zakładać beadloki czy staun beadlock?
Moderator: Albert_N
zakładać beadloki czy staun beadlock?
Witam szanownych kolegów naprawde nie wiem co kupic moze ktos cos doradzi?
CRSV-MA CHODZIC
Wiesz i chyba tak zrobie tylko zastanawiam sie czy kupywac z et-12 czy -20 opony mam 32/245Flor pisze:rozmiar nie ważnycrsv pisze:felgi mam 16 dotzFlor pisze:jak masz dobre felgi to dokup dętkia jak nie masz to kup z mechanicznym
tylko czy ci pasuja
bo z mechanicznym zapięciem będą dużo droższe niż dętki
jeżeli masz dokupić i felgi i dętki to kupuj z mechanicznym

CRSV-MA CHODZIC
Jakby nie patrzeć
4 x
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/5115.html
troche kaski sie zbiera, a sam beadlock źle już robi ?
i przy okazji gdzie kupujecie beadlocka bo na alledrogo nieodnalazłem z jedną ofertę max
4 x
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/5115.html
troche kaski sie zbiera, a sam beadlock źle już robi ?
i przy okazji gdzie kupujecie beadlocka bo na alledrogo nieodnalazłem z jedną ofertę max

zamawiam teraz felgi z bedlokami u Angoliluckymen pisze:Jakby nie patrzeć
4 x
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/5115.html
troche kaski sie zbiera, a sam beadlock źle już robi ?
i przy okazji gdzie kupujecie beadlocka bo na alledrogo nieodnalazłem z jedną ofertę max


Kolego daj adres bo do suzuki tez ciezko znalez jakis dobry sklepikFlor pisze:zamawiam teraz felgi z bedlokami u Angoliluckymen pisze:Jakby nie patrzeć
4 x
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/5115.html
troche kaski sie zbiera, a sam beadlock źle już robi ?
i przy okazji gdzie kupujecie beadlocka bo na alledrogo nieodnalazłem z jedną ofertę maxale do defa

CRSV-MA CHODZIC
niestety tam maja głównie do LRcrsv pisze:Kolego daj adres bo do suzuki tez ciezko znalez jakis dobry sklepikFlor pisze:zamawiam teraz felgi z bedlokami u Angoliluckymen pisze:Jakby nie patrzeć
4 x
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/5115.html
troche kaski sie zbiera, a sam beadlock źle już robi ?
i przy okazji gdzie kupujecie beadlocka bo na alledrogo nieodnalazłem z jedną ofertę maxale do defa

http://www.devon4x4.com/component/optio ... aticons,no
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Ostatnio, żeby przejechać musiałem spuścić powietrze do 0,15 bara. Ale duszę miałem na ramieniu, żeby opon nie zdjęło. I zamiarowuję stauny zapodać.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Zchciało mi się niedzielnej wycieczki ....

Przy takich flakach już się nie zapaddał. Zaspy miały ok. 50 - 80 cm
Alternatywna droga wyglądała tak:



Przy takich flakach już się nie zapaddał. Zaspy miały ok. 50 - 80 cm
Alternatywna droga wyglądała tak:


w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Ciężko namierzyć. Najprościej na ebayu ze stanów. Cena wtedy dobra, znacznie lepsza niż w tutejszych sklepach. Nawet pomimo kosztów przesyłki i cła.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- stebel
- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
- Kontaktowanie:
Stauny sa jeszcze do tego duzo lzejsze.busz pisze:
Na beadlocku nie pojedziesz jak złapiesz kapcia, poza tym może puścić oponę od wewnętrznej strony.
Ale z tym schodzeniem wewnetrznej strony to troche gadka marketingowa. Jeszcze nie widzialem zeby komus ze zwyklymi beadlockami zeszla wewnetrzna strona opony...a kumple z beadlockami jezdza na cisnieniu w okolicach 2-4 PSI.
Si vis pacem para bellum.
nie do końca to jest takie proste. zewnętrzny pierścień trzeba zrobić troche na litere jakby "s" albo odwrócone "4" tak jak to robi suzus. i to jest najciężej wykonać. jak zrobisz dwa proste krązki to raz śruby bedą wystawały (łatwo uszkodzić) dwa bedziesz raczej musiał jeździć na dętkach bo bedzie słabo ze szczelnością. pozatym jest problem nakretek. jak je przyspawasz do pierscienia to wytopisz ten plastik który zapobiega odkrecaniu (samokontrujące) chyba ze ich nie przyspawasz.stebel pisze:Bez problemu mozesz samemu zrobic.luckymen pisze: i przy okazji gdzie kupujecie beadlocka bo na alledrogo nieodnalazłem z jedną ofertę max
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
- stebel
- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
- Kontaktowanie:
Pierscienie moga byc plaskie. Srub nie urwiesz w polskich warunkach. Tutaj jezdzi sie miedzy kamieniami i jakos nikt nie urywa srub. Zreszta mozna zrobic sruby wpuszczone w pierscien tak jak w beadlockach TrailReady. Ze szczelnoscia tez nie bedzie problemu jesli spaw miedzy wewnetrznym pierscieniem a felga bedzie dobrze wykonany. A nakretek nie spawa sie do piersicienia i po problemie.
Zapytaj zreszta Kejtara tu z forum. On sam robil beadlocki...widzialem je nie raz w akcji i nie ma zadnych problemow. Sruby cale, nic nie cieknie.
Zapytaj zreszta Kejtara tu z forum. On sam robil beadlocki...widzialem je nie raz w akcji i nie ma zadnych problemow. Sruby cale, nic nie cieknie.
Si vis pacem para bellum.
czyli dwa płaskie koła
jedno przyspawane do felgi a drugie przykręcone śróbami.
czyli wytworzy sie coś na kształt litery "v" bo płaskownik po stronie przeciwnej od opony sie zejdzie
czyli śróby będą pod kątem?
masz jakies zdjecie bo mi to kaszaną pachnie.
jedno przyspawane do felgi a drugie przykręcone śróbami.
czyli wytworzy sie coś na kształt litery "v" bo płaskownik po stronie przeciwnej od opony sie zejdzie
czyli śróby będą pod kątem?
masz jakies zdjecie bo mi to kaszaną pachnie.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość