Chce kupic Disco (pytanie laika) przebieg 270 kkm - help ;)

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » śr sty 16, 2008 2:56 pm

jak mam poduchy dobre to mi sie wydaje ze nie. zależy jak długo. miesiąc nie klapnie.
ja bym dobrze popatrzał czy w most też nie dostał. ogladałem takiego w niemczech z mostem przesuniętym.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » śr sty 16, 2008 3:42 pm

A jeszcze tak spytam - czy modele z 09.1996 czyms sie roznia od tych z 1994 (oprocz tego ze widze, ze jest poduszka powietrzna kierowcy) - ale chodzi mi o kwestie bardziej techniczne - silnik, skrzynia itd.

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » śr sty 16, 2008 5:59 pm

W 94 to można chyba jeszcze 200tdi wyhaczyć, z jakiegoś końca produkcji?? A po 96 nie dorzucono jakiejś elektroniki do 300tdi?? Czy tylko w automacie??
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » śr sty 16, 2008 6:56 pm

suarez pisze:Ja sie nie scigam - ale chodzi mi o to, czy jadac po trasie np. 110 km/h mozna jakos spokojnie i sensownie wyprzedzic jakiegos TIRa - czy to po prostu jest auto za wolne - i tym samym niebezpieczne (w sensie - jesli sie nie zbiera odpowiednio to takie wyprzedzanie bedzie trwac na tyle dlugo ze robi sie niebezpiecznie).
Absolutnie bezpiecznie, spokojnie, z flegmą i nienerwowo.
Warunek: kupujesz CB i kulturalnie prosisz o informację, czy możesz wyprzedzać ;)
suarez pisze:chcialem z Niemiec bo tam mozna trafic z niekreconymi licznikami.
Można trafić ;)
suarez pisze: Mialem tez na oku z 1996 - ale pomyslalem ze to juz za stary i wszystkie elementy gumowe beda do wymiany - jakies uszczelki itd. bo to niezaleznie od przebiegu sie po prostu starzeje.
Gumki tanie są i nie one robią koszt.
suarez pisze:Hmmm, wlasnie myslalem ze te starsze roczniki beda drozsze w czesciach (i czesci beda mniej dostepne...).
Niektóre części do 200-ki są droższe niż do 300-ki, ale są dostępne w cenach rozsądnych. Części do TD5 są droższe, zresztą Standerus ma obie i ładnie Ci wyjaśnił.
suarez pisze:Moznaby pomyslec - kupic za 4000 EUR, wladowac ten 1000 EUR i miec zabawke co jak sie porysuje to nie szkoda ;)
Przed chwilą chciałeś w sumie wydać coś koło 10000 Euro, teraz 5000.
Zdecyduj się.
standerus pisze:W 94 to można chyba jeszcze 200tdi wyhaczyć, z jakiegoś końca produkcji?? A po 96 nie dorzucono jakiejś elektroniki do 300tdi?? Czy tylko w automacie??
DI masz produkowane do końca 94, od końca listopada masz MY 1995 z 300tdi produkowane do końca 1998.
Elektronika w 300tdi czyli EDC może ale nie musi występować z automatem. Są automaty bez.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sty 17, 2008 9:51 pm

o zesz w morde.. ale watek...

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pt sty 18, 2008 12:31 am

LR_Olek pisze:o zesz w morde.. ale watek...
... są coraz lepsze :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » pt sty 18, 2008 5:12 am

Tylko sie nie smiac prosze z nowicjuszy! Za pare lat to moze byc ten ktory bedzie ktoregos z was wyciagal...wyciagarka z dolka! Bo moze sie okazac ze na frajdzie nie zatrzymywania sie na spowalniaczach taki nie skonczy i wyjedzie w teren! ;)

Pozdro.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sty 18, 2008 8:09 am

suarez pisze:Tylko sie nie smiac prosze z nowicjuszy! Za pare lat to moze byc ten ktory bedzie ktoregos z was wyciagal...wyciagarka z dolka! Bo moze sie okazac ze na frajdzie nie zatrzymywania sie na spowalniaczach taki nie skonczy i wyjedzie w teren! ;)
nie rozumiem przeslania? :o

co chcialespowiedziec,ze co? :o

Awatar użytkownika
borkows
Posty: 485
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:20 am
Lokalizacja: Warszawa/Żabia Wola

Post autor: borkows » pt sty 18, 2008 8:16 am

LR_Olek pisze:o zesz w morde.. ale watek...
No i dlatego kilka postów wcześniej zapytałem gdzie podziewa sie Starszyzna Szanowna ...

Ale przyznacie, że ten w porównaniu do ostatniego topicu o frelkach to lajcik ... :D
Disco TD5 '01 +lift [jego]
SALLAAA [jej]

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pt sty 18, 2008 10:20 am

LR_Olek pisze:
suarez pisze:Tylko sie nie smiac prosze z nowicjuszy! Za pare lat to moze byc ten ktory bedzie ktoregos z was wyciagal...wyciagarka z dolka! Bo moze sie okazac ze na frajdzie nie zatrzymywania sie na spowalniaczach taki nie skonczy i wyjedzie w teren! ;)
nie rozumiem przeslania? :o

co chcialespowiedziec,ze co? :o
Szanowny Olku... Kolega chce kupic Disco po to, aby na osiedlowych "leżących policjantach" nie musiał zwalniac...a jak mu się spodoba to pojedzie nawet do lasu i na pola. Nie rozumiem czemu się dziwisz. Przecież to samochód terenowy :)21
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt sty 18, 2008 10:54 am

LR_Olek pisze:o zesz w morde.. ale watek...
taaa, bardzo kreatywny
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Ghost Dog
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 23, 2008 11:17 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ghost Dog » czw sty 24, 2008 12:35 am

Witam
Pozwolę sobie podpiąć się do wątku. Podobnie, jak kolega zastanawiam się nad kupnem Disco i nie miałem nigdy wcześniej terenówki. Nie zamierzam na początku przy najmniej wypuszczać się w teren, potrzebuję po prostu dużego, wygodnego samochodu. Ponieważ zawsze podobały mi się terenówki i podoba mi się możliwość wjechania tam gdzie innym kończą się możliwości zastanawiam się nad Disco. Moje wątpliwości są czysto materialne, jak wyglądają koszty normalnej eksploatacji Disco? Drugim samochodem jaki rozpatruję jest Volvo - kredens i zastanawiam się, czy kupując Disco nie wpakuję się w kanał typu 5x droższe części, częstsze awarie itp. Aha, jeżdżę głównie trasa/miasto, robię około 15-20 tys. rocznie i chciałbym kupić samochód do 20 tys. zł, więc Disco do '94. Z góry dzięki za wszelkie rady.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 24, 2008 12:52 am

Ghost Dog pisze:Witam
Pozwolę sobie podpiąć się do wątku. Podobnie, jak kolega zastanawiam się nad kupnem Disco i nie miałem nigdy wcześniej terenówki. Nie zamierzam na początku przy najmniej wypuszczać się w teren, potrzebuję po prostu dużego, wygodnego samochodu. Ponieważ zawsze podobały mi się terenówki i podoba mi się możliwość wjechania tam gdzie innym kończą się możliwości zastanawiam się nad Disco. Moje wątpliwości są czysto materialne, jak wyglądają koszty normalnej eksploatacji Disco? Drugim samochodem jaki rozpatruję jest Volvo - kredens i zastanawiam się, czy kupując Disco nie wpakuję się w kanał typu 5x droższe części, częstsze awarie itp. Aha, jeżdżę głównie trasa/miasto, robię około 15-20 tys. rocznie i chciałbym kupić samochód do 20 tys. zł, więc Disco do '94. Z góry dzięki za wszelkie rady.
Nawet nie myśl o LR-rze kup szweda :)2
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » czw sty 24, 2008 5:26 am

Ja jeszcze nie kupilem ani Disco ani nic innego. Wciaz sie zastanawiam czy Disco to dobry wybor...ale z tego co widze - pewnosci nie mam - to jednak Disco bedzie duzo drozsze niz np. Mitsu Pajero czy Nissan Patrol z podobnego rocznika (mowie o utrzymaniu). Moze mniej palic, ale pewnie czesci beda gorzej dostepne i drozsze. Czy Disco bedzie wygodniejsze/lepsze? Nie wiem, nie mam pewnosci...tam gdzie pracuje (Azja Centralna, konkretnie Afganistan, Uzbekistan, Pakistan, Tadzykistan, czasem Azerbejdzan, Kazachstan) - ludzie jezdza 4x4 bardzo czesto. Prawie zawsze sa to Toyota, Nissan, Mitsubishi, zadziej Jeep. Land Rovera nie spotkalem nigdy...to nie musi oznaczac ze Landki sa gorsze - ale na pewno oznacza ze drozsze w naprwie/trudniej dostac czesci/trudniejsze w naprawie. W Niemczech za ok. 3000 EUR mozesz dostac Mitsu Pajero z ok. '90...nie wiem czy nie jest to rozsadniejszy wybor na pierwsza terenowke. Ja oczywiscie pomijam kwestie jakichs tam legend, jakiegos tam przywiazania do marki czy poczucia elitarnosci z powodu posiadania jakiejs rzeczy - bo akurat to olewam - traktuje to wszystko wylacznie utylitarnie. No nic, powodzenia w wyborze.

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw sty 24, 2008 6:13 am

kup jeepa
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » czw sty 24, 2008 6:34 am

Nie obrazac sie mi tu, i nie naburmuszac ;) Ja wcale nie mowie ze Jeep czy inny jest lepszy/gorszy - tak jak pisalem - chodzi tylko i wylacznie o parametry uzytkowe, z ktorych - dla mnie - rowniez wazne sa ceny czesci, latwosc/trudnosc naprawy oraz dostepnosc tych czesci. Disco np. moze byc znacznie sprawniejsze w terenie od Pajero - ale - znow - dla mnie - jesli Pajero jest znacznie tansze i latwiej je naprawic i czesci sa latwiej dostepne - to jako pierwsza terenowke biore Pajero, bo prawdopodobnie i tak nie bede w stanie sprawdzic ktore auto lepsze w terenie - nie mam umiejetnosci...

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw sty 24, 2008 7:07 am

w post sowieckich republikach będziesz miał problem z częściami do LR. długo sie czeka. miałem klienta z kazachstanu i mi trochę poopowiadał. ponoć do mitsu nie ma problemu z częściami.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Ghost Dog
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 23, 2008 11:17 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ghost Dog » czw sty 24, 2008 9:39 am

klucz13 pisze:Nawet nie myśl o LR-rze kup szweda :)2
Coś więcej w temacie?
Może jakaś inna terenówka?

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sty 24, 2008 9:47 am

Ghost Dog pisze:
klucz13 pisze:Nawet nie myśl o LR-rze kup szweda :)2
Coś więcej w temacie?
Może jakaś inna terenówka?
za 20 tys?
w większości przypadków to są to skarbonki w które się wkłada i wkłada i wkłada
osobówka jest tańsza w utrzymaniu od każdej terenówki, a głównie się o to pytasz, więc ....
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw sty 24, 2008 10:05 am

forestera kup takiego 2,5 turbo i będziesz zadowolony

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4203616
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » czw sty 24, 2008 11:23 am

A tam nie jest na maxa łatwo kupic dość tanio jakieś coś z azji - toyotę/mitsu/hyundaia czy coś??
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » czw sty 24, 2008 2:29 pm

Tak, te auta sa bardzo tanie - bo tu importuja je z Dubaju (gdzie wogole juz sa tanie...) - ale to jest tak ze jakby sie sprowadzilo do PL to juz transport wychodzi kosmicznie drogo, poza tym ciezko ustrzelic dobry egzemplarz - sami mamy z tym problem bo czesto te auta sa dorzniete, olej nie wymieniany porzadnie itd. Zadko kiedy sie trafia cos w dobrym stanie, a i tak trzebaby za transport do PL duzo zaplacic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości