KLEJ opona->felga

rozmiary, odsadzenie, odwracanie

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

KLEJ opona->felga

Post autor: Koyot » sob lut 09, 2008 4:06 pm

Vitam

pytanie do "gumiarzy" dot. "kleju" który stosuje się zamiast samaru przed załozeniem opony bezdętkowej


CZY ten specyfik wpłynie na + czy - jezeli zastosuje go do oponek które bedą hulać na niskim cisnieniu ??

czy on czasami potem nie robi sie twardy jak skorupa ? i po rozsczelnieniu jest problem z doleganiem opony do felgi ?

czy on zapobiegnie rozszczelnianiu przy niskim cisnieniu

czy ...

prosze o pomoc znawców tematu :)2
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » czw mar 06, 2008 4:32 pm

jest do kitu , przy mocnym silniku i niskim cisnieniu zrobia sie z niego takie zrolowane farfocle i rozszczelnia opone ......

sprawdzone organoleptycznie ..jeden wyjazd 2 opony rozszczelnione
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
Jarek AG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: śr mar 15, 2006 8:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jarek AG » czw maja 29, 2008 9:53 pm

Specyfik taki jest przeznaczony do ciągników rolniczych które orają pola ,jest rozłożony na znacznie większej powierzchni styku opona felga i nie jest poddawany takim działaniu sił bocznych jak w naszym zastosowaniu -(trawersy,patyki woda błoto ).Ja go kiedyś stosowałem ale i tak po jakimś czasie miałem rozszczelnione koło . Zastosowałem dętkę ale zmodyfikowaną po prostu przykręciłem ją do felgi w dwóch miejscach i nie mam problemu .
Lepiej wydać na oponiarza niż na blacharza.

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » śr cze 11, 2008 7:53 pm

upchnołem opone 265 na fele 6' + klej

ATM = 0,6

wymiata :)2

Obrazek
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr cze 11, 2008 8:46 pm

och jej jaka aligancka chromrułka
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr cze 11, 2008 10:28 pm

rułka jest, ale coś maski nie widać


:)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr cze 11, 2008 10:42 pm

moze wyleciala jak motor wybuchal :)21
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw cze 12, 2008 6:57 am

bo maska z karbonu i chowana na noc jest
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
karaś
Posty: 461
Rejestracja: pn paź 17, 2005 11:39 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: karaś » czw cze 12, 2008 8:39 am

PO pierwsze primo,to nie jest żaden klej,tylko uszczelniacz na bazie silikonu który stosuje się przy rozczelnieniach opony od felgi (przeważnie alu).Po drugie primo,to nie jest żaden smar,tylko maść montażowa na bazie wazeliny stosowana do uszczelnienia stopki opony,konserwacji i lepszego montażu.Gdyby to był smar,to przy ostrym hamowaniu opona przekręciła by się na feldze.Są różne rodzaje tej maści,najlepsza zielona,najgorsza biała(mydlana) :D
Patrol GR 2.8TD.www.forum4x4.pl '' Patrol Włocławek'' na FB

Awatar użytkownika
Jarek AG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: śr mar 15, 2006 8:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jarek AG » czw cze 12, 2008 7:17 pm

1. "Preparat Antigliss Lube przeznaczony jest do montażu napędowych opon rolniczych.Jest żywicą zapobiebającą przed przemieszczaniem się opony na obręczya tym samym utrarą ciśnienia,nr kat 593 0072.Do demontażu stosuje się płyn nr kat 593 5541."
2.Do uszczelniania starych powierzchni styku opona-felga aluminiowa i stalowa stosuje preparat o nazwie Bead Sealer nr kat 593 0807 wyprodukowany i przeznaczony do tego celu .
3.Co do kolorów past montażowych to jest ich kilka i w zależności od producenta mają one swoje zastosowanie .
4.Co do kolorów i zastosowań maści wazelinowych to temat raczej dla lekarzy i farmaceutów .
5. Biała pasta mydlana służy do mycia a nie do montażu opon w XXI w.
Lepiej wydać na oponiarza niż na blacharza.

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » pt cze 13, 2008 4:38 pm

Wiechu pisze:rułka jest, ale coś maski nie widać


:)21

i progów też

lakieru po suzuce brakło :lol: /zamowione bylo na 2 suki/ :lol: cabrio :lol:
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz cze 15, 2008 4:08 pm

Obrazek

Co to jest?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz cze 22, 2008 8:42 pm

A może by wziąć jakis dobry klej w stylu butaprenu i całkiem zwyczajnie posmarować tam gdzie opona przylega do felgi po czym napompować??
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości