Ceny i jakość serwisów okresowych

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 12:25 am

Półrok :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: SzczesnyLR » śr sty 20, 2010 12:28 am

GAZFAN pisze:Półrok :)21
a to będzie jeżdził i jeżdził
i śmierdział :wink:
aż go na ubezpieczalnie zrobią
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 12:31 am

Każdy, każdusieńki.. element metalowy, od prowadnic fotela po każdą blaszkę układów elektorniki... wszystko co metalowe.. było w kolorze vesuvio... :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: SzczesnyLR » śr sty 20, 2010 12:34 am

tia...
normalne , po hibernacji :)21
chłopcy zamotają środek od innego i go Pan nie poznasz :wink:
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 12:37 am

Srodek srodek... tam pod maską w układach tak samo.. tam w cylindrach i na korbowym tak samo..
wszedzie vesuvio.... tylko rudy bardziej :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: SzczesnyLR » śr sty 20, 2010 12:40 am

to zmienią cylindry i resztę :wink:
co będzie widać :roll:
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: Karolek_C » śr sty 20, 2010 9:59 am

Witam,

wracając do tematu...

wczoraj uprawiałem turystykę serwisową i korzystając z faktu, że musiałem być służbowo na targach w Poznaniu umówiłem się w serwisie w Poznaniu / okolicach - Altoma na serwis okresowy, o którym pisałem. Serwis jest na stronie LR Polska jako autoryzowany co potwierdziła Pani z LR Polska, gdyż zadzwoniłem z pytaniem czy na pewno, bo różnica w cenie za ten sam serwis mnie zabiła. No więc jak pisałem Wrocław chciał 3 tysie, a w Komornikach powiedzieli dużo mniej. Pani z LR Polska powiedziała, że tak bywa i że nie mają wpływu na ceny w serwisach autoryzowanych. Ja wszystko rozumiem, ale 1708 zł, które mam na fakturce z pieczątką ASO i wyszczególnionymi pozycjami po kolei robi dużą różnicę. Nawet gdybym nie musiał być w Poznaniu to przyznacie, że nawet po odliczeniu kosztów paliwa robi to różnicę wartą zachodu. ASO jest ASO, więc nie widzę powodu by za to samo przepłacać. Tam też mogłem poczekać w skórzanym fotelu i wypić kawę z expresu Saeco a na mój telefon, że już dojeżdżam i proszę by zamówili mi taksówkę gdy dojechałem już na mnie czekała. Wszystko wydaje się zrobione z tym co LR nakazuje przy tym przeglądzie. To, że serwis nie polegał tylko na wymianie filtrów i olejów potwierdza to, że w ciągu dnia dostałem telefon, że mam z przodu klocki, które wystarczą na 10 max 15 tysi. i czy maja zmieniać (stan klocków się zgadza, bo sprawdzałem je tydzień temu przy okazji wyważania kół), poinformowano mnie, że jedna dysza w spryskiwaczu słabo psika, co również się zgadza i że lekko ją przedmuchali ale nie w pełni pomogło i jak mi będzie przeszkadzało to proponują przy następnej okazji wymienić. Sprawdzili, że mam lekko wybite gumy stabilizatora z tyłu co również się zgadza, ale nie mieli na miejscu i mogą zamówić, co również się zgadza.

Generalnie z serwisu jestem zadowolony: silnik zalany Castrolem SLX Professional (taki sam lali we Wrocławiu bo pytałem), reduktor LRowym olejem. Otrzymałem pełną informację o stanie auta, Pan fachowo odpowiedział na wszystkie pytania i dodatkowo poinformował mnie, że moje auto obejmuje akcja serwisowa wymiany jakiegoś wężyka / rurki w układzie hamulcowym, za co płaci LR i jak chcę to mogą to ściągnąć i mi bezpłatnie wykonać.

Zatem z serwisu w ASO jestem zadowolony i szczerze polecam, a tysiak w kieszeni mi został. Patrzyłem na ceny tych filtrów, które wymieniali i są tradycyjnie 2x droższe niż takie same genuiny w sieci, ale to wiedziałem, tylko nie rozumiem wciąż za co Wrocław miałby wziąść 3 koła skoro w tym samym kraju na tych samych częściach w takim samym ASO można to zrobić około 40% taniej.

NO!

Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 10:22 am

te klocki, ten spryskiwacz zrobiłeś?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: Karolek_C » śr sty 20, 2010 11:20 am

Witaj Gazfan,

klocki nie, bo wiem, że na dychę jeszcze starczą więc je za jakieś 5 tys. km wymienię, tylko się łamię czy na oryginały czy na wzmocnione EBC jakie miałem w D2 - trzeba troszkę więcej zapłacić, ale klocki dają radę, a jak się jeździ czasem w pełnym komplecie z dużą ilością gratów to lepiej klocki mieć lepsze.

Spryskiwacza nie zrobiłem, bo nie mieli dyszy na stanie ale powiedzieli, że jak coś to mogą sprowadzić w dwa dni.

A czemu pytasz?

Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 20, 2010 11:40 am

daj se spokój z ebc.
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 11:52 am

Karolek_C pisze:Witaj Gazfan,

klocki nie, bo wiem, że na dychę jeszcze starczą więc je za jakieś 5 tys. km wymienię, tylko się łamię czy na oryginały czy na wzmocnione EBC jakie miałem w D2 - trzeba troszkę więcej zapłacić, ale klocki dają radę, a jak się jeździ czasem w pełnym komplecie z dużą ilością gratów to lepiej klocki mieć lepsze.

Spryskiwacza nie zrobiłem, bo nie mieli dyszy na stanie ale powiedzieli, że jak coś to mogą sprowadzić w dwa dni.

A czemu pytasz?

Karolek
Bo znając życie Wrocław podał ci 3 tysie jako cenę wynikającą z doświadczenia a nie książki przeglądu.. czyli zwyczajowo wychodzi im przy przeglądach z takim przebiegiem że średnio klient zostawia 3 tysie... bo książka (sheet) nie uwzględnia kosztów dodatkowych takich jak to co wyjdzie w trakcie.. w Twoim przypadku klocki i ten spryskiwacz.
Możliwe że tak było u nich liczone i przedstawiane...
stąd porównanie dotyczyłoby różnych rzeczy.
dlatego pytałem Cię wcześniej co dokładnie Wrocław zamierza za 3000 robić i skąd oni określają taką cenę.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 20, 2010 12:30 pm

ale nie dawaj na wszelki wypadek sobie uciąć niczego swojego w imię obrony wrocławia, ok?

:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 12:41 pm

Nikogo nie bronię i za nikim nie optuję... chcę się jedynie dowiedzieć dokładnie.

A obcinać sobie nic nie daje :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: TomaszRT » śr sty 20, 2010 12:45 pm

To jak im kiedyś przy przeglądzie okresowym wyjdzie, że się właśnie motór zatarł, po czym klient zleci remont, to średni koszt przeglądu podawany kolejnym klientom znacznie wzrośnie ?
:)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: nowicjusz127 » śr sty 20, 2010 1:45 pm

Karolek_C pisze: dodatkowo poinformował mnie, że moje auto obejmuje akcja serwisowa wymiany jakiegoś wężyka / rurki w układzie hamulcowym,
najpierw należy sprawdzić,bo oprócz wężyka możesz mieć do wymiany również cylinder wspomagania oraz pompę hamulcową.do weryfikacji po odłączeniu rurki podciśnienia z serwa.
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: Karolek_C » śr sty 20, 2010 1:53 pm

Ad nowicjusz127,

dzięki za info. Jak będę się dzwonił umówić to dopytam o szczegóły. Dzięki.


Ad GAZFAN - mam nadzieję, że nie masz już wątpliwości.

Karol
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 2:08 pm

Brak odpowiedzi nie rozwiewa wątpliwości :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

rafi 109
Posty: 707
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 9:26 am
Lokalizacja: Piła-Trzcianka

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: rafi 109 » śr sty 20, 2010 2:40 pm

Karolek_C pisze:Ad nowicjusz127,

dzięki za info. Jak będę się dzwonił umówić to dopytam o szczegóły. Dzięki.


Ad GAZFAN - mam nadzieję, że nie masz już wątpliwości.

Karol
potwierdzam, umów się póki czas,
bo potem w razie W będzie gorzej :)2
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: Karolek_C » śr sty 20, 2010 2:44 pm

Ad GAZFAN mówiłem o PW a nie braku odpowiedzi, więc nie cwaniakuj ;-)
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 4:04 pm

PW odczytałem.. chodziło mi o inne odpowiedzi...
Ale newermajnd już.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: Jaaareeek ! » śr sty 20, 2010 9:53 pm

btw

czy procedury serwisowe przewidują rozbieranie i czyszczenie EGR gdy się blokuje (def td4) ??
Ponoć jest jakaś niby procedura że się odpala kilka (10 ?) razy i zaraz gasi i niby ma pomóc, ale
pomaga chwilowo :roll: .

hę ?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 20, 2010 9:58 pm

daj spokój...od razu trzeba wymienić na ten zmodernizowany.
nawet za pieniądze nie jest bardzo drogi.

u mnie jeszcze nie zdechł, ale jak były te wielkie mrozy to kręcenie bączków na pełnej pycie każdorazowo wywalało błęda. do lata nie dociągnie pewnie.

już wymienialiśmy komuś...
#noichuj

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: nowicjusz127 » śr sty 20, 2010 10:05 pm

Jaaareeek ! pisze:btw

czy procedury serwisowe przewidują rozbieranie i czyszczenie EGR gdy się blokuje (def td4) ??
Ponoć jest jakaś niby procedura że się odpala kilka (10 ?) razy i zaraz gasi i niby ma pomóc, ale
pomaga chwilowo :roll: .

hę ?
ale jaja se robisz tak? :lol: :)21 ten ,kto to powiedział cos tam wie ale za mało.w ten sposób chce wymusić procedurę samooczyszczania EGR.problem w tym,że ECU robi tak po każdym zgaszeniu silnika i skoro już się zawiesił to może pomóc jedynie wymiana.na modyfikowany jak Czesław wspomniał.koniecznie nowe uszczelki i koniecznie sprawdzić chłodnice EGR bo lubi cieknąć i przyspiesza zgon zaworu recyrkulacji.po jego wyjęciu bez kopania do chłodnicy można stwierdzić czy jest ona ok czy nie.
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: GAZFAN » śr sty 20, 2010 10:21 pm

czesław&jarząbek pisze:daj spokój...od razu trzeba wymienić na ten zmodernizowany.
nawet za pieniądze nie jest bardzo drogi.

u mnie jeszcze nie zdechł, ale jak były te wielkie mrozy to kręcenie bączków na pełnej pycie każdorazowo wywalało błęda. do lata nie dociągnie pewnie.

już wymienialiśmy komuś...
Wymiana, wymiana... kasowanie błędów działa.. chwilę :)21
nawet w ramach akcji serwisowej dla EGR nie robi.
Wymienić a koszta jak pisze czesław niezabiją
ja mam 65 000 km i trze to zrobić
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Ceny i jakość serwisów okresowych

Post autor: Jaaareeek ! » śr sty 20, 2010 10:27 pm

ja pierdziu :o

3 szybkie i celne odpowiedzi w 30 min.

dzięki :)2

@nowicjusz
to jest wersja pewnego serwisu na podbeskidziu :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości