DISCOVERY II - wyprawówka

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 14, 2015 8:06 pm

gri74 pisze:Czesław ... pobudka donkiszocie

jak dziecko :)21
nie moge być takim bezwzględnym, kapitalistycznym skurwysynem jak wy tam we stolycy. ktoś musi nieść kaganek oświaty.

aczkolwiek...w sumie...po uj?

:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: GAZFAN » sob lut 14, 2015 8:19 pm

I o ten uj wielokrotnie pytałem :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Damian » sob lut 14, 2015 8:20 pm

humanizm czesławie, humanizm
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 14, 2015 8:50 pm

nuda. idę pooglądać jakiś gupi film.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Koni » sob lut 14, 2015 9:00 pm

Kurde to ja mam jakiś pechowy egzemplarz tego dII. Po kupnie nie robiłem nic z silnikiem, napędami itp bo tego nie wymagały. Koła mam 265/65/18 AT + dystanse więc lekko auto nie ma i jakoś daje radę. Na dodatki w stylu osłony, lift, wyciągarka, snorkel, trzeba było wydać ale to jak kto che, nie ma musu :wink: Do tego wywaliłem ace choć działało. Przez 3 lata użytkowania wymieniłem jedną piastę za 8 stów i chłodnicę wody za 5. Z DI było gorzej bo na dzień dobry blacharka wyszła dychę prawie (podłogi nie było), lat temu 6, ale dobrze zrobiona do dziś nie nosi śladów korozji i dzielnie jeździ :wink: A z kolegą RudeBoy to sie czasem na Balickiej mijam, granatowe dII lub zielone dI :wink:
gg 3041301

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 14, 2015 9:02 pm

ba...

pedalskie.

nic nie wspominasz o pompowtryskach :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Koni » sob lut 14, 2015 9:17 pm

czesław&jarząbek pisze:ba...

pedalskie.

nic nie wspominasz o pompowtryskach :)21
Nie wspominam bo nie ruszałem, może mam pecha do dobrych jednostek :)21
gg 3041301

Kuba
Posty: 227
Rejestracja: śr lip 31, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Kuba » wt lut 17, 2015 11:52 am

Dawno tak merytorycznego watku nie bylo, łał..., dopiero na 5tej stronie pierdolenie.. duże ŁAŁ! :)21

Moje DII należało do tych "ogarnietych". Wersja bez ACE i fabrycznie na sprezynach, skrzynia manualna. Cene zakupu pomijam (Czeslaw milcz!), byla rozsadna.
Pakiet startowy polegal na:
- oleje, filtry
- wymiana przedniej piasty
- klocki przod i tyl + wyrownanie tarcz
- drobna naprawa tylu ramy
- konserwacja spodu
- ogarniecie wycieku z reduktora + CDL
razem: 3600 zł

Zaraz minie rok jak jezdze tym autem, dzien w dzien. Odszczurzanie nastapilo u mnie stopniowo w ciagu czterech pierwszych miesiecy uzytkowania auta i polegalo na:

opony BF Goodrich 245/75 R16 4 szt. 2 300,00 zł

wymiana opon 150,00 zł
wymiana zaworkow modulatora ABS 300,00 zł
naprawa cieknacej przedniej szyby 80,00 zł
wymiana sprezyny pompy sprzegla i wymiana wysprzeglika 400,00 zł
opona BF Goodrich 245/75 R16 1 szt uzywka na zapas 170,00 zł
antena CB Alan 9+ 130,00 zł
zarowki LED oswietlenia wnetrza 60,00 zł
przednia szyba 850,00 zł
listwa przedniej szyby 50,00 zł
wymiana przedniej szyby 150,00 zł
plastiki - prawy slupek i naroznik rynienki 80,00 zł
podnosnik prawej przedniej szyby 35,00 zł
zawieszenie +2" komplet 1300,00 zł
wymiana zawieszenia 200,00 zł
sprzęgło kompletne 700,00 zł
wymiana sprzegła 350,00 zł
regulator ciśnienia z wymiana 250,00 zł
piaskowanie poprzeczki pod wentylator klimatyzacji 30,00 zł
wentylator klimatyzacji 99,00 zł
dywanik bagaznika 49,00 zł
dywaniki gumowe do kabiny 52,00 zł
wylacznik i przekaznik grzania przedniej szyby 60,00 zł

razem (bez opon): 5545 zł

Do mitycznego odszczurzania wliczylem zawieszenie, poniewaz nie podobala mi sie praca amortyzatorow, a komplet samych amorow kosztowal niewiele mniej niz cale zawieszenie TF ze sprezynami. Stan sprzegla byl mi znany przy zakupie, wiedzialem, ze przepychu nie ma, ale zrobilo jeszcze 8 tys zanim je wymienilem. Szyba byla do wymiany bo miala dwa odpryski (uczciwie pokazane mi przez sprzedajacego), nie miala grzania i ciekla u gory na laczeniu blach. W ramach odszczurzania oczywiscie nie licze kolejnych wymian oleju czy filtrow, bo sa to rzeczy, ktore zaleza od przebiegu.

Nie kupilem samochodu od sprzedawcy marzeń, (mozna powiedziec, ze wrecz przeciwnie :)21 ), ale wiedzialem co kupuje i podjalem świadomą decyzje, z której bylem i wciaz jestem bardzo zadowolony. Samochod mial byc moim autem na codzien plus wypady w teren, rowniez z dziecmi. Samochód byl w dobrym stanie, wiec, jak widac, odszczurzanie polegalo na pierdolach, ale jak sie je zsumuje, to sie okazuje, ze kwota wychodzi ciekawa. Wystarczy, ze auto bedzie z ACE i poduchami i mysle, ze mozemy mocno zblizyc sie do tych 10k podanych przez Czeslawa. Ta kwota robi sie z tych wszystkich malych wydatkow poniesionych w stosunkowo krotkim czasie po zakupie, ktorych wiekszosc osob nie liczy - tu 50 zl, tam 30 zl, a pozniej znowu 60 zl.

Czy to zaspokaja ciekawosc Wojtka_W i RudeBoy'a?

Pozdrawiam
Kuba

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Wojtek_W » wt lut 17, 2015 12:30 pm

Jak najbardziej. :)2

Ale to jest rozsadny pakiet dla kazdego rozsadnie kupionego auta terenowego.Zresta i tak rozsadnie wyszlo. Bo na pewno nie bylo to najtansze D2 na rynku. ;)

I oto mi wlasnie chodzilo. Czyli nie rozni sie to Disco jakos dratstycznie od moich doswiadce z amerykanskimi czy japonskimi terenowkami. O radzieckich nie wspomne.

I to razem dalej niecale dychu rozsadne. A nie kilkadzisiat jako koniecznosc jak wydaje mi sie tu probowana wciskac.
Zreszta.. moim zamiarem nie bylo wywolanie gownoburzy a poprostu dostanie kilku zdan konkretnej odpowiedzi.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: RudeBoy » wt lut 17, 2015 12:41 pm

Kuba pisze: Czy to zaspokaja ciekawosc Wojtka_W i RudeBoy'a?
Jestem usatysfakcjonowany, dziękuję.
Uwielbiam case study.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Damian » wt lut 17, 2015 1:39 pm

Kuba pisze:Dawno tak merytorycznego watku nie bylo, łał..., dopiero na 5tej stronie pierdolenie.. duże ŁAŁ! :)21

Moje DII należało do tych "ogarnietych". Wersja bez ACE i fabrycznie na sprezynach, skrzynia manualna. Cene zakupu pomijam (Czeslaw milcz!), byla rozsadna.
Pakiet startowy polegal na:
- oleje, filtry
- wymiana przedniej piasty
- klocki przod i tyl + wyrownanie tarcz
- drobna naprawa tylu ramy
- konserwacja spodu
- ogarniecie wycieku z reduktora + CDL
razem: 3600 zł
jak na całość, to zarąbiście tanio :)21

dla człowieka z ulicy wyjdzie ponad piątkę
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GoralHC
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pn lut 02, 2015 7:45 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: GoralHC » wt lut 17, 2015 2:30 pm

Kolega kupił w weekend DI cywila za 12,5tys. i powiem Wam, że za tą kasę można kupić LR w bardzo dobrym stanie. Zobaczymy co jeszcze wyjdzie, ale blacharka w stanie bdb.
Jeżeli chodzi o DII i słyną elektronikę w td5, jeśli padnie w górach za granicą jakaś elektronika, to jest poważny problem, a jeśli odpadnie kawałek rdzy z DI, to raczej na powrót do domu nie ma żadnego wpływu.
Monterey 3,1D '97 LTD - na razie seria, w planie wyprawówka
HCPunk

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: RudeBoy » wt lut 17, 2015 2:37 pm

Jeśli w pierwszym lepszym silniku benzynowym padnie elektronika na zagranicznym wyjeździe w górach mamy poważny problem.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

GoralHC
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pn lut 02, 2015 7:45 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: GoralHC » wt lut 17, 2015 2:42 pm

RudeBoy pisze:Jeśli w pierwszym lepszym silniku benzynowym padnie elektronika na zagranicznym wyjeździe w górach mamy poważny problem.
Wiem, zapaliła mi się instalacja elektryczna w górach Albanii, więc coś o tym wiem, dla tego szukam prostego diesla.
Holowanie z góry do najbliższego mechanika, który się tego podejmie nie należy do najprzyjemniejszych (pozdrawiam kolegów z Krakowa - dzięki za pomoc)
Monterey 3,1D '97 LTD - na razie seria, w planie wyprawówka
HCPunk

Kuba
Posty: 227
Rejestracja: śr lip 31, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Kuba » wt lut 17, 2015 2:44 pm

GoralHC pisze: .....że za tą kasę można kupić LR w bardzo dobrym stanie. Zobaczymy co jeszcze wyjdzie....
Drugie zdanie swiadczy o tym, ze nie znasz rzeczywistego stanu auta.
GoralHC pisze: ...Jeżeli chodzi o DII i słyną elektronikę w td5, jeśli padnie w górach za granicą jakaś elektronika, to jest poważny problem, a jeśli odpadnie kawałek rdzy z DI, to raczej na powrót do domu nie ma żadnego wpływu.
A wiesz moze jaka "slynna elektronika w td5" jest w stanie unieruchomic Ci ten samochod? Co za bzdury... Jesli padna Ci dwa czy trzy pompowtryskiwacze na wyjezdzie, to padla "slynna elektronika" czy myslenie kierownika przed wyjazdem? Elektroniką, która jest w stanie unieruchomić td5 jest ECU ew. immo. Jak w kazdym innym samochodzie wyprodukowanym w ciagu ostatnich 15 lat.... Rzeczywiscie, umiejscowienie ECU w DII nie jest najszczesliwsze, ale jesli nie skąpiesz auta po dach w morzu czy innym potoku, to ECU samo z siebie nie padnie. A jak zepsuje sie centralny czy elektryczna szyba, to nie sa to chyba rzeczy, ktore zawroca Cie z wakacyjnej trasy do domu. :)21

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: RudeBoy » wt lut 17, 2015 2:54 pm

Ja bym se wziął na zapas jakiś czujnik położenia wału i to by było na tyle jeśli chodzi o strach o całą elektronikę w TD5.
Idę o zakład, że odpięcie 90% czujniczków i zaworków w koło tego silnika nie spowoduje tego, że nie będę w stanie się do cywilizacji nim do kulać o własnych siłach.

Z Td5 takich eksperymentów nie robiłem ale w moim obecnym aucie owszem. Jedyny czujnik jaki został nie odłączony to czujnik obrotów pompy wtryskowej. Nawet czujnik poł. wału był odpięty i auto odpaliło i jechało kulawo ale jechało. Po ręcznym zamknięciu WG dało się kulać dość przyzwoicie.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

GoralHC
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pn lut 02, 2015 7:45 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: GoralHC » wt lut 17, 2015 2:57 pm

RudeBoy pisze:Ja bym se wziął na zapas jakiś czujnik położenia wału i to by było na tyle jeśli chodzi o strach o całą elektronikę w TD5.
Idę o zakład, że odpięcie 90% czujniczków i zaworków w koło tego silnika nie spowoduje tego, że nie będę w stanie się do cywilizacji nim do kulać o własnych siłach.

Z Td5 takich eksperymentów nie robiłem ale w moim obecnym aucie owszem. Jedyny czujnik jaki został nie odłączony to czujnik obrotów pompy wtryskowej. Nawet czujnik poł. wału był odpięty i auto odpaliło i jechało kulawo ale jechało. Po ręcznym zamknięciu WG dało się kulać dość przyzwoicie.
Jak Ci się sprawuje Frota 2,2dti? Brałem też ją pod uwagę z racji niskiej ceny, ale "czytałem", że mają gówniane silniki.
Monterey 3,1D '97 LTD - na razie seria, w planie wyprawówka
HCPunk

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: czesław&jarząbek » wt lut 17, 2015 2:59 pm

wygląda jak niemiecka ale...bardziej trzeszczy :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: czesław&jarząbek » wt lut 17, 2015 3:01 pm

Kuba pisze: Drugie zdanie swiadczy o tym, ze nie znasz rzeczywistego stanu auta.
taki stary cwaniak a dał się wkręcić w dyskurs durnowaty... :)21

wiem wiem...każdy się zapomina.
#noichuj

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: RudeBoy » wt lut 17, 2015 3:04 pm

GoralHC pisze:
RudeBoy pisze:Ja bym se wziął na zapas jakiś czujnik położenia wału i to by było na tyle jeśli chodzi o strach o całą elektronikę w TD5.
Idę o zakład, że odpięcie 90% czujniczków i zaworków w koło tego silnika nie spowoduje tego, że nie będę w stanie się do cywilizacji nim do kulać o własnych siłach.

Z Td5 takich eksperymentów nie robiłem ale w moim obecnym aucie owszem. Jedyny czujnik jaki został nie odłączony to czujnik obrotów pompy wtryskowej. Nawet czujnik poł. wału był odpięty i auto odpaliło i jechało kulawo ale jechało. Po ręcznym zamknięciu WG dało się kulać dość przyzwoicie.
Jak Ci się sprawuje Frota 2,2dti? Brałem też ją pod uwagę z racji niskiej ceny, ale "czytałem", że mają gówniane silniki.
No bo mają gówniane.
Ale moja o tym nie wie i na przekór tym co nawet na to auto nie chcą splunąć od 4 lat wozi mnie po kontynencie bez cyrków. Ogólnie jestem zadowolony.
Ale życie jest za krótkie, żeby jeździć cały czas jednym autem 8)
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Kuba
Posty: 227
Rejestracja: śr lip 31, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Kuba » wt lut 17, 2015 3:09 pm

GoralHC pisze: Wiem, zapaliła mi się instalacja elektryczna w górach Albanii, więc coś o tym wiem, dla tego szukam prostego diesla.
A dlaczego ta instalacja sie zapalila? Bo nie sadze, ze sama z siebie zapalila sie fabryczna instalacja...

Co do elektroniki: jakie by to auto nie bylo, SuperPatrolSuper, Disco z td5 czy Defender z Fordowskim silnikiem - jadac na wyprawe, wzialbym ze soba podstawowe czujniki, bez ktorych dany silnik nie dziala. Jadac na wyprawe autem z sinikiem projektowanym przez Chrystusa na prace dyplomową tez wzialbym elementy krytyczne dla tego konkretnego motoru (vide: skurwiale plastikowe zaworki w pompie Patrola SD33T). A co do narzedzi - po prostu nalezy sie z tym oswoic, ze jadac na wyprawe biore jako jedno z narzedzi - "klucz" pasujacy do elektroniki - czyli narzedzie do diagnozowania elektroniki, najlepiej takie, ktore znam i potrafie skutecznie uzyc. Mozna sie zdziwic ile rzeczy da sie odpiac od nowoczesnego silnika, a on dalej dziala....

Wyjasniajac: nie jestem fanem LR. Bronie DII, bo to jest dobre auto, pod warunkiem, ze nie bylo obslugiwane przez "Cytryn&Gumiak naprawiajo" i nie bylo uzytkowane przez debila. A porownywanie jedynki z dwojka rowniez nie ma zadnego sensu. Najmlodsza jedynka ma 17 lat i jakby nie patrzec, to jest dokladnie tyle co najstarsza dwojka. :)21

...i... juz mi sie nie chce wiecej pisac, mysle, ze temat wyczerpany :)21
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2015 3:12 pm przez Kuba, łącznie zmieniany 2 razy.

Kuba
Posty: 227
Rejestracja: śr lip 31, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Kuba » wt lut 17, 2015 3:10 pm

czesław&jarząbek pisze:
Kuba pisze: Drugie zdanie swiadczy o tym, ze nie znasz rzeczywistego stanu auta.
taki stary cwaniak a dał się wkręcić w dyskurs durnowaty... :)21

wiem wiem...każdy się zapomina.
Wiedzialem :)21

Juz skonczylem :)21

GoralHC
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pn lut 02, 2015 7:45 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: GoralHC » wt lut 17, 2015 3:16 pm

Kuba pisze:
GoralHC pisze: Wiem, zapaliła mi się instalacja elektryczna w górach Albanii, więc coś o tym wiem, dla tego szukam prostego diesla.
A dlaczego ta instalacja sie zapalila? Bo nie sadze, ze sama z siebie zapalila sie fabryczna instalacja...

Nie jestem do końca pewien, ale na postoju dolewałem oleju i prawdopodobnie nie zakręciłem wlewu (nie jestem pewien, ale korka nie było) zapalił się najpierw olej od rozgrzanego silnika i temperatury na zewnątrz 40 st. a od niego instalacja. Prawdopodobnie moja wina, ale takie rzeczy też się zdarzają.
Monterey 3,1D '97 LTD - na razie seria, w planie wyprawówka
HCPunk

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: Wojtek_W » wt lut 17, 2015 3:22 pm

Takie cos bardziej mozna nazwac "skarajna nieodpowiedzialnoscia" (deliaktnie ujmujac) niz przypadkiem.

Ot tak olej Ci sie nie zapalli. Prynajmniej nie w krotkiej perspektywie (i nie ma tu znaczenia czy jest na zewnatrz 20 czy 40 stopni). Zapalila by sie kontrolka od cisnienia, zaczelo by smierdziec.


I tak. Wiem to z doswiadczenia. :)21


Ps. Ty nie byles z ekipa z Jarocina tam?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

GoralHC
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pn lut 02, 2015 7:45 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: DISCOVERY II - wyprawówka

Post autor: GoralHC » wt lut 17, 2015 3:27 pm

Wojtek_W pisze:Takie cos bardziej mozna nazwac "skarajna nieodpowiedzialnoscia" (deliaktnie ujmujac) niz przypadkiem.

Ot tak olej Ci sie nie zapalli. Prynajmniej nie w krotkiej perspektywie (i nie ma tu znaczenia czy jest na zewnatrz 20 czy 40 stopni). Zapalila by sie kontrolka od cisnienia, zaczelo by smierdziec.


I tak. Wiem to z doswiadczenia. :)21


Ps. Ty nie byles z ekipa z Jarocina tam?
Ekipa z Krakowa była.
Co do kontrolek to piszę, że prawdopodobnie moja wina, bo nie jestem tego pewien, ponieważ żadna kontrolka się nie zapaliła.
Monterey 3,1D '97 LTD - na razie seria, w planie wyprawówka
HCPunk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość