Land Rover Series I, II and III Restoration Manual

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn wrz 24, 2007 9:10 pm

JAK pisze:
Wyluzuj tam było napisane coś w stylu chassis superb, no rust. Jako, że może nie znasz angielskiego tłumaczę: rama sito, rdza zasłonięta woskiem.

Poza tym motali w nim anglicy - robili przeróbkę na hardtopa - pewnie spartaczyli i auto straciło cały walor zabytkowości ;)
Srać na zabytkowość, ma robić w terenie(odchudzony), ramę by się pospawało :)21
Tylko musiałbym napadać na cysterny z benzyną... jak w MADMAXie :)23 :)21

A ty Olo masz przesrane bo sprzedałeś Serie, popsułeś różowe Disco i co ci zostało? Opel :)20 :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn wrz 24, 2007 9:18 pm

Tapeworm pisze: Srać na zabytkowość,
a nie mowilem?
hehehe

disco ma sie dobrze... lepiej niz twoje dwa strucle poskrecane drutami :lol:

btw.. jaki opel? :o

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn wrz 24, 2007 9:21 pm

w ostateczności wrzuciło by się tam 200tdi :)21
moc mniejsza, no ale stać by mnie było, przełożenia ma niskie to da radę 8)

opel sopel :)21 nie wiem, plaskate rozróżniam tylko po lakierze :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » pn wrz 24, 2007 9:45 pm

mysle ze bys zagazował po jednym tankowaniu wachy do pełna...... ( nawet angoli dzisiaj nie stac na użytkowanie tego utylizatora benzyny) :wink:

taniej by wyszło niz 200 ładować tam.......
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn wrz 24, 2007 9:55 pm

mam już dość LPG :evil:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pn wrz 24, 2007 9:59 pm

LR_Olek pisze: btw.. jaki opel? :o
a ten z avataru klijak to twój nowy szczyt marzeń :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » pn wrz 24, 2007 10:02 pm

bo nie umiesz z niego kozystac.....przyjedz do mnie to Ci to ustawie porządnie.....masz ten sam motor i ciągle narzekasz......aż mnie to drażnic zaczęło..... :x


załóż porządny miks albo blosa i smigaj.....

u mnie z kotwica na haku 2,5 tony, z południa na pólnoc spalił 20l/100 wiec masz odpowiedz...
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn wrz 24, 2007 10:12 pm

eh :roll: spalanie to nie problem, bardziej upierdliwość regulacyjno-obsługowa i wodowstręt , właśnie dlatego idę w diesla, tam ustawi mi wszystko fachowiec i tylko olej będę dolewał, wodę i paliwo. Żadnych cewek aparatów zapłonowych, zasięg większy(na LPG 250km, tak wiem jest jeszcze benzyna, ale czuje się rabowany jadąc na niej), w planach i tak będzie drugi bak, parę innych ulepszeń podnoszących walory wyprawowo-przeprawowe... innymi słowy mam wizje :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » pn wrz 24, 2007 10:17 pm

tu masz racje......lpg nie lubi wody....trza mieć bardzo dobre przewody wysokiego nepięcia z rdzeniem miedzianym...takim jak w motocyklach..i fajki z oporem ( jakieś dobre) ale i tak wole przełączyć przed wiekszą woda na benzyne... :wink:
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn wrz 24, 2007 11:03 pm

No między innymi to :wink:
Zarys mej wizji wygląda mniej więcej tak:
w najbliższej przyszłości:
wsadzić wyremontowany 2,25D, nowe sprzęgło, dorzucić drugi bak(właśnie konsultuje się z mądrymi głowami jakie rozwiązania zastosować, odnośnie zasilania paliwem baz dodatków powietrza :)21 ), zrobić taki fajny patent z deskami(jak to zmotam to opublikuje foty i "specyfikacje" ) :)21
w odległej przyszłości(po jakimś tam zastrzyku finansowym):
znaleźć skrzynie biegów w dobrym stanie i zrobić porządne progi :wink:
w odleglejszej przyszłości(po ponownym zastrzyku finansowym):
mechanik :)21
w bardzo odległej przyszłości(jak nie będę miał co z kasą robić i nie dam sie wrobić w posiadanie potomków wszelakich :)21 ):
ściągnę sobie z wysp blokadę tylnego mostu :)25
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt wrz 25, 2007 7:32 am

Tapeworm pisze: plaskate rozróżniam tylko po lakierze :)21
kolor jak twoja zdrutowana disco

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt wrz 25, 2007 7:33 am

Bartas pisze:
LR_Olek pisze: btw.. jaki opel? :o
a ten z avataru klijak to twój nowy szczyt marzeń :)21
nie to sila wyzsza "kosztowny" woz :)21

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » wt wrz 25, 2007 7:45 am

raczej wozek
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości