Proszę o nietypowe info o Discovery

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
szpak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W-wa/Bielany

Post autor: szpak » pn mar 26, 2007 12:23 pm

a ten wiskoza to myślisz jakiś krewny ? przejmować się nim warto?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn mar 26, 2007 12:25 pm

udźwigniesz...

:)21

[lato idzie]
#noichuj

jannik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: czw mar 22, 2007 10:30 am
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: jannik » pn mar 26, 2007 2:25 pm

Discotheque pisze:... zaleta 3d jest ladny wyglad i przednie fotele mocno sie pochylaja co daje dodatkowo sporo cm do spania, latwiej tez podciac tylne blotniki.
Wady to koszmarne wsiadanie do tylu, odsprzedaz i przewaznie mocno wyrobione mechanizmy podnoszenia fotela.
No właśnie ze względu na te wady wolałbym 5d; dla nas ważne jest częste wsiadanie z tyłu;
wygląd to kwestia gustu, bo mi np. podoba się bardziej 5d 8) .
O ile mniej pochylają się przednie fotele w 5d w stosunku do 3d?
I poco podcinać błotniki?

pozdro

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 26, 2007 3:15 pm

szpak pisze: natomiast 140 to prędkość graniczna po której temp zaczyna iść do góry;
czyli masz popsute auto :)3

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pn mar 26, 2007 4:37 pm

I poco podcinać błotniki?
aby włożyć większe koła zapewne :roll:

jannik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: czw mar 22, 2007 10:30 am
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: jannik » pn mar 26, 2007 6:20 pm

Galik pisze:
I poco podcinać błotniki?
aby włożyć większe koła zapewne :roll:
Jaja sobie ze mnie robicie??? :)3
a po cóż mi większe koła? No dobra, może nie znam się... :roll:

Awatar użytkownika
Lakoni
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt gru 23, 2005 6:36 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Lakoni » pn mar 26, 2007 6:43 pm

No pewnie, że sobie robią jaja. Podcina się po to żeby nie było rdzy czyli jak zobaczysz ognisko rdzy to zamiast z nią walczyć po prostu podcinasz błotnik na odpowiednią głębokość. Ja już nie mam połowy prawego tylnego błotnika i auto wygląda niezbyt symetrycznie ale na szczęście lewy zaczyna troszkę brać ruda więc powoli się wyrównają.
Obrazek

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn mar 26, 2007 8:14 pm

jannik pisze:
Galik pisze:
I poco podcinać błotniki?
aby włożyć większe koła zapewne :roll:
Jaja sobie ze mnie robicie??? :)3
a po cóż mi większe koła? No dobra, może nie znam się... :roll:
Jesli disco tylko na asflat/szutry to po nic.

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn mar 26, 2007 8:38 pm

jannik pisze:
Galik pisze:
I poco podcinać błotniki?
aby włożyć większe koła zapewne :roll:
Jaja sobie ze mnie robicie??? :)3
a po cóż mi większe koła? No dobra, może nie znam się... :roll:

Fabryczny rozmiar jest.. fabryczny :)21, optimum poprawiajacym dzielnosc terenowa nie pogarszajac znacznie osiagow i prowadzenia na czarnym jest 245/75x16 i w zasadzie nie wymaga to podcinania blotnikow. Wszystko zalezy jak juz sprezyny siadly.
Ogolnie oryginalne zawieszenie w 300Tdi jest dosyc miekkie i po zaladowaniu auta tona szpeja nie prowadzi sie dobrze.

Oczko wyzej juz jest rozmiar 235/85x16 ale Ci go nie polecam na trasy jak nie ciorasz systematycznie w terenie. I nie daj sie namowic na opony typu MT :)21 jak Ci beda tutaj wmawiac twardziele golacy sie saperkami.
Kup dobre AT BFG AT lub Yokohama.

Tak tak zakup terenowki to dopiero poczatek spirali wydatkow i modyfikacji bo apetyt rosnie w miare jedzenia.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pn mar 26, 2007 8:46 pm

Misiek Bielsko pisze: Jesli disco tylko na asflat/szutry to po nic.
Jeśli ma to być auto na dalekie wypady tylko na drogi gruntowe to może vw t4 4x4 tdi?
nie wiem jak Wam, ale mi sie te auta podobają-zwłaszcza w lepszej wersji. Pakowne jest, spanie jest, na autostradzie śmiga bez problemu, a z napędem na obie osie zjedzie z czarnego... :roll:
tak sobie tylko myśle, żeby nowy kolega dokonał dobrego wyboru a nie się w wydatki związane z terenówką pakował.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn mar 26, 2007 9:10 pm

Galik chyba nie znasz cen części do t4 synchro :lol: .Mogą przebić cenowo nie jedną terenówkę
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 26, 2007 9:33 pm

jannik pisze: a po cóż mi większe koła? No dobra, może nie znam się... :roll:
bo nikt tutaj nie jezdzi na standardowych kolach :lol:

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 26, 2007 9:34 pm

Lakoni pisze:nie było rdzy czyli jak zobaczysz ognisko rdzy to zamiast z nią walczyć po prostu podcinasz błotnik na odpowiednią głębokość.
Po pierwsze to blotnik podcina sie na szerokosc
A po drugie to jaka rdza jak blotnik jest aluminiowy?

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » pn mar 26, 2007 9:38 pm

LR_Olek pisze:bo nikt tutaj nie jezdzi na standardowych kolach :lol:
...a co to standardowe kola ;) ?

Lucky Bastard
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:55 pm
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: Lucky Bastard » pn mar 26, 2007 9:40 pm

henry pisze:
LR_Olek pisze:bo nikt tutaj nie jezdzi na standardowych kolach :lol:
...a co to standardowe kola ;) ?
Ja slyszalem o takich istotach gdzies w czelusciach garazu.
Disco 3.9 V8i, 2' OME, BFG MT i lakjer metalik

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 26, 2007 9:45 pm

205x16 :D

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Post autor: bert » pn mar 26, 2007 10:23 pm

szpak pisze:300tdi to nie japoński bzykacz - nie przepada za wysokimi obrotami;
robiłem próby na 10km odcinku 120-130 znosi bez problemu, natomiast 140 to prędkość graniczna po której temp zaczyna iść do góry; przejechanie odcinka z v=155km/h(gps) ruszyło wskazówkę na maksmalną dopuszczalną pozycję
so
120 is :)2
(spalanie 9-10/100, 205/80/16)
se naprawcie auta, 300 ka po autostradach w niemcowni 160 bez laski i jeszcze zapas pod pedalem /gumki 205x16/, nic nie rosnie, spalanie do 10
a co do kolein to ani na 205x16 w 300 ani 235x85x16 w 200, ani w zadnym ryndzu nie mam problemow - zawiecha ma byc, a nie tylko byc
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » wt mar 27, 2007 4:12 pm

jannik pisze:O ile mniej pochylają się przednie fotele w 5d w stosunku do 3d?
łóżko a'la discotheque w wersji coupe [3d] ma 200cm w wersji limousine [5d] 180cm. wynika to z tego ze w 3d siedzenia sie pochylaja w całości do przodu a w 5d pochyla sie samo oparcie. ta roznica to wlasnie 20cm.
jannik pisze:I poco podcinać błotniki?
zeby przy roznych hopkach wieksza opona nie tarła o tylny błotnik. ingerencja kosmetyczna i do zrobienia u kazdego blacharza.

a wieksza opona sie przyda bo nie mysl sobie, ze jak zjedziesz z asfaltu to ci sie bedzie chciało szybko na niego wracac.
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » wt mar 27, 2007 5:15 pm

Jak jechałem maksymalnie zawaloną 300 do Irlandii - ponad 2 tysiące to średnio jechała 120 bez piłowania, spalanie wyszło ok 11-13l, tylko w Wali jak się góry zaczeły to trochę spadało - czasem i do 60 (choc wtedy niezbyt go miałem wyczutego). Na ATkach tak jechałem. Długo tak jechałem. Miło było.
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » wt mar 27, 2007 5:16 pm

Jak jechałem maksymalnie zawaloną 300 do Irlandii - ponad 2 tysiące to średnio jechała 120 bez piłowania, spalanie wyszło ok 11-13l, tylko w Wali jak się góry zaczeły to trochę spadało - czasem i do 60 (choc wtedy niezbyt go miałem wyczutego). Na ATkach tak jechałem i z bagażnikiem na dachu. Długo tak jechałem. Miło było.
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości