rozmiary, odsadzenie, odwracanie
Moderator: Albert_N
-
Koyot

- Posty: 717
- Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am
Post
autor: Koyot » sob lut 09, 2008 4:06 pm
Vitam
pytanie do "gumiarzy" dot. "kleju" który stosuje się zamiast samaru przed załozeniem opony bezdętkowej
CZY ten specyfik wpłynie na + czy - jezeli zastosuje go do oponek które bedą hulać na niskim cisnieniu
czy on czasami potem nie robi sie twardy jak skorupa ? i po rozsczelnieniu jest problem z doleganiem opony do felgi ?
czy on zapobiegnie rozszczelnianiu przy niskim cisnieniu
czy ...
prosze o pomoc znawców tematu

GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » czw mar 06, 2008 4:32 pm
jest do kitu , przy mocnym silniku i niskim cisnieniu zrobia sie z niego takie zrolowane farfocle i rozszczelnia opone ......
sprawdzone organoleptycznie ..jeden wyjazd 2 opony rozszczelnione
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
Jarek AG
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 8:33 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Jarek AG » czw maja 29, 2008 9:53 pm
Specyfik taki jest przeznaczony do ciągników rolniczych które orają pola ,jest rozłożony na znacznie większej powierzchni styku opona felga i nie jest poddawany takim działaniu sił bocznych jak w naszym zastosowaniu -(trawersy,patyki woda błoto ).Ja go kiedyś stosowałem ale i tak po jakimś czasie miałem rozszczelnione koło . Zastosowałem dętkę ale zmodyfikowaną po prostu przykręciłem ją do felgi w dwóch miejscach i nie mam problemu .
Lepiej wydać na oponiarza niż na blacharza.
-
Koyot

- Posty: 717
- Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am
Post
autor: Koyot » śr cze 11, 2008 7:53 pm
upchnołem opone 265 na fele 6' + klej
ATM = 0,6
wymiata

GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » śr cze 11, 2008 10:28 pm
rułka jest, ale coś maski nie widać

łoś też człowiek
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » śr cze 11, 2008 10:42 pm
moze wyleciala jak motor wybuchal

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » czw cze 12, 2008 6:57 am
bo maska z karbonu i chowana na noc jest
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
karaś

- Posty: 461
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 11:39 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: karaś » czw cze 12, 2008 8:39 am
PO pierwsze primo,to nie jest żaden klej,tylko uszczelniacz na bazie silikonu który stosuje się przy rozczelnieniach opony od felgi (przeważnie alu).Po drugie primo,to nie jest żaden smar,tylko maść montażowa na bazie wazeliny stosowana do uszczelnienia stopki opony,konserwacji i lepszego montażu.Gdyby to był smar,to przy ostrym hamowaniu opona przekręciła by się na feldze.Są różne rodzaje tej maści,najlepsza zielona,najgorsza biała(mydlana)

-
Jarek AG
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 8:33 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Jarek AG » czw cze 12, 2008 7:17 pm
1. "Preparat Antigliss Lube przeznaczony jest do montażu napędowych opon rolniczych.Jest żywicą zapobiebającą przed przemieszczaniem się opony na obręczya tym samym utrarą ciśnienia,nr kat 593 0072.Do demontażu stosuje się płyn nr kat 593 5541."
2.Do uszczelniania starych powierzchni styku opona-felga aluminiowa i stalowa stosuje preparat o nazwie Bead Sealer nr kat 593 0807 wyprodukowany i przeznaczony do tego celu .
3.Co do kolorów past montażowych to jest ich kilka i w zależności od producenta mają one swoje zastosowanie .
4.Co do kolorów i zastosowań maści wazelinowych to temat raczej dla lekarzy i farmaceutów .
5. Biała pasta mydlana służy do mycia a nie do montażu opon w XXI w.
Lepiej wydać na oponiarza niż na blacharza.
-
Koyot

- Posty: 717
- Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am
Post
autor: Koyot » pt cze 13, 2008 4:38 pm
Wiechu pisze:rułka jest, ale coś maski nie widać

i progów też
lakieru po suzuce brakło

/zamowione bylo na 2 suki/

cabrio

GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » ndz cze 15, 2008 4:08 pm
Co to jest?
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » ndz cze 22, 2008 8:42 pm
A może by wziąć jakis dobry klej w stylu butaprenu i całkiem zwyczajnie posmarować tam gdzie opona przylega do felgi po czym napompować??
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości