
Ceny i jakość serwisów okresowych
Moderator: Jerry
- SzczesnyLR
- Posty: 1823
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: warszawa
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
a to będzie jeżdził i jeżdziłGAZFAN pisze:Półrok
i śmierdział

aż go na ubezpieczalnie zrobią
alkohol , brawura , wypadek
D1,D3...
D1,D3...
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Każdy, każdusieńki.. element metalowy, od prowadnic fotela po każdą blaszkę układów elektorniki... wszystko co metalowe.. było w kolorze vesuvio... 

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

- SzczesnyLR
- Posty: 1823
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: warszawa
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
tia...
normalne , po hibernacji
chłopcy zamotają środek od innego i go Pan nie poznasz
normalne , po hibernacji

chłopcy zamotają środek od innego i go Pan nie poznasz

alkohol , brawura , wypadek
D1,D3...
D1,D3...
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Srodek srodek... tam pod maską w układach tak samo.. tam w cylindrach i na korbowym tak samo..
wszedzie vesuvio.... tylko rudy bardziej
wszedzie vesuvio.... tylko rudy bardziej

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

- SzczesnyLR
- Posty: 1823
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: warszawa
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
to zmienią cylindry i resztę
co będzie widać

co będzie widać

alkohol , brawura , wypadek
D1,D3...
D1,D3...
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Witam,
wracając do tematu...
wczoraj uprawiałem turystykę serwisową i korzystając z faktu, że musiałem być służbowo na targach w Poznaniu umówiłem się w serwisie w Poznaniu / okolicach - Altoma na serwis okresowy, o którym pisałem. Serwis jest na stronie LR Polska jako autoryzowany co potwierdziła Pani z LR Polska, gdyż zadzwoniłem z pytaniem czy na pewno, bo różnica w cenie za ten sam serwis mnie zabiła. No więc jak pisałem Wrocław chciał 3 tysie, a w Komornikach powiedzieli dużo mniej. Pani z LR Polska powiedziała, że tak bywa i że nie mają wpływu na ceny w serwisach autoryzowanych. Ja wszystko rozumiem, ale 1708 zł, które mam na fakturce z pieczątką ASO i wyszczególnionymi pozycjami po kolei robi dużą różnicę. Nawet gdybym nie musiał być w Poznaniu to przyznacie, że nawet po odliczeniu kosztów paliwa robi to różnicę wartą zachodu. ASO jest ASO, więc nie widzę powodu by za to samo przepłacać. Tam też mogłem poczekać w skórzanym fotelu i wypić kawę z expresu Saeco a na mój telefon, że już dojeżdżam i proszę by zamówili mi taksówkę gdy dojechałem już na mnie czekała. Wszystko wydaje się zrobione z tym co LR nakazuje przy tym przeglądzie. To, że serwis nie polegał tylko na wymianie filtrów i olejów potwierdza to, że w ciągu dnia dostałem telefon, że mam z przodu klocki, które wystarczą na 10 max 15 tysi. i czy maja zmieniać (stan klocków się zgadza, bo sprawdzałem je tydzień temu przy okazji wyważania kół), poinformowano mnie, że jedna dysza w spryskiwaczu słabo psika, co również się zgadza i że lekko ją przedmuchali ale nie w pełni pomogło i jak mi będzie przeszkadzało to proponują przy następnej okazji wymienić. Sprawdzili, że mam lekko wybite gumy stabilizatora z tyłu co również się zgadza, ale nie mieli na miejscu i mogą zamówić, co również się zgadza.
Generalnie z serwisu jestem zadowolony: silnik zalany Castrolem SLX Professional (taki sam lali we Wrocławiu bo pytałem), reduktor LRowym olejem. Otrzymałem pełną informację o stanie auta, Pan fachowo odpowiedział na wszystkie pytania i dodatkowo poinformował mnie, że moje auto obejmuje akcja serwisowa wymiany jakiegoś wężyka / rurki w układzie hamulcowym, za co płaci LR i jak chcę to mogą to ściągnąć i mi bezpłatnie wykonać.
Zatem z serwisu w ASO jestem zadowolony i szczerze polecam, a tysiak w kieszeni mi został. Patrzyłem na ceny tych filtrów, które wymieniali i są tradycyjnie 2x droższe niż takie same genuiny w sieci, ale to wiedziałem, tylko nie rozumiem wciąż za co Wrocław miałby wziąść 3 koła skoro w tym samym kraju na tych samych częściach w takim samym ASO można to zrobić około 40% taniej.
NO!
Karolek
wracając do tematu...
wczoraj uprawiałem turystykę serwisową i korzystając z faktu, że musiałem być służbowo na targach w Poznaniu umówiłem się w serwisie w Poznaniu / okolicach - Altoma na serwis okresowy, o którym pisałem. Serwis jest na stronie LR Polska jako autoryzowany co potwierdziła Pani z LR Polska, gdyż zadzwoniłem z pytaniem czy na pewno, bo różnica w cenie za ten sam serwis mnie zabiła. No więc jak pisałem Wrocław chciał 3 tysie, a w Komornikach powiedzieli dużo mniej. Pani z LR Polska powiedziała, że tak bywa i że nie mają wpływu na ceny w serwisach autoryzowanych. Ja wszystko rozumiem, ale 1708 zł, które mam na fakturce z pieczątką ASO i wyszczególnionymi pozycjami po kolei robi dużą różnicę. Nawet gdybym nie musiał być w Poznaniu to przyznacie, że nawet po odliczeniu kosztów paliwa robi to różnicę wartą zachodu. ASO jest ASO, więc nie widzę powodu by za to samo przepłacać. Tam też mogłem poczekać w skórzanym fotelu i wypić kawę z expresu Saeco a na mój telefon, że już dojeżdżam i proszę by zamówili mi taksówkę gdy dojechałem już na mnie czekała. Wszystko wydaje się zrobione z tym co LR nakazuje przy tym przeglądzie. To, że serwis nie polegał tylko na wymianie filtrów i olejów potwierdza to, że w ciągu dnia dostałem telefon, że mam z przodu klocki, które wystarczą na 10 max 15 tysi. i czy maja zmieniać (stan klocków się zgadza, bo sprawdzałem je tydzień temu przy okazji wyważania kół), poinformowano mnie, że jedna dysza w spryskiwaczu słabo psika, co również się zgadza i że lekko ją przedmuchali ale nie w pełni pomogło i jak mi będzie przeszkadzało to proponują przy następnej okazji wymienić. Sprawdzili, że mam lekko wybite gumy stabilizatora z tyłu co również się zgadza, ale nie mieli na miejscu i mogą zamówić, co również się zgadza.
Generalnie z serwisu jestem zadowolony: silnik zalany Castrolem SLX Professional (taki sam lali we Wrocławiu bo pytałem), reduktor LRowym olejem. Otrzymałem pełną informację o stanie auta, Pan fachowo odpowiedział na wszystkie pytania i dodatkowo poinformował mnie, że moje auto obejmuje akcja serwisowa wymiany jakiegoś wężyka / rurki w układzie hamulcowym, za co płaci LR i jak chcę to mogą to ściągnąć i mi bezpłatnie wykonać.
Zatem z serwisu w ASO jestem zadowolony i szczerze polecam, a tysiak w kieszeni mi został. Patrzyłem na ceny tych filtrów, które wymieniali i są tradycyjnie 2x droższe niż takie same genuiny w sieci, ale to wiedziałem, tylko nie rozumiem wciąż za co Wrocław miałby wziąść 3 koła skoro w tym samym kraju na tych samych częściach w takim samym ASO można to zrobić około 40% taniej.
NO!
Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
te klocki, ten spryskiwacz zrobiłeś?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Witaj Gazfan,
klocki nie, bo wiem, że na dychę jeszcze starczą więc je za jakieś 5 tys. km wymienię, tylko się łamię czy na oryginały czy na wzmocnione EBC jakie miałem w D2 - trzeba troszkę więcej zapłacić, ale klocki dają radę, a jak się jeździ czasem w pełnym komplecie z dużą ilością gratów to lepiej klocki mieć lepsze.
Spryskiwacza nie zrobiłem, bo nie mieli dyszy na stanie ale powiedzieli, że jak coś to mogą sprowadzić w dwa dni.
A czemu pytasz?
Karolek
klocki nie, bo wiem, że na dychę jeszcze starczą więc je za jakieś 5 tys. km wymienię, tylko się łamię czy na oryginały czy na wzmocnione EBC jakie miałem w D2 - trzeba troszkę więcej zapłacić, ale klocki dają radę, a jak się jeździ czasem w pełnym komplecie z dużą ilością gratów to lepiej klocki mieć lepsze.
Spryskiwacza nie zrobiłem, bo nie mieli dyszy na stanie ale powiedzieli, że jak coś to mogą sprowadzić w dwa dni.
A czemu pytasz?
Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Bo znając życie Wrocław podał ci 3 tysie jako cenę wynikającą z doświadczenia a nie książki przeglądu.. czyli zwyczajowo wychodzi im przy przeglądach z takim przebiegiem że średnio klient zostawia 3 tysie... bo książka (sheet) nie uwzględnia kosztów dodatkowych takich jak to co wyjdzie w trakcie.. w Twoim przypadku klocki i ten spryskiwacz.Karolek_C pisze:Witaj Gazfan,
klocki nie, bo wiem, że na dychę jeszcze starczą więc je za jakieś 5 tys. km wymienię, tylko się łamię czy na oryginały czy na wzmocnione EBC jakie miałem w D2 - trzeba troszkę więcej zapłacić, ale klocki dają radę, a jak się jeździ czasem w pełnym komplecie z dużą ilością gratów to lepiej klocki mieć lepsze.
Spryskiwacza nie zrobiłem, bo nie mieli dyszy na stanie ale powiedzieli, że jak coś to mogą sprowadzić w dwa dni.
A czemu pytasz?
Karolek
Możliwe że tak było u nich liczone i przedstawiane...
stąd porównanie dotyczyłoby różnych rzeczy.
dlatego pytałem Cię wcześniej co dokładnie Wrocław zamierza za 3000 robić i skąd oni określają taką cenę.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
ale nie dawaj na wszelki wypadek sobie uciąć niczego swojego w imię obrony wrocławia, ok?


#noichuj
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Nikogo nie bronię i za nikim nie optuję... chcę się jedynie dowiedzieć dokładnie.
A obcinać sobie nic nie daje
A obcinać sobie nic nie daje

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
To jak im kiedyś przy przeglądzie okresowym wyjdzie, że się właśnie motór zatarł, po czym klient zleci remont, to średni koszt przeglądu podawany kolejnym klientom znacznie wzrośnie ?


'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
najpierw należy sprawdzić,bo oprócz wężyka możesz mieć do wymiany również cylinder wspomagania oraz pompę hamulcową.do weryfikacji po odłączeniu rurki podciśnienia z serwa.Karolek_C pisze: dodatkowo poinformował mnie, że moje auto obejmuje akcja serwisowa wymiany jakiegoś wężyka / rurki w układzie hamulcowym,
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Ad nowicjusz127,
dzięki za info. Jak będę się dzwonił umówić to dopytam o szczegóły. Dzięki.
Ad GAZFAN - mam nadzieję, że nie masz już wątpliwości.
Karol
dzięki za info. Jak będę się dzwonił umówić to dopytam o szczegóły. Dzięki.
Ad GAZFAN - mam nadzieję, że nie masz już wątpliwości.
Karol
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Brak odpowiedzi nie rozwiewa wątpliwości 

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
potwierdzam, umów się póki czas,Karolek_C pisze:Ad nowicjusz127,
dzięki za info. Jak będę się dzwonił umówić to dopytam o szczegóły. Dzięki.
Ad GAZFAN - mam nadzieję, że nie masz już wątpliwości.
Karol
bo potem w razie W będzie gorzej

LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI
LR Disco 3 2,7 TDI
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Ad GAZFAN mówiłem o PW a nie braku odpowiedzi, więc nie cwaniakuj 

-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
PW odczytałem.. chodziło mi o inne odpowiedzi...
Ale newermajnd już.
Ale newermajnd już.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

- Jaaareeek !
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
btw
czy procedury serwisowe przewidują rozbieranie i czyszczenie EGR gdy się blokuje (def td4)
Ponoć jest jakaś niby procedura że się odpala kilka (10 ?) razy i zaraz gasi i niby ma pomóc, ale
pomaga chwilowo
.
hę ?
czy procedury serwisowe przewidują rozbieranie i czyszczenie EGR gdy się blokuje (def td4)

Ponoć jest jakaś niby procedura że się odpala kilka (10 ?) razy i zaraz gasi i niby ma pomóc, ale
pomaga chwilowo

hę ?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
daj spokój...od razu trzeba wymienić na ten zmodernizowany.
nawet za pieniądze nie jest bardzo drogi.
u mnie jeszcze nie zdechł, ale jak były te wielkie mrozy to kręcenie bączków na pełnej pycie każdorazowo wywalało błęda. do lata nie dociągnie pewnie.
już wymienialiśmy komuś...
nawet za pieniądze nie jest bardzo drogi.
u mnie jeszcze nie zdechł, ale jak były te wielkie mrozy to kręcenie bączków na pełnej pycie każdorazowo wywalało błęda. do lata nie dociągnie pewnie.
już wymienialiśmy komuś...
#noichuj
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
ale jaja se robisz tak?Jaaareeek ! pisze:btw
czy procedury serwisowe przewidują rozbieranie i czyszczenie EGR gdy się blokuje (def td4)![]()
Ponoć jest jakaś niby procedura że się odpala kilka (10 ?) razy i zaraz gasi i niby ma pomóc, ale
pomaga chwilowo.
hę ?


W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
Wymiana, wymiana... kasowanie błędów działa.. chwilęczesław&jarząbek pisze:daj spokój...od razu trzeba wymienić na ten zmodernizowany.
nawet za pieniądze nie jest bardzo drogi.
u mnie jeszcze nie zdechł, ale jak były te wielkie mrozy to kręcenie bączków na pełnej pycie każdorazowo wywalało błęda. do lata nie dociągnie pewnie.
już wymienialiśmy komuś...

nawet w ramach akcji serwisowej dla EGR nie robi.
Wymienić a koszta jak pisze czesław niezabiją
ja mam 65 000 km i trze to zrobić
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

- Jaaareeek !
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Ceny i jakość serwisów okresowych
ja pierdziu
3 szybkie i celne odpowiedzi w 30 min.
dzięki
@nowicjusz
to jest wersja pewnego serwisu na podbeskidziu

3 szybkie i celne odpowiedzi w 30 min.
dzięki

@nowicjusz
to jest wersja pewnego serwisu na podbeskidziu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości