Freelander - wady/zalety.

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: gruszkin » śr gru 28, 2011 3:30 pm

foch :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 3:31 pm

Blues4x4 pisze:
Ten argument do mnie nie przemawia, bo dotyczy on większości sprowadzanych marek.
W tym kontekście, to jeszcze gorzej świadczy o "badanej" marce.
Swoją drogą uścislij, co to znaczy skatowany Frelek. Skoro już skatowany, to tylko pogarsza statystykę.
No nie do końca....
Niestety F1 czy P38 w dobrym stanie bardzo trzymają cenę... czego nie można powiedzieć o samochodach producentów "masowych",.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 3:32 pm

TRAWOLT pisze:
GAZFAN pisze: tak żeby było jasno...
po pytaniu: ile to jest powinieneś napisać o układzie przy 180 a nie 150 :)21
na podstawie powyższego co wkleiłem, mogę być na tyle bezczelny i napisać,
że np. 80% aut miało/ma awarię kątówki i już :roll: :D

dlaczego? z prostej przyczyny o której już napisał Olek, Czesław, Maq, o 14/21, a ja dodam, że:
- jaki jest procent aut z >180tysi. które nie są w ogóle serwisowane ze względu na koszt (o ASO nie wspominając) i stąd na rynku jest wysyp frelków jednonapędowych?

Reasumując: statystyk dla aut naprawianych po stodołach, czy nie naprawianych wcale NIE MA,
tym samym nie jesteś w stanie, mojego założenia obalić żadnymi rzeczowymi argumentami :roll: :D
No między Bogiem a prawdę nie mam nawet zamiaru. :)21
Ostatnio zmieniony śr gru 28, 2011 3:34 pm przez GAZFAN, łącznie zmieniany 1 raz.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 3:33 pm

czesław&jarząbek pisze: wybucha tylko później.
wybuch kątówki jest pewny jak śmierć i płacenie podatków.

modułowa kontrukcja nie jest zaletą dla użytkownika bo podnosi koszty serwisu w starym samochodzie. moduły są drogie.

niewiedza aso nie jest winą produktu ale ten produkt obciąża wizerunkowo a i eksploatacyjnie też poniekąd.
Wszystko kiedyś wybucha.... jak każdy kiedyś umiera :)21
Dla użytkownika jest zaletą... pod warunkiem że stać go na posiadanie...
To niestety fakt że obciążą.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 3:44 pm

czesław&jarząbek pisze:w kwestii formalnej...

dyskutujemy fiflak o produkcie nie o uwarunkowaniach rynkowych.
dyskutujemy o produkcie f1 a nie innych produktach lr z analogicznego okresu. tło nas nie interesuje. sam produkt.

i żeby nie skończyć na cyckach i defekacji dorzućmy do ustaleń jeszcze zakres zagadnień do omówienia:
-nadwozie
-wnętrze
-zawieszenie
-hamulce
-elektryka
-silniki
-skrzynie
-układ napędowy
-jeszcze coś?
Kur...wa na prawdę chcesz iść merytorycznie... fiu fiu :):)

Nadwozie.. odrzucam dyskusję o estetyce.. bo to gusta...
Ale ma kilka fajnych rozwiązań jak choćby 3 i 5 drzwi... zwłaszcza 3 drzwi gdy można sobie otworzyć auto to fajna sprawa.
opuszczana tylna szyba :)2 super rozwiązanie. do tego mocno przeszklone... z doskonałą widocznością dookoła auta.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 28, 2011 3:54 pm

GAZFAN pisze:
czesław&jarząbek pisze: modułowa kontrukcja nie jest zaletą dla użytkownika bo podnosi koszty serwisu w starym samochodzie. moduły są drogie.
Dla użytkownika jest zaletą... pod warunkiem że stać go na posiadanie...
tania demagogia.

cóż to znaczy "stać na posiadanie" ?

defaultowo mam płacić za moduł do rzęcha o wartości 8kzł cenę modułu z nowego auta marki premium o wartości 200k?
nie kupuję takiej filozofii.
na szczęście reguluje to w pewnym zakresie aftermarket wprowadzając zamienniki.

moduły są tanie dla fabryki i dla serwisu fabrycznego.
nie są tanie dla klienta finalnego.
podnoszą koszta użytkowania pojazdu.
niezależnie od marki w zasadzie.
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: LR_Olek » śr gru 28, 2011 3:58 pm

GAZFAN pisze:
opuszczana tylna szyba :)2 super rozwiązanie. .
hahah, bardzo usterkowe rozwiazanie.
mechanizm opuszczania baardzo dorgi.
nie oplacalny w naprawie w stosunku cena za nowy alement,a wartosc auta.

dodatkowo w autach z utajona historia serwisowa zdarzaja sie niedomagania w stylu przekoszone nadwozie uniemozliwwiajace prawidlowe dzialanie w/w mechanizmu.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:00 pm

czesław&jarząbek pisze:
GAZFAN pisze:
czesław&jarząbek pisze: modułowa kontrukcja nie jest zaletą dla użytkownika bo podnosi koszty serwisu w starym samochodzie. moduły są drogie.
Dla użytkownika jest zaletą... pod warunkiem że stać go na posiadanie...
tania demagogia.

cóż to znaczy "stać na posiadanie" ?

defaultowo mam płacić za moduł do rzęcha o wartości 8kzł cenę modułu z nowego auta marki premium o wartości 200k?
nie kupuję takiej filozofii.
na szczęście reguluje to w pewnym zakresie aftermarket wprowadzając zamienniki.

moduły są tanie dla fabryki i dla serwisu fabrycznego.
nie są tanie dla klienta finalnego.
podnoszą koszta użytkowania pojazdu.
niezależnie od marki w zasadzie.
Jasne...
Stać na posiadanie oznacza że stać na "niedrutowanie"

Czesław... tak wymiana czegoś w czymś powoduje podniesienie kosztu używania tego czegoś.

jest aftermarket to proszę bardzo niech to reguluje.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:01 pm

LR_Olek pisze:
GAZFAN pisze:
opuszczana tylna szyba :)2 super rozwiązanie. .
hahah, bardzo usterkowe rozwiazanie.
mechanizm opuszczania baardzo dorgi.
nie oplacalny w naprawie w stosunku cena za nowy alement,a wartosc auta.

dodatkowo w autach z utajona historia serwisowa zdarzaja sie niedomagania w stylu przekoszone nadwozie uniemozliwwiajace prawidlowe dzialanie w/w mechanizmu.
Patrz kurde, człowiek to całe życie na farcie jedzie.... :)21
kupione dwa F1 z dawniejszych lat i w obu działa...
oglądane z 6 z ogłoszeń i w każdym działało...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: Marek D. » śr gru 28, 2011 4:14 pm

GAZFAN pisze:
czesław&jarząbek pisze: wybucha tylko później.
wybuch kątówki jest pewny jak śmierć i płacenie podatków.

modułowa kontrukcja nie jest zaletą dla użytkownika bo podnosi koszty serwisu w starym samochodzie. moduły są drogie.

niewiedza aso nie jest winą produktu ale ten produkt obciąża wizerunkowo a i eksploatacyjnie też poniekąd.
Wszystko kiedyś wybucha.... jak każdy kiedyś umiera :)21
Dla użytkownika jest zaletą... pod warunkiem że stać go na posiadanie...
To niestety fakt że obciążą.
Czesiu - cel się wystawia jak barania torba a Ci na rycerskość się zebrało :o :)21
nie poznaję kolegi :)21
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:16 pm

Marek D. pisze:
GAZFAN pisze:
czesław&jarząbek pisze: wybucha tylko później.
wybuch kątówki jest pewny jak śmierć i płacenie podatków.

modułowa kontrukcja nie jest zaletą dla użytkownika bo podnosi koszty serwisu w starym samochodzie. moduły są drogie.

niewiedza aso nie jest winą produktu ale ten produkt obciąża wizerunkowo a i eksploatacyjnie też poniekąd.
Wszystko kiedyś wybucha.... jak każdy kiedyś umiera :)21
Dla użytkownika jest zaletą... pod warunkiem że stać go na posiadanie...
To niestety fakt że obciążą.
Czesiu - cel się wystawia jak barania torba a Ci na rycerskość się zebrało :o :)21
nie poznaję kolegi :)21
Czemu tak jest, że między wódkę a zakąskę się ludź wpierdalla... ?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: gruszkin » śr gru 28, 2011 4:21 pm

dziwne w społeczeństwie i na forum publicznym
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: seba4x4 » śr gru 28, 2011 4:21 pm

Bo to Polska właśnie.... :)21 :)21 :)21
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:22 pm

gruszkin pisze:dziwne w społeczeństwie i na forum publicznym
Zwłaszcza... w środek dyskusji między dwiema osobami... i nie merytorycznie do tematu :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: Damian » śr gru 28, 2011 4:22 pm

no już już, nie denerwuj się...barania torbo
:)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: gruszkin » śr gru 28, 2011 4:23 pm

GAZFAN pisze:
gruszkin pisze:dziwne w społeczeństwie i na forum publicznym
Zwłaszcza... w środek dyskusji między dwiema osobami... i nie merytorycznie do tematu :)21
źle napisałem...
bo to forum rajdów :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:25 pm

Damian pisze:no już już, nie denerwuj się...barania torbo
:)21
Och jej.. chińska kopio kylona.....

:)21


A tak a'propo... W światku LR kto jest dla Ciebie wzorem do skopiowania? Bo jakoś dopasować nie mogę :)21 :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:27 pm

gruszkin pisze:
GAZFAN pisze:
gruszkin pisze:dziwne w społeczeństwie i na forum publicznym
Zwłaszcza... w środek dyskusji między dwiema osobami... i nie merytorycznie do tematu :)21
źle napisałem...
bo to forum rajdów :)21
No :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: Damian » śr gru 28, 2011 4:30 pm

GAZFAN pisze:
Damian pisze:no już już, nie denerwuj się...barania torbo
:)21
Och jej.. chińska kopio kylona.....

:)21

A tak a'propo... W światku LR kto jest dla Ciebie wzorem do skopiowania? Bo jakoś dopasować nie mogę :)21 :)21

oczywiście Ty! któż mógłby inny - to byłoby sprzeniewierzenie majestatu
:)21

wcinaj lepiej te kulki, bo dystans oceniam na jeszcze jakieś...no tyle co waży ta rama pomocnicza z F1
:)21
Ostatnio zmieniony śr gru 28, 2011 4:31 pm przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Marek D.
 
 
Posty: 6613
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: Marek D. » śr gru 28, 2011 4:30 pm

:oops:
Ja tylko zwracam uwagę, że chamstwo i drobnomieszczaństwo nie kupuje argumentu o wyższości rozwiązań modułowych. A ta grupa stanowi 90% użytkowników F1. U mnie po wsi jeździ tego z siedem, z czego 6 bez tylnego wału :wink: :)17
Niva 2,1TD koniec pieszczot
Monterey 3,1TD
www.podlasie4x4.pl

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:33 pm

Damian pisze:
GAZFAN pisze:
Damian pisze:no już już, nie denerwuj się...barania torbo
:)21
Och jej.. chińska kopio kylona.....

:)21

A tak a'propo... W światku LR kto jest dla Ciebie wzorem do skopiowania? Bo jakoś dopasować nie mogę :)21 :)21

oczywiście Ty! któż mógłby inny - to byłoby sprzeniewierzenie majestatu
:)21

wcinaj lepiej te kulki, bo dystans oceniam na jeszcze jakieś...no tyle co waży ta rama pomocnicza z F1
:)21
oj oj.... nie.... :)21


Damianie... kulki to był 2005 rok... dawno ciut...

I jak możesz dystans w kilogramach określać.... ? Jednostki Ci się popie...doliły :)21 :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:33 pm

Marek D. pisze::oops:
Ja tylko zwracam uwagę, że chamstwo i drobnomieszczaństwo nie kupuje argumentu o wyższości rozwiązań modułowych. A ta grupa stanowi 90% użytkowników F1. U mnie po wsi jeździ tego z siedem, z czego 6 bez tylnego wału :wink: :)17
:)21

bo modułowość nie jest tania... choć jest skuteczna... :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: Damian » śr gru 28, 2011 4:35 pm

GAZFAN pisze: Damianie... kulki to był 2005 rok... dawno ciut...

I jak możesz dystans w kilogramach określać.... ? Jednostki Ci się popie...doliły :)21 :)21
aa być może w 2005
Gri akurat mi przypomniał jakeśmy we dwóch zakopali się...motorówką na środku rzeki
:)21

być może dziś do tego pożałowania godnego incydentu by nie doszło, górą byśmy poszli
:)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Blues4x4
 
 
Posty: 859
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 8:14 pm

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: Blues4x4 » śr gru 28, 2011 4:48 pm

GAZFAN pisze:
Marek D. pisze::oops:
Ja tylko zwracam uwagę, że chamstwo i drobnomieszczaństwo nie kupuje argumentu o wyższości rozwiązań modułowych. A ta grupa stanowi 90% użytkowników F1. U mnie po wsi jeździ tego z siedem, z czego 6 bez tylnego wału :wink: :)17
:)21

bo modułowość nie jest tania... choć jest skuteczna... :)21
Ani tania, ani skuteczna taka jej obrona.
W sumie, zalatuje mi to chinszczyzną w najtańszym, starym wydaniu. Promowanie takiej formuły wydaje się słuszne w zamkniętym kręgu użytkowników LR-a ze złotą karta w kieszeni ale miałeś nie mieszac do tego fabryki... :wink:
Na razie, to obronił się dizajn budy, jak dla mnie.
Się te boćki nalatają... Elwood

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Freelander - wady/zalety.

Post autor: GAZFAN » śr gru 28, 2011 4:51 pm

Blues4x4 pisze:
GAZFAN pisze:
Marek D. pisze::oops:
Ja tylko zwracam uwagę, że chamstwo i drobnomieszczaństwo nie kupuje argumentu o wyższości rozwiązań modułowych. A ta grupa stanowi 90% użytkowników F1. U mnie po wsi jeździ tego z siedem, z czego 6 bez tylnego wału :wink: :)17
:)21

bo modułowość nie jest tania... choć jest skuteczna... :)21
Ani tania, ani skuteczna taka jej obrona.
W sumie, zalatuje mi to chinszczyzną w najtańszym, starym wydaniu. Promowanie takiej formuły wydaje się słuszne w zamkniętym kręgu użytkowników LR-a ze złotą karta w kieszeni ale miałeś nie mieszac do tego fabryki... :wink:
Na razie, to obronił się dizajn budy, jak dla mnie.
Jest skuteczne. Nie jest tania.
lepiej włożyć cały dyfer niż bawić się w regulacje, rozbiórki itd...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości