BFG MT KM2

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

leszek torbicki

BFG MT KM2

Post autor: leszek torbicki » czw mar 04, 2010 9:41 pm

właśnie na takich oponkach moje disco pomyka od kilku dni i chciałem powiedzieć że jestem pod wrażeniem działania tej opony na czarnym jest cicha jak atek a w błocie robi jak emtek :)2 polecam niezdecydowanym (nie handluje oponami) :)21

Awatar użytkownika
VFRED
Posty: 300
Rejestracja: czw sie 14, 2003 11:30 am
Lokalizacja: Warszawa/Tarchomin

Re: BFG MT KM2

Post autor: VFRED » czw mar 04, 2010 10:10 pm

A sprawdzałeś jak hamuje na mokrym,albo innym śliskim podłożu?
LR Discovery TD5 - ma już nowego właściciela :)

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: PiRoman » czw mar 04, 2010 10:26 pm

VFRED pisze:A sprawdzałeś jak hamuje na mokrym,albo innym śliskim podłożu?
Szału nie ma, ale w porównaniu do Uazowych (nie pamietam modelu) to jest i tak bosko... :roll:
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: BFG MT KM2

Post autor: andrzej:) » czw mar 04, 2010 10:35 pm

ja mam w jeepie i jestem zadowolony :)2

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: Damian » pt mar 05, 2010 10:14 am

ogólnie porównywalna do większości emteków nowej generacji, czyli Cooper STT czy Toyo M/T
te emteki tak już nie robią w glinie, ale hamują na mokrym za to i są ciche
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
rafbor1973
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: pt maja 30, 2008 11:25 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Re: BFG MT KM2

Post autor: rafbor1973 » pt mar 05, 2010 7:18 pm

Ja mam w Explozji i jestem bardzo zadowolony. Wczęsniej jeździłem na Collinsach MT i były strasznie głosne w porównaniu do KM2
tel 503 185 961 lub 660 672 741
EXPLORER I 4.0 V6 OHV '95
http://www.explorerfanklub.org.pl

Awatar użytkownika
viking
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: pt lis 16, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: BFG MT KM2

Post autor: viking » sob mar 06, 2010 1:15 am

Ten model pojawił się tylko dlatego, żeby spełniać Dyrektywę Europejską 2001/43” ograniczająca poziom hałasu opon, która weszła w życie
od 01/10/2009 - powyższa regulacja oznacza, zakaz sprzedaży w Unii Europejskiej opon bez bez oznaczenia posiadanej homologacji na hałas „e” wraz z numerem homologacji. Regulacja dotyczy opon do aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. I faktycznie nowy model jest wyraźnie cichszy od poprzedniczki.
Wszystkie inne ochy i achy nad tą oponą, to pic na wodę i fotomontaż, papier wszystko przyjmie. Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
zielone LR Disco 300 TDi '97

Kuba_H
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 17, 2004 2:59 pm

Re: BFG MT KM2

Post autor: Kuba_H » sob mar 06, 2010 12:08 pm

viking pisze:Ten model pojawił się tylko dlatego, żeby spełniać Dyrektywę Europejską 2001/43” ograniczająca poziom hałasu opon, która weszła w życie
od 01/10/2009 - powyższa regulacja oznacza, zakaz sprzedaży w Unii Europejskiej opon bez bez oznaczenia posiadanej homologacji na hałas „e” wraz z numerem homologacji. Regulacja dotyczy opon do aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. I faktycznie nowy model jest wyraźnie cichszy od poprzedniczki.
Wszystkie inne ochy i achy nad tą oponą, to pic na wodę i fotomontaż, papier wszystko przyjmie. Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
A na konstrukcje wewnętrzna to już nie zwróciłeś uwagi?
choć nie, w sumie to nie ma znaczenia...
:wink:

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: BFG MT KM2

Post autor: Mroczny » sob mar 06, 2010 12:45 pm

po początkowym optymizmie już mi przeszło.. taka se. Bardziej wygląda niż robi

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: Damian » sob mar 06, 2010 4:09 pm

viking pisze:Ten model pojawił się tylko dlatego, żeby spełniać Dyrektywę Europejską 2001/43” ograniczająca poziom hałasu opon, która weszła w życie
od 01/10/2009 - powyższa regulacja oznacza, zakaz sprzedaży w Unii Europejskiej opon bez bez oznaczenia posiadanej homologacji na hałas „e” wraz z numerem homologacji. Regulacja dotyczy opon do aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. I faktycznie nowy model jest wyraźnie cichszy od poprzedniczki.
Wszystkie inne ochy i achy nad tą oponą, to pic na wodę i fotomontaż, papier wszystko przyjmie. Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
Dyrektywa jest tylko na rynku europejskim, główny rynek zbytu tej opony to USA.
Opona jest reprezentantem kolejnej generacji opon MT - i tak BFG dłuuugo zwlekał z wprowadzeniem modelu o lepszych właściwościach na czarnym.
Mi w sumie ta nowa generacja podchodzi, zwłaszcza ze względu na świetną technologię wykonania, mocną konstrukcję boku i dobre zachowanie na czarnym. Bardzo dobra opona wyprawowo-codzienno-weekendowa.
W ciężki teren to i tak simexy...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: LR_Olek » sob mar 06, 2010 8:06 pm

Damian pisze: W ciężki teren to i tak simexy...

a tak niedawno byly tylko rolniki lub jeszcze wczesniej nacinane żuki :)21

leszek torbicki

Re: BFG MT KM2

Post autor: leszek torbicki » sob mar 06, 2010 10:38 pm

szanowny vikingu twierdzenie że ta opona w błocie robi na poziomie ateka jest :)3 stwierdziłeś to organoleptycznie czy tak ci się tylko powiedziało

Awatar użytkownika
viking
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: pt lis 16, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: BFG MT KM2

Post autor: viking » sob mar 06, 2010 11:38 pm

Od sierpnia zeszłego roku mam z nimi kontakt, jak to nazywasz organoleptyczny i podtrzymuję to co napisałem. Z poprzednim modelem MT ta opona ma niewiele wspólnego :)3 .
zielone LR Disco 300 TDi '97

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: BFG MT KM2

Post autor: andrzej:) » ndz mar 07, 2010 10:57 am

viking pisze:Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
Eee no trochę przesada, przesiadłem się z AT i różnica jest wyraźna i zauważalna.....

Awatar użytkownika
kosa20
Posty: 2324
Rejestracja: czw gru 07, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: piaseczno/góra kalwaria
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: kosa20 » ndz mar 07, 2010 11:36 am

viking pisze:Od sierpnia zeszłego roku mam z nimi kontakt, jak to nazywasz organoleptyczny i podtrzymuję to co napisałem. Z poprzednim modelem MT ta opona ma niewiele wspólnego :)3 .
a ja się przesiadłem ze starego BFG MT na nowego i jakoś widzę pozytywy, w sensie w terenie robi podobnie przyzwoicie, na asfalcie dużo lepiej, zwłaszcza mokrym.
Bardzo fajna, uniwersalna opona.

Awatar użytkownika
jacekwr
Posty: 532
Rejestracja: pn sie 06, 2007 9:06 am
Lokalizacja: Elbląg

Re: BFG MT KM2

Post autor: jacekwr » ndz mar 07, 2010 7:40 pm

Jeśli robi równie przywoicie co łysy MTk z którego się przesiadłeś, to jest to marna rekonendacja... :)21
From all the things I've lost,
I miss my mind the most...

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Re: BFG MT KM2

Post autor: Piotrul » ndz mar 07, 2010 7:59 pm

jacekwr pisze:Jeśli robi równie przywoicie co łysy MTk z którego się przesiadłeś, to jest to marna rekonendacja... :)21
Cios poniżej pasa :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
kosa20
Posty: 2324
Rejestracja: czw gru 07, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: piaseczno/góra kalwaria
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: kosa20 » ndz mar 07, 2010 8:40 pm

jacekwr pisze:Jeśli robi równie przywoicie co łysy MTk z którego się przesiadłeś, to jest to marna rekonendacja... :)21
no jakoś nie zajeżdżam do łysych, bo z reguły jakaś bójka się wtedy wywiązuje
:)21


a na serio, miały 13mm jeszcze i jeżdżone były od nowości, podobnie jak te KM2.
To jest bardzo fajna opona i w terenie porównywalna do starej jak najbardziej wg mnie, natomiast na szosie i w zimie jest o niebo lepsza.
To trochę przypomina dyskusje, że stary łindołs był lepszy a nowy to syf. I tak jest zawsze dopóki nie pojawi się nowsza wersja.
Ten syfiasty niby staje się niezawodnym klasykiem ;)

Awatar użytkownika
Biker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:17 pm
Lokalizacja: Warszawa i okolice

Re: BFG MT KM2

Post autor: Biker » pn mar 08, 2010 5:44 pm

kosa20 pisze: a na serio, miały 13mm jeszcze i jeżdżone były od nowości, podobnie jak te KM2.
To jest bardzo fajna opona i w terenie porównywalna do starej jak najbardziej wg mnie, natomiast na szosie i w zimie jest o niebo lepsza.
To trochę przypomina dyskusje, że stary łindołs był lepszy a nowy to syf. I tak jest zawsze dopóki nie pojawi się nowsza wersja.
Ten syfiasty niby staje się niezawodnym klasykiem ;)
Bo kiedyś wszystko było lepsze. Piwo mocniejsze, dziewczyny chętniejsze, samochody mniej awaryjne, opony lepsze, nie bylo "zimówek" tylko uniwersalne i wszyscy jeździli bez problemu - a zimy też były mroźniejsze :)21
`96 LR Disco 300 Tdi

Awatar użytkownika
Jerz23
Posty: 534
Rejestracja: sob sie 15, 2009 12:55 pm
Lokalizacja: Muscat/OMAN

Re: BFG MT KM2

Post autor: Jerz23 » śr mar 10, 2010 8:19 pm

leszek torbicki pisze:właśnie na takich oponkach moje disco pomyka od kilku dni i chciałem powiedzieć że jestem pod wrażeniem działania tej opony na czarnym jest cicha jak atek a w błocie robi jak emtek :)2 polecam niezdecydowanym (nie handluje oponami) :)21

A ja zapytam, ktory ATek jest cichy na asfalcie? Bo napewno nie BFG AT :)21
HZJ80 (97) --> FZJ100 (98) --> FZJ100 (06) -->FZJ76 (08)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: BFG MT KM2

Post autor: Mroczny » śr mar 10, 2010 8:22 pm

ma być głośno !!
:)21

Awatar użytkownika
Jerz23
Posty: 534
Rejestracja: sob sie 15, 2009 12:55 pm
Lokalizacja: Muscat/OMAN

Re: BFG MT KM2

Post autor: Jerz23 » śr mar 10, 2010 8:29 pm

ale bez przesady :)21

BFG AT 285/75/16 przy predkosci 120 km/h dudnia jak Dick Cepek Crusher w rozmiarze 33x12.5R16

:)9
HZJ80 (97) --> FZJ100 (98) --> FZJ100 (06) -->FZJ76 (08)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: BFG MT KM2

Post autor: Mroczny » śr mar 10, 2010 8:31 pm

może masz coś nieteges z ciśnieniem? albo łożyska popsowane? albo wygłuszenie odpadło...
u mnie przy tej prędkości pęd powietrza o relingi bardziej męczy niz opona... szosówka to nie jest ale bez przesady

Awatar użytkownika
Jerz23
Posty: 534
Rejestracja: sob sie 15, 2009 12:55 pm
Lokalizacja: Muscat/OMAN

Re: BFG MT KM2

Post autor: Jerz23 » śr mar 10, 2010 8:43 pm

Lozyska po wymianie, wszytskie !! Cisnienie stale 40 psi w kazdej gumie. Predkosc 110-130 km/h. Temperatura na zewnatrz w okolicach 29-32 C`. Asfalt sporo lepszej jakosci niz w na przecietnej drodze w PL.

Szum opon dosc wyrazny. Lepsze pod tym wgledem sa Hankooki Dynapro ATM, ale sporo szybciej ulegaja zuzyciu poza czarnym.

Moim zdaniem Jedynym mankamentem BFG AT jest wlasnie poziom halasu...
HZJ80 (97) --> FZJ100 (98) --> FZJ100 (06) -->FZJ76 (08)

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: BFG MT KM2

Post autor: Browning » śr mar 10, 2010 8:53 pm

Jerz23 pisze:Lozyska po wymianie, wszytskie !! Cisnienie stale 40 psi w kazdej gumie. Predkosc 110-130 km/h. Temperatura na zewnatrz w okolicach 29-32 C`. Asfalt sporo lepszej jakosci niz w na przecietnej drodze w PL.

Szum opon dosc wyrazny. Lepsze pod tym wgledem sa Hankooki Dynapro ATM, ale sporo szybciej ulegaja zuzyciu poza czarnym.

Moim zdaniem Jedynym mankamentem BFG AT jest wlasnie poziom halasu...
To albo musisz wolniej jeździć albo kupić zwykłe szosówki... :roll:
Zielony Autobus 2,7TDi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość