LR Hallo!

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jacekwr
Posty: 532
Rejestracja: pn sie 06, 2007 9:06 am
Lokalizacja: Elbląg

Re: LR Hallo!

Post autor: jacekwr » śr lip 28, 2010 7:38 pm

Wejdą nawet 35"... Tylko spróbuj ruszyć... :)21
From all the things I've lost,
I miss my mind the most...

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: LR Hallo!

Post autor: kondziu » czw lip 29, 2010 8:28 am

pomniki się nie ruszają :)21
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Ironcruz
 
 
Posty: 1457
Rejestracja: sob mar 18, 2006 3:29 pm
Lokalizacja: wlkp

Re: LR Hallo!

Post autor: Ironcruz » pt lip 30, 2010 9:54 am

jak tak czytam Land Roverową część forum, to mam wrażenie, że w LRach każdy model miał jakąś niedoróbkę i nawet po wymianie "wszystkich" wątpliwych elementów trzeba montować na desce rozdzielczej lejki do wlewania na bieżąco oleju do różnych części ruchomych, bo "jak nie cieknie, to znaczy, że olej się skończył".

Jak to w końcu jest w rzeczywistości? Czy LR w całej swojej historii stworzył dobry, nieawaryjny silnik?

:)21
Tytus

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: LR Hallo!

Post autor: sbielak » pt lip 30, 2010 10:00 am

Ironcruz pisze:jak tak czytam Land Roverową część forum, to mam wrażenie, że w LRach każdy model miał jakąś niedoróbkę i nawet po wymianie "wszystkich" wątpliwych elementów trzeba montować na desce rozdzielczej lejki do wlewania na bieżąco oleju do różnych części ruchomych, bo "jak nie cieknie, to znaczy, że olej się skończył".

Jak to w końcu jest w rzeczywistości? Czy LR w całej swojej historii stworzył dobry, nieawaryjny silnik?

:)21
no :)21
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Re: LR Hallo!

Post autor: brodafidela » pt lip 30, 2010 10:04 am

Ironcruz pisze:jak tak czytam Land Roverową część forum, to mam wrażenie, że w LRach każdy model miał jakąś niedoróbkę i nawet po wymianie "wszystkich" wątpliwych elementów trzeba montować na desce rozdzielczej lejki do wlewania na bieżąco oleju do różnych części ruchomych, bo "jak nie cieknie, to znaczy, że olej się skończył".

Jak to w końcu jest w rzeczywistości? Czy LR w całej swojej historii stworzył dobry, nieawaryjny silnik?

:)21
nie :)21
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: LR Hallo!

Post autor: sbielak » pt lip 30, 2010 10:31 am

no jakże nie jak tak :)21
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: LR Hallo!

Post autor: Marek » pt lip 30, 2010 2:30 pm

Jak się czyta teksty weteranów :wink: to się odnosi wrażenie, że tak naprawdę OK to jest co najwyżej stary ropniok 2,2 l. NAS :)12

pzdr. :)21
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: LR Hallo!

Post autor: moto » pt lip 30, 2010 8:26 pm

Prawdziwym hardcorem jest jedynie 2.25 petrol.
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

m_waku
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: pn sty 18, 2010 2:45 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: LR Hallo!

Post autor: m_waku » śr sie 18, 2010 10:01 pm

myśle ze jak sie ma lr-a to (w wiekszosci przypadkow) ma sie tez dystans do rzeczywistosci, slabosci swojego samochodu i swoich
wystarczy zobaczyc ile jest dowcipow o lr-ach
opowiem jeden ktory mnie prawie zabil

bylo to w czasch gdy bmw kupilo lr-a
i bylo z tego bardzo dumne
pieprzyli cos o zasadzie synergii, uzupelnianiu oferty itp

chwile potem pojawil sie ten dowcip

specjalisci z bmw mieli wykonac probe szczelnosci nadwozia lr-a
zastosowali wiec standardowa metode bmw polegajaca na tym ze w samochodzie zamyka sie na noc kota
jezeli kot zdechnie znaczy ze nadwozie jest szczelne
przy testowniu lr-row za kazdym razem niezaleznie od modelu musieli powtarzac probe trzy razy aby w koncu uznac swoja porazke (no coz procedury)
wyniki prob zawsze byly niemiarodajne
wszystkie koty uciekly
Def 110 SW 300 Tdi rocznik 1997

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości