

Moderator: Jerry
Może kolega rozjaśnić temat z tą przewagąLand_rowerek pisze: przewagę podczas jazdy w terenie
oj...po koleiLand_rowerek pisze:Automat nie ma "momentu zastanowienia" przy zmianie biegów - mam tu na myśli chwilową utratę napędu - i to jest ta
przewaga w terenie. Np. w sypkim piachu lub pod górkę - zmiana biegów potrafi auto nawet zastopować, z automatem
jest to praktycznie niemożliwe, a przynajmniej mniej prawdopodobne (tam gdzie się już dalej nie da to i automat nie pomoże - prawa fizyki są nieubłagane)![]()
To samo dotyczy ciągnięcia przyczepy - płynna zmiana biegów zapobiega zastopowaniu zaprzęgu no i nie pali sprzęgła przy ponownym ruszaniu. To tak w skrócie - nie jestem teorytykiem tylko jest to doświadczenie - jeździłem wcześniej też manualem.
Misiek Bielsko pisze: panhard tyl.
.
No jak to co, Szczypiora:FUX pisze:To wklej coś, co kupiłeś...
Piotrul pisze:E tam, wklej co nabroiłeś
a po co?ginawa pisze:haka nie zdejmuj , wystarczy go ścieniować o połowę po wysokości , będzie dobrym rozpoznawaczem. przetestowane.
ginawa pisze:haka nie zdejmuj , wystarczy go ścieniować o połowę po wysokości , będzie dobrym rozpoznawaczem. przetestowane.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości