyłu). W późniejszych rocznikach i w 413 (tarcze) felga obciera o zacisk ( przy nowych tarczach i klockach).
Z przodu do 84 były bębny (takie jak z tyłu). W późniejszych rocznikach i w 413 (tarcze) felga obciera o zacisk ( przy nowych tarczach i klockach).
Ja mam sj 410 z 87 roku. Z przodu faktycznie nie miałem nowych klocków i może z tąd nie było problemu a tył wyglądał jakby nic nie odstawało, chyba że dokręciłem i niezauważyłem. Ale wielkie dzięki bo przymierzam się do zakupu taki felg i była by wtopka.
A jeszce mam pytanie jak Łosiowy co z tym wentylem? Zaspawać i nawiercić po drógiej stronie, czy są jakieś inne patenty?
I mam pytanie gdzie kupić wentyle z wykręcanym kominkiem, jak to się sprawdza i ile kosztuje?
A jeszce mam pytanie jak Łosiowy co z tym wentylem? Zaspawać i nawiercić po drógiej stronie, czy są jakieś inne patenty?
I mam pytanie gdzie kupić wentyle z wykręcanym kominkiem, jak to się sprawdza i ile kosztuje?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Miałem podobny dylemat- luknij tutaj http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=37717
Czy te wentylki to coś takiego?
http://moto.allegro.pl/item340559030_uk ... gator.html
http://moto.allegro.pl/item340559030_uk ... gator.html
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
W piatek sprawdzalem jak z tym przekladaniem.Z przodu wentyl obciera o zaciski pełen obrót koła i wentyl urwany a z tyłu wstepnie wygladalo ok.Danio BB pisze:Wentyle przełóż na drugą stronę. Musisz założyć dystanse 5-6mm, żeby felga nie obcierała o zacisk z przodu i nie wyginała się na bębnie z tyłu.
Pozostaje wariant zaspawania i wywiercenia nowych wentyli koszt około 20zl za felge lub patent jarekstryszawa z zaslepkami
Pozdrawiam
Szybkie pytanie.
Ile zyskam na przespawaniu felg trójkątów ( w cm )??
Ile zyskam na przespawaniu felg trójkątów ( w cm )??
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości