LR do renowacji

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw mar 15, 2007 7:55 am

1. to był jej drugi dzień w tym samochodzie :wink:
2. mnie chodzi o promień skrętu, kolizji staram się uminkać
moja Seria też lubi się stoczyć :wink:
3. Tamten egzemplaż nie był mój tylko znajomego, a ja go od tłumikarza odprowadzałem, u mnie poprostu trzeba przenieść ciężar całego ciała na pedał hamulca :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 15, 2007 8:57 am

bratek pisze: Jak depnę to wóz staje w miejscu (lub leci w poślizgu...) aż kontrolka smarowania potrafi zamrugać
yyy...
ty lepiej pompe paliwa sprawdź
i jakość oleju
i układ serwa [jesli jest]

:)21
#noichuj

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » czw mar 15, 2007 11:21 am

pompa paliwa nówka czeka na założenie - stara jest szczelna ale muszę ją oddać - pożyczona (brak przecieku paliwa do michy)
olej Orlen HPDO (nie będę lał oleju droższego niż silnik...) - ma cały tydzień, filtr nówka
serwo jest - jak odłączę przewód to faktycznie trzeba skakać na pedale coby hamowało, jak założony - hamuje przynajmniej przyzwoicie.
Po prostu przy normalnym stanie na bagnecie przy ostrym hamowaniu olej na chwilę spieprza do przodu i pompa nie ma czego zasysać.
Jak zaleję oleju 0,5 - 1 cm nad H - nie ma problemu.

Widziałem w katalogu części jako opcjonalne taką blachę co wędruje między blok a miskę - jest tak cwanie wytłoczona, tudzież zaopatrzona w otworki umożliwiająca swobodny spływ oleju a zatrzymująca olej uciekający przy przeciążeniach tył/przód/boki. Najwyraźniej u mnie takie coś nie występuje - trza będzie wykombinować...
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 15, 2007 3:20 pm

miska bez blachy sporo wyjasnia
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw mar 15, 2007 3:25 pm

:o o u mnie może być ten sam problem, przy ostrym hamowaniu zielona lampka :wink: ... w 3 podporowym z SII
chyba pożyczę miskę z 5 podporowego złomu co za garażem stoi :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

georg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: wt paź 25, 2005 6:11 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: georg » czw mar 15, 2007 6:22 pm

to że ta kontrolka ma kolor zielony jest bardzo dowcipne

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw mar 15, 2007 7:17 pm

Ja do swojej serii założyłem dodatkowo wacupompę od peugota i fura stawała prawie w miejscu. Silnik miałem diesla z tym dziwnym koromysłem do wspomagania hamulców na kolektorze ssącym, którego nigdy się nie dało ustawić.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw mar 15, 2007 9:02 pm

georg pisze:to że ta kontrolka ma kolor zielony jest bardzo dowcipne
ta zielona lampka i wskaźnik temperatury to chyba jedyne na co warto zerkać od czasu do czasu :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » czw mar 15, 2007 9:10 pm

skarabeusz pisze:no cóż żaden z kolegów seri nie miał wiec nie mogłem sie przejechać, seria podoba mi się na zdjęciach ;) i dla tego postanowiłem się nim zainteresować bliżej chyba nie tylko ja postanowiłem kupić samochód który się spodobał na fotkach.
Jeśli chodzi o kupowanie samochodu to nie kupię go na podstawie zdjęć, tylko po oględzinach na miejscu i jeździe testowej.
kolego, ja swojego defa kupiłem z angolii na podstawie trzech zdjęć i jednego krótkiego telefonu. a jak go kupiłem to obecny tu na forum Pepek był świadkiem. W każdym bądź razie rano obudziłem się jako skacowany właściciel landa. i nie żałuję dziś :)2 aha i jak rano przejechałem się na wszelki wypadek 90-tką Pepka bez wspomy to się załamałem
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw mar 15, 2007 9:34 pm

Ale jaka fajna impra była :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt mar 16, 2007 7:41 am

Pepek pisze:Ja do swojej serii założyłem dodatkowo wacupompę od peugota i fura stawała prawie w miejscu. Silnik miałem diesla z tym dziwnym koromysłem do wspomagania hamulców na kolektorze ssącym, którego nigdy się nie dało ustawić.
u mnie - o dziwo - działa
w każdym razie zdjęcie przewodu podciśnienia podczas pracy lub bepośrednio po jest dość trudne i towarzyszy owej czynności syk świadczący o wyrównaniu różnicy ciśnień.
Pierburg z cytryny leży w piwnicy i czeka na montaż - ale najpierw przetestuję patent, który podrzucił mi znajomy mechanol - taką cwaną rurkę co wytwarza podciśnienie na skutek przepływu strumienia powietrza (pompa eżektorowa lub jakoś tak). Pono w nowych furach na zachodzie takie coś stosują i robi ok. Zobaczymy
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » pt mar 16, 2007 9:18 am

bratek pisze: Widziałem w katalogu części jako opcjonalne taką blachę co wędruje między blok a miskę - jest tak cwanie wytłoczona, tudzież zaopatrzona w otworki umożliwiająca swobodny spływ oleju a zatrzymująca olej uciekający przy przeciążeniach tył/przód/boki. Najwyraźniej u mnie takie coś nie występuje - trza będzie wykombinować...
A ja taką mam :)13
Tapeworm pisze: zielona lampka i wskaźnik temperatury to chyba jedyne na co warto zerkać od czasu do czasu
Zwłaszcza gdy ma sie "opcjonalne" 9 łopatkowe śmigło na pustynię, w Kraju Kwitnacej Marchwii przy temperaturze od (-5) zamraża silnik.
Wtedy pozostaje "opcjonalna" tektura na grill. :)20
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt mar 16, 2007 2:50 pm

O a ja właśnie przekonałem się, że Seria może być ciut miększa :wink:
Wyszło to przypadkiem, wsadziłem ją na nalewki 235/85 miękka guma bieżnik BFG MT i zawieszenie wymiękło o jakieś 25% :)2 8)
prześwit wzrósł, mocy trochę ubyłyło, ale nadal może podjeżdżać pod górę bez obecności kierownika :)21
Prętkość przelotowa po polnych drogach wzrosła o jakieś 15km/h niezależnie od powieszchni...na asfalcie w drugą strone :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość