
LR Hallo!
Moderator: Jerry
Re: LR Hallo!
Wejdą nawet 35"... Tylko spróbuj ruszyć... 

From all the things I've lost,
I miss my mind the most...
I miss my mind the most...
Re: LR Hallo!
jak tak czytam Land Roverową część forum, to mam wrażenie, że w LRach każdy model miał jakąś niedoróbkę i nawet po wymianie "wszystkich" wątpliwych elementów trzeba montować na desce rozdzielczej lejki do wlewania na bieżąco oleju do różnych części ruchomych, bo "jak nie cieknie, to znaczy, że olej się skończył".
Jak to w końcu jest w rzeczywistości? Czy LR w całej swojej historii stworzył dobry, nieawaryjny silnik?

Jak to w końcu jest w rzeczywistości? Czy LR w całej swojej historii stworzył dobry, nieawaryjny silnik?

Tytus
Re: LR Hallo!
noIroncruz pisze:jak tak czytam Land Roverową część forum, to mam wrażenie, że w LRach każdy model miał jakąś niedoróbkę i nawet po wymianie "wszystkich" wątpliwych elementów trzeba montować na desce rozdzielczej lejki do wlewania na bieżąco oleju do różnych części ruchomych, bo "jak nie cieknie, to znaczy, że olej się skończył".
Jak to w końcu jest w rzeczywistości? Czy LR w całej swojej historii stworzył dobry, nieawaryjny silnik?

SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....
a dupa tam ....
- brodafidela
-
- Posty: 8529
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: LR Hallo!
nieIroncruz pisze:jak tak czytam Land Roverową część forum, to mam wrażenie, że w LRach każdy model miał jakąś niedoróbkę i nawet po wymianie "wszystkich" wątpliwych elementów trzeba montować na desce rozdzielczej lejki do wlewania na bieżąco oleju do różnych części ruchomych, bo "jak nie cieknie, to znaczy, że olej się skończył".
Jak to w końcu jest w rzeczywistości? Czy LR w całej swojej historii stworzył dobry, nieawaryjny silnik?

II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.
Re: LR Hallo!
Jak się czyta teksty weteranów
to się odnosi wrażenie, że tak naprawdę OK to jest co najwyżej stary ropniok 2,2 l. NAS
pzdr.


pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
Re: LR Hallo!
Prawdziwym hardcorem jest jedynie 2.25 petrol.
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750
M-72 MW-750
Re: LR Hallo!
myśle ze jak sie ma lr-a to (w wiekszosci przypadkow) ma sie tez dystans do rzeczywistosci, slabosci swojego samochodu i swoich
wystarczy zobaczyc ile jest dowcipow o lr-ach
opowiem jeden ktory mnie prawie zabil
bylo to w czasch gdy bmw kupilo lr-a
i bylo z tego bardzo dumne
pieprzyli cos o zasadzie synergii, uzupelnianiu oferty itp
chwile potem pojawil sie ten dowcip
specjalisci z bmw mieli wykonac probe szczelnosci nadwozia lr-a
zastosowali wiec standardowa metode bmw polegajaca na tym ze w samochodzie zamyka sie na noc kota
jezeli kot zdechnie znaczy ze nadwozie jest szczelne
przy testowniu lr-row za kazdym razem niezaleznie od modelu musieli powtarzac probe trzy razy aby w koncu uznac swoja porazke (no coz procedury)
wyniki prob zawsze byly niemiarodajne
wszystkie koty uciekly
wystarczy zobaczyc ile jest dowcipow o lr-ach
opowiem jeden ktory mnie prawie zabil
bylo to w czasch gdy bmw kupilo lr-a
i bylo z tego bardzo dumne
pieprzyli cos o zasadzie synergii, uzupelnianiu oferty itp
chwile potem pojawil sie ten dowcip
specjalisci z bmw mieli wykonac probe szczelnosci nadwozia lr-a
zastosowali wiec standardowa metode bmw polegajaca na tym ze w samochodzie zamyka sie na noc kota
jezeli kot zdechnie znaczy ze nadwozie jest szczelne
przy testowniu lr-row za kazdym razem niezaleznie od modelu musieli powtarzac probe trzy razy aby w koncu uznac swoja porazke (no coz procedury)
wyniki prob zawsze byly niemiarodajne
wszystkie koty uciekly
Def 110 SW 300 Tdi rocznik 1997
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości