

Moderator: Jerry
Szału nie ma, ale w porównaniu do Uazowych (nie pamietam modelu) to jest i tak bosko...VFRED pisze:A sprawdzałeś jak hamuje na mokrym,albo innym śliskim podłożu?
A na konstrukcje wewnętrzna to już nie zwróciłeś uwagi?viking pisze:Ten model pojawił się tylko dlatego, żeby spełniać Dyrektywę Europejską 2001/43” ograniczająca poziom hałasu opon, która weszła w życie
od 01/10/2009 - powyższa regulacja oznacza, zakaz sprzedaży w Unii Europejskiej opon bez bez oznaczenia posiadanej homologacji na hałas „e” wraz z numerem homologacji. Regulacja dotyczy opon do aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. I faktycznie nowy model jest wyraźnie cichszy od poprzedniczki.
Wszystkie inne ochy i achy nad tą oponą, to pic na wodę i fotomontaż, papier wszystko przyjmie. Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
Dyrektywa jest tylko na rynku europejskim, główny rynek zbytu tej opony to USA.viking pisze:Ten model pojawił się tylko dlatego, żeby spełniać Dyrektywę Europejską 2001/43” ograniczająca poziom hałasu opon, która weszła w życie
od 01/10/2009 - powyższa regulacja oznacza, zakaz sprzedaży w Unii Europejskiej opon bez bez oznaczenia posiadanej homologacji na hałas „e” wraz z numerem homologacji. Regulacja dotyczy opon do aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. I faktycznie nowy model jest wyraźnie cichszy od poprzedniczki.
Wszystkie inne ochy i achy nad tą oponą, to pic na wodę i fotomontaż, papier wszystko przyjmie. Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
Damian pisze: W ciężki teren to i tak simexy...
Eee no trochę przesada, przesiadłem się z AT i różnica jest wyraźna i zauważalna.....viking pisze:Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
a ja się przesiadłem ze starego BFG MT na nowego i jakoś widzę pozytywy, w sensie w terenie robi podobnie przyzwoicie, na asfalcie dużo lepiej, zwłaszcza mokrym.viking pisze:Od sierpnia zeszłego roku mam z nimi kontakt, jak to nazywasz organoleptyczny i podtrzymuję to co napisałem. Z poprzednim modelem MT ta opona ma niewiele wspólnego.
Cios poniżej pasajacekwr pisze:Jeśli robi równie przywoicie co łysy MTk z którego się przesiadłeś, to jest to marna rekonendacja...
no jakoś nie zajeżdżam do łysych, bo z reguły jakaś bójka się wtedy wywiązujejacekwr pisze:Jeśli robi równie przywoicie co łysy MTk z którego się przesiadłeś, to jest to marna rekonendacja...
Bo kiedyś wszystko było lepsze. Piwo mocniejsze, dziewczyny chętniejsze, samochody mniej awaryjne, opony lepsze, nie bylo "zimówek" tylko uniwersalne i wszyscy jeździli bez problemu - a zimy też były mroźniejszekosa20 pisze: a na serio, miały 13mm jeszcze i jeżdżone były od nowości, podobnie jak te KM2.
To jest bardzo fajna opona i w terenie porównywalna do starej jak najbardziej wg mnie, natomiast na szosie i w zimie jest o niebo lepsza.
To trochę przypomina dyskusje, że stary łindołs był lepszy a nowy to syf. I tak jest zawsze dopóki nie pojawi się nowsza wersja.
Ten syfiasty niby staje się niezawodnym klasykiem
leszek torbicki pisze:właśnie na takich oponkach moje disco pomyka od kilku dni i chciałem powiedzieć że jestem pod wrażeniem działania tej opony na czarnym jest cicha jak atek a w błocie robi jak emtekpolecam niezdecydowanym (nie handluje oponami)
To albo musisz wolniej jeździć albo kupić zwykłe szosówki...Jerz23 pisze:Lozyska po wymianie, wszytskieCisnienie stale 40 psi w kazdej gumie. Predkosc 110-130 km/h. Temperatura na zewnatrz w okolicach 29-32 C`. Asfalt sporo lepszej jakosci niz w na przecietnej drodze w PL.
Szum opon dosc wyrazny. Lepsze pod tym wgledem sa Hankooki Dynapro ATM, ale sporo szybciej ulegaja zuzyciu poza czarnym.
Moim zdaniem Jedynym mankamentem BFG AT jest wlasnie poziom halasu...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość