Padł tylny dyfer w 200 - i co dalej

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » śr lis 12, 2008 1:24 pm

i tu sie z Kolega w calej rozciaglosci zgodze
cala niepopularnosc KAMa u nas zbudowana jest o niedoinformowanie i to jedno pamietne zdjecie
a MoDy uzywaja tego sporo i jakby nie banglalo to by przestali
pzdr

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr lis 12, 2008 2:44 pm

a bo MoD`s nie zaglądają na forum, gdyby zaglądali to świat militarny jeździłby na KS, Armstrongach i Up-ie :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » śr lis 12, 2008 3:11 pm

robert_smoldzino pisze:i tu sie z Kolega w calej rozciaglosci zgodze
cala niepopularnosc KAMa u nas zbudowana jest o niedoinformowanie i to jedno pamietne zdjecie
a MoDy uzywaja tego sporo i jakby nie banglalo to by przestali
pzdr
Generalnie dekiel z tworzywa nie robi ;)
Chociaż bardzo jestem ciekawy, jak by na tym samym mostku zachował się dekiel oryginalny, bez osłony. Olej mógłby się nie wylać, a wgniecenie niezauważone mogłoby wyszlifować zawartość dyfra ;)
Ciekawy jestem za to czy ten dekiel stalowy (a słyszałem też że aluminiowy) też musi się osłaniać, jak oryginalne dekle?
NX650 ;)

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » czw lis 13, 2008 11:18 am

A ma ktoś McNamarę? Ausies mówią, że lepsze od MD.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
witekr
 
 
Posty: 257
Rejestracja: śr paź 02, 2002 7:12 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: witekr » pt lis 14, 2008 11:25 am

Witam

po wybuchnięciu tylnego mostu założyłem srutraka (slimakowego) ponieważ disco nie służy mi do hard mada faka terenu więc blokada pelna na plaster mi, nie wiem ile % momentu jest przekazywane na koło bardziej obciążone, ale z obserwacji własnych wynika; na piasku jak koła buksują to oba w gnoju tak samo. zalety: wyciągasz stare bebechy wkładasz nowe i jedziesz, żadnych komresorów, kabelkow włączników rurek/srurek idziała
I nie rwie tak przegubów, i pewnie półosie dłużej pożyją
Ale jak kto woli
aaaaa i jeszcze jedno niecałe 400GBP :D :D :D :D
RR Classic 3.5 V8, Disco 200, Disco 300 ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość