Jakie Et

rozmiary, odsadzenie, odwracanie

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Jakie Et

Post autor: Przemy » śr maja 07, 2008 10:52 pm

Jakie musze zakupic felgi tz z jakim ET by weszły na nie 33x12,5 do Pajero II aby było dobrze?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw maja 08, 2008 6:48 am

Jest to przez zemnie dość szeroko jest to opisane dziale Mitusbishi gdyz poniewaz mam 33x12,50 plus DOTZ -30 ET
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 08, 2008 7:39 am

Dzieki juz wiem ze potrzeba właśnie et -30
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw maja 08, 2008 8:02 am

Przemy pisze:Dzieki juz wiem ze potrzeba właśnie et -30
a wiesz ile trzeba zrobic modyfikacji w aucie ??

Tutaj masz opone 33x12,50 na DOTZ minus 30 ET

Obrazek

Jak widać kołem NIE DA się skręcić !!
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 08, 2008 8:12 am

a te foto to bez liftu budy?
bo dziś jadę odebrać podkładki +5cm no i narazie podkręcę na drążkach póki nie nazbieram wystarczającej ilości szelestów na nowe zawieszenie
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw maja 08, 2008 8:21 am

Mylisz sie 8) to sa foty po body lifcie i wymianie zawieszenia na TJM XGS

Kolejne zdjecia po sciągnięciu chlapaczy - wyadawało by sie ze jest OK

Obrazek

niestety nie jest
!!
Obrazek

opona mija sie z nadkolem na styk - kolo nie jest do konca skręcone oraz auto stoi. Podczas jazdy, przy skrecie na luku, przy lekkim wykrzyzu roz...nadkole lub nadkole roz... opone 8)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 08, 2008 8:29 am

to lipka troche... :x chyba nie zostaje nic jak włożyć 32"....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw maja 08, 2008 8:33 am

Przemy pisze:to lipka troche... :x chyba nie zostaje nic jak włożyć 32"....
i znów sie mylisz - problemem nie jest wysokości opony
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 08, 2008 8:37 am

a może jakaś podpowiedz :P
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 08, 2008 8:40 am

bo caly czas prosto to sie jezdzic nie da :D :D :D
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw maja 08, 2008 8:54 am

widocznie ET -30 to za dużo :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 08, 2008 9:03 am

N2O pisze:widocznie ET -30 to za dużo :)21
jeśli za dużo to jakie powinno byc dobre? może ktoś to już przerobił na własnej skórze ??

jakieś optymalne by nie było za dużo lub za mało ??
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw maja 08, 2008 9:05 am

Przemy pisze:
N2O pisze:widocznie ET -30 to za dużo :)21
jeśli za dużo to jakie powinno byc dobre? może ktoś to już przerobił na własnej skórze ??

jakieś optymalne by nie było za dużo lub za mało ??
Problemem jest szerkość 12,50. Opona 33x10,50 plus DOTZ lift zawieszenia i body lift daje rade
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 08, 2008 9:12 am

a jeśli węższa opona tj 10,5 i do tego wsadzić felgę z mniejszym et czy wtedy nie było by lepiej?

sorki za moje pytania ale wole sie zapytać dziesięć razy niz kupić cos a później sie wkor**c
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » czw maja 08, 2008 5:08 pm

Eskapada pisze:Problemem jest szerkość 12,50. Opona 33x10,50 plus DOTZ lift zawieszenia i body lift daje rade
Ha. A ja nawet wiem kto takie chce teraz puscic do ludzi 8) :lol:
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » wt maja 13, 2008 9:48 am

Eskapada pisze:
Przemy pisze:
N2O pisze:widocznie ET -30 to za dużo :)21
jeśli za dużo to jakie powinno byc dobre? może ktoś to już przerobił na własnej skórze ??

jakieś optymalne by nie było za dużo lub za mało ??
Problemem jest szerkość 12,50. Opona 33x10,50 plus DOTZ lift zawieszenia i body lift daje rade
A jak rozwiazałes ten problem u siebie ? czy 33x12,50 na verkaufen poszły ??
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
yokhan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn lut 18, 2008 3:20 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: yokhan » sob paź 04, 2008 12:01 am

Witam!
Mam felgi do Vitary ale nie mam pojęcia jakie jest ich ET. Jedyne co na nich jest napisane to: "T15x5 1/2 JJ D0T 1 91 C9" czy zawiera się w tym może ich ET? Nie mogę go zmierzyć bo na felgach są opony;/ Proszę o pomoc gdyż sprzedaje te felgi a nie wiem jakie Et podać kupującemu.
Z góry dziękuje,
Pozdrawiam

jakub76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 8:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie Et

Post autor: jakub76 » wt maja 05, 2009 2:54 pm

Ja wsadziłem do Pajero II koła z oponą 235/85R16 na feldze Dotz 7/16 ET +13 i pasuje idealnie. Koło wielkie, trakcja przy 235 jest również super a i Pajero wyżej znacznie stoi. Bez body liftu nigdzie nie obciera a prezentuje się równie pięknie... Swoją drogą testuje opony HANKOOK RT03 i powiem iż robią, zobaczymy skuteczność ale dają radę. Kukówkę i Strzeniówkę pierwszego dnia bez przestoju do oporu...

Obrazek

Obrazek
Było Pajero II 2,4 potem Patrol GR Y61 2,8 teraz GR60... po "liftingu" ;)

Awatar użytkownika
danti
 
 
Posty: 1208
Rejestracja: pt mar 19, 2010 5:40 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: Jakie Et

Post autor: danti » ndz wrz 26, 2010 5:39 pm

Odświeżę lekko temacik:)

Mam na stalowej feldze oznaczenie:

J16x7JJ DOT TOPY 325 96 F3.8

Może ktoś rozszyfrować ten zapis? OK rozumiej 16x7. ale reszty nie rozumiem. Który zapis oznacza ET?

z góry dzięki za fatygę.

Pozdrawiam
R.
Włóczykij po Roztoczu :)

Awatar użytkownika
Raymund
 
 
Posty: 2699
Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Oxford

Re: Jakie Et

Post autor: Raymund » wt gru 14, 2010 6:33 pm

Powie mi ktos jakie jest ET w Patrolu GU 4 y61?
Dzieki :D

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: Jakie Et

Post autor: zagaj1 » wt gru 14, 2010 7:19 pm

Chyba +10 ale ręki do taboretu nie dam przybić :-?
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
Raymund
 
 
Posty: 2699
Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Oxford

Re: Jakie Et

Post autor: Raymund » wt gru 14, 2010 8:13 pm

Dzieki,jestem w trakcie szukania i wiekszosc wskazuje wlasnie na +10,
to jest tak ze im wiekszy plus to fela glebiej w nadkole a minus to fela poszerza nam auto,nie?

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: Jakie Et

Post autor: zagaj1 » wt gru 14, 2010 8:16 pm

Tak jest :)2
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
Raymund
 
 
Posty: 2699
Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Oxford

Re: Jakie Et

Post autor: Raymund » wt gru 14, 2010 10:13 pm

:oops:
a jakie ET fabryka przewidziala do mitsu Pajero ostatniej budzie?

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: Jakie Et

Post autor: zagaj1 » śr gru 15, 2010 6:38 am

Przypuszczam że bardzo zbliżone jest do felg patrolowych :wink: oryginalne felgi no i alusy bardzo rzadko mają -Et a nawet jeśli to bardzo niewiele.
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość