żebyś się nie zdziwiłjpi pisze:a wisko za 200pln myślę że rozwiązuje temat na przynajmniej na 1-2 lat

jak kupisz niby nowe wisco za 200 czy też 400 i się okaże, że robi ... średnio


Moderator: Jerry
dlatego raczej nie chcę używki tylko to ebajowe z UK - niby nówkiTRAWOLT pisze:żebyś się nie zdziwiłjpi pisze:a wisko za 200pln myślę że rozwiązuje temat na przynajmniej na 1-2 lat![]()
jak kupisz niby nowe wisco za 200 czy też 400 i się okaże, że robi ... średnio![]()
TRAWOLT pisze:nie chciałbym popełnić jakiegoś nadużyciajpi pisze:dlatego raczej nie chcę używki tylko to ebajowe z UK - niby nówki![]()
ale z nowymi wisco może być podobnie jak z nowymi termostatami
tak gdzieś słyszałem czy coś![]()
no sobie poszukałem i nic - trawię te Wasze wypociny z lat mlodościTRAWOLT pisze:przecie Ci napisałem żebyś ... sobie poszukałjpi pisze:kasztany walić owszem, ale co by koledze pomóc po koszernemu lub nie to Wam się nie chce![]()
![]()
![]()
![]()
zapomniałem spisać, ale raczej istnieje bo:hpx4000 pisze:Nie wiem o czym tu dyskutujecie ale ten pierwszy numer który podałeś jest ok., http://www.alibaba.com/catalog/11310311 ... tches.html a drugi nie istnieje. Jeszcze tu http://www.jagspares.com.au/category28888_1.htm
nie jestem miłyjpi pisze:Czesiu jak już jesteś taki miły to powiedz mi czym się różnią łoba wiska
ETC 7238
lub
ERC 5708
takie same wyglądowo (bo te z 300 są bardziej płaskie)
Kod: Zaznacz cały
ERC5708 /ERC5132 SPRZEGLO WISKOZOWE WENTYLATORA 2,5 / V8 / LR 90/110
ETC7238 SPRZEGLO WISKOZOWE WENTYLATORA 200 TDI
jakoś nie odczułem fakt posiadania v8, a już parę razy łeb wsadziłem pod machęczesław&jarząbek pisze:nie jestem miłyjpi pisze:Czesiu jak już jesteś taki miły to powiedz mi czym się różnią łoba wiska
ETC 7238
lub
ERC 5708
takie same wyglądowo (bo te z 300 są bardziej płaskie)
jestem gruby i zmierzły
Kod: Zaznacz cały
ERC5708 /ERC5132 SPRZEGLO WISKOZOWE WENTYLATORA 2,5 / V8 / LR 90/110 ETC7238 SPRZEGLO WISKOZOWE WENTYLATORA 200 TDI
Tia, i sobie będziesz elektrycznym wentylatorem chłodził motor przy 120 km/h? Zagotował Ci się, bo ciąłeś bez patrzenia na wskaźnik i nie jest to wina wentylatora, tylko zasyfionego układu chłodzenia, padniętego termostatu albo zasyfionej chłodnicy lub skutek niezaglądania pod maskę przed dłuższą trasą w celu kontrolno-rozpoznawczym (poziom płynu na przykład)temperatura zaczyna rosnąć niepokojąco przy prędkości powyżej 120, jak tylko zwolnię wraca do normy myślę ze elektryczne wentylatory...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości