Zwiększenie mocy poprzez dokręcenie paru śrubek...300 tdi

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt lis 27, 2007 10:39 pm

TRAWOLT pisze:
@Toroo - rozumiem że to jeden z kroków budowy potworka :)2
To nie parch. Potwora nie będzie.
Lekko usprawniam Solihull :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt lis 27, 2007 10:40 pm

aha...a chwilę potem solihull usprawni twój cashflow
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt lis 27, 2007 10:44 pm

czesław&jarząbek pisze:aha...a chwilę potem solihull usprawni twój cashflow
:)21
no risk no fun :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt lis 27, 2007 10:44 pm

sad but true
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt lis 27, 2007 10:45 pm

Qrna wystarczy. Nie znam angielskiego :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt lis 27, 2007 10:47 pm

Toroo pisze:Qrna wystarczy
eeetam
ja słyszałem że lampy od nowszych modeli są bardziej obłe
wiesz, współczynnik oporu powietrza i te sprawy :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr lis 28, 2007 12:30 am

Toroo pisze:http://moto.allegro.pl/item269657474_la ... ooler.html

Kupiłem, założyłem i jestem zadowolony :)2 (różnica jest)
Na razie faza testów.
Nie podjechalbys go gdzies odhamowac na standardzie i na nowym?

Koszt hamowni to jakies 100zl ale w koncu daloby sie potwierdzic namacalnie ze jednak IC duzo daje co neguja posiadacze patroli :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr lis 28, 2007 9:15 am

Toroo pisze:Qrna wystarczy. Nie znam angielskiego :)21
aaaa, to przeczytales na przejezdzajacym nieopodal tunningu "no risk no fun " tak? :lol:

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » śr lis 28, 2007 9:24 am

apropos intercoolera, pomijając już zasadność jego montażu w samochodzie terenowym, to ja bym pomyślał nad jego montażem przed chłodnicą wody (tzw FMIC) bo tylko wtedy będzie odpowiednio wykorzystany jego potencjał. Niestety spowoduje to znaczne zwiększenie objętości układu (większy cooler + dłuższe przewody) co z kolei spowoduje zwiększenie się turbo dziury, co akurat jest chyba w aucie terenowym zjawiskiem niepożądanym.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr lis 28, 2007 9:30 am

Kabal pisze:apropos intercoolera, pomijając już zasadność jego montażu w samochodzie terenowym,
:o
miszczu, te samochody o ktorych mowa juz posiadaja IC

tu sie mowi o zamianie na inny ..wiekszy..ladniejszy...nowy... :D

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lis 28, 2007 10:35 am

LR_Olek pisze:tu sie mowi o zamianie na inny ..wiekszy..ladniejszy...nowy... :D
a co za tym idzie
większy może być tylko zamocowany przed chłodnicą
zresztą w ogłoszeniu jest napisane że do auta bez klimy

ale Oluś nie czepiaj się kolega ma mysiupysiu to może nie wiedzieć :D
LR Rendzi stajla :)

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » śr lis 28, 2007 11:38 pm

A jest jakiś sposób żeby wstawić większą (lepszą) chłodnicę do autka z klimą?
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw lis 29, 2007 12:31 am

jest
wydajniejszy intercooler w standardowym gabarycie.
cena gotowca to około 3.5kzł
#noichuj

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » czw lis 29, 2007 1:25 am

Discotheque pisze:namacalnie ze jednak IC duzo daje co neguja posiadacze patroli :)21
Posiadacze patroli negują wiele.
IC działa :)2

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw lis 29, 2007 8:21 am

Fajny paten był u mnie w BX-ie.

Chłodnica nad silnikiem (dzieki czemu b. krótkie przewody powietrza) a pod maską w wyciszniu tunel porwadził powietrze do ic od wlotu powietrza pod maską.

Oczywiście można pójść na całość i dziurę w masce wyciąć 8)
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » czw lis 29, 2007 8:48 am

LR_Olek pisze:
Kabal pisze:apropos intercoolera, pomijając już zasadność jego montażu w samochodzie terenowym,
:o
miszczu, te samochody o ktorych mowa juz posiadaja IC

tu sie mowi o zamianie na inny ..wiekszy..ladniejszy...nowy... :D
miałem na myśli cooler o większej pojemności... moje wątpliwości opisałem. Peace
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr gru 19, 2007 11:11 pm

Odświeżę trochę temat. Walczę teraz z nowo nabytym defem bo mam wrażenie że posiada w silniku muła. Rozrząd sprawdzony, turbina teoretycznie po remoncie (i wygląda na taką), kombinacje z dawką przeprowadzone( dały słaby przyrost mocy a duże zadymienie na czarno). A Ja cały czas jak depczę na pedał gazu nie mogę wycisnąć więcej niż 110 km/h i to po długim rozbiegu. Dla kasztaniarzy napiszę od razu :dla porównania jeżdziłem defem z 300tką i się lepiej odpychał Pytanie do fachowców w co jeszcze mam łapy wsadzi co by mocy przybyło
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr gru 19, 2007 11:17 pm

Pepek pisze:Odświeżę trochę temat. Walczę teraz z nowo nabytym defem bo mam wrażenie że posiada w silniku muła. Rozrząd sprawdzony, turbina teoretycznie po remoncie (i wygląda na taką), kombinacje z dawką przeprowadzone( dały słaby przyrost mocy a duże zadymienie na czarno). A Ja cały czas jak depczę na pedał gazu nie mogę wycisnąć więcej niż 110 km/h i to po długim rozbiegu. Dla kasztaniarzy napiszę od razu :dla porównania jeżdziłem defem z 300tką i się lepiej odpychał Pytanie do fachowców w co jeszcze mam łapy wsadzi co by mocy przybyło
Pepek, to zróbmy tak.
Zamieńmy się.
U mnie mocy dużo, wykrzyże zajefane, wszędzię polibusze, świeżutkie płyny, paski,
wymienione wsio. Pasuje ??

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr gru 19, 2007 11:20 pm

Tomek przecież wiesz że Mi religia zabrania wożenia się cichymi i wygodnymi autami :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 19, 2007 11:28 pm

Toroo pisze:...
na defektera cie naszło?
:)21
jest fajny
zeszły rok, 110SW, gwarancja, możliwosć finansowania
ale trzeba kopsnąć pare zyli za furę bo nie ma nawet 40k nalatane
#noichuj

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr gru 19, 2007 11:36 pm

Pepek pisze:Tomek przecież wiesz że Mi religia zabrania wożenia się cichymi i wygodnymi autami :D
Pepek. Mój jest na nowiutkich Mt'kach 31 cali (goodrichach)
Jest świeżutkie radyjko pionierka, kilka nowych głośników, nowe zawieszenie, nowy wielki IC, wczoraj założone polibusze, nowe AC.
No to co, zamienimy śię

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr gru 19, 2007 11:39 pm

czesław&jarząbek pisze: na defektera cie naszło?
Zawsze chciałem. :)2
Daj namiary na pw.

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr gru 19, 2007 11:41 pm

Tomek chcesz żeby rodzina z domu Mnie pognała. Co do defka i tak go zmęczę albo zakończy się wymianą reduktora na inny z lepszym przełożeniem
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » czw gru 20, 2007 1:09 am

Pepek pisze:Tomek chcesz żeby rodzina z domu Mnie pognała. Co do defka i tak go zmęczę albo zakończy się wymianą reduktora na inny z lepszym przełożeniem
OK.
Ale na Ukraine nas zabierzesz ?? :wink:

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 20, 2007 6:12 pm

Temat rozkminiony. Całą przyczyną muła w silniku był intercooler. Po podpięciu turbiny bezpośrednio pod kolektor ssący auto wciska kierowcę w fotel :D Jak wyciągnę to ścierwo z auta dam znaka czy dziurawy czy zapchany.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości