

Moderator: Jerry
jakie to ma znaczenie? discovery ma tą samą mechanikę, załadowany sprzętem def będzie miał nawet jeszcze większe tendencje do łamania półosi na blokadzie.czesław&jarząbek pisze:ile km zrobiłeś defenderami z blokadami przy fabrycznych półosiach, że takie sądy kategoryczne wygłaszasz?Damian pisze:[blokada 100% wiąże się z koniecznością wymiany półosi na hd
nie słyszę...
nie widzę...
dziękuję.
ile km zrobiłeś standardowym defenderem, że doradzasz co w nim zmienić dla potrzeby osp?
ile akcji osp zaliczyłeś?
nie słyszę...
nie widzę...
dziękuję.
nie wiem. i niespecjalnie mnie te inne interesują.Kabal pisze:A to na wszystkie 4x4 trza mieć teraz szkolenie, czy tylko zielone jajo takie skomplikowane w używaniu![]()
można latami uczyć się na swoich błędach (kto komu zabroni), można kilka dni (na cudzych).Kabal pisze:A to na wszystkie 4x4 trza mieć teraz szkolenie, czy tylko zielone jajo takie skomplikowane w używaniu![]()
aha. to przepraszam. nie wiedziałem. myślałem, że 110 ma most salisbury z półosiami które były wkładane do disco camelowych na przykład jako hd przy blokadach.Damian pisze: jakie to ma znaczenie? discovery ma tą samą mechanikę, załadowany sprzętem def będzie miał nawet jeszcze większe tendencje do łamania półosi na blokadzie.
z praktyki (LR 110) Blokada ARBDamian pisze:
jakie to ma znaczenie? discovery ma tą samą mechanikę, załadowany sprzętem def będzie miał nawet jeszcze większe tendencje do łamania półosi na blokadzie.
głośniej. i dupę wyżej wypnij.Damian pisze:kuźwa, rzeczywiście...kaban
HAU HAU HAU
spod stołu
Ja nie neguję idei nabywania wiedzy i uczenia się od innych. Nawet po latach robienia czegoś, zawsze popełniamy jakieś błędy, mamy złe nawykibert pisze:można latami uczyć się na swoich błędach (kto komu zabroni), można kilka dni (na cudzych).Kabal pisze:A to na wszystkie 4x4 trza mieć teraz szkolenie, czy tylko zielone jajo takie skomplikowane w używaniu![]()
To drugie wychodzi zdecydowanie taniej, ale oczywiście każdy głupoty może robić na własna rękę (i oby tak było jak najdłużej, ostatecznie z handlu częściami i z mechaniki warsztatowej utrzymuje się spora grupa ludzi, po co to psuć).
do powyższego wywodu który ośmieliłem się skrócić [bert pisze: Zawsze jest coś za coś
I kilka innych certyfikatów i szkoleń za sobą... I kilka służb przeszkolonych.. straż też.czesław&jarząbek pisze:to jak wam nie dadzą delegacji do drawska to weźcie delegacie do fiflaka. też wam podstawy przekaże. w końcu ma certyfikat instruktora landroweryzmu
to zupełnie jak jaGAZFAN pisze:Kurde... Ale ja twierdzę, że Def bez blokad, na standardowych półosiach podziała w straży i spełni... więc mogę się nie nadawać jako autorytet.
ogarnij się dziewczynko.ernil pisze:Ja myślę, że przydatność tego defa do służby określał będzie pewien podstawowy parametr, jakim będzie... kasa na paliwo
czesław&jarząbek pisze:to weź im zrób w jakimś promo podstawowe szkolenie bo mnie tyrpie jak czytam te wszystkie mądrości i...damianka.
jasne.Damian pisze:czesław&jarząbek pisze:to weź im zrób w jakimś promo podstawowe szkolenie bo mnie tyrpie jak czytam te wszystkie mądrości i...damianka.
choć się podłożyłem jak łoś, bo zapomniałem że 110 ma kabana z tyłu, to z tą wiedzą tajemną dotyczącą jeżdżenia w terenie land roverem przesadzacie, towarzysze
nota bene Krzyśka znam m.in. właśnie ze szkoleń, jako instruktora
i ogarnia żelazo w stopniu wystarczającym
zużyte amortyzatory też na pewno jest w stanie rozpoznać
Natychmiast nie działa, odczuwalnie przy dużym mrozie to jeśli wcześniej nie odpali się grzałki to ze 20 minut trzeba czekać.rudypajero.koszalin pisze:Bert dobrze prawi, Webasto powietrzne działa natychmiast!
A 110tka, ma fabrycznie taką ładowność, że nie jesteś w stanie tam tylu topielców upchną,ć by ją przekroczyć
uśmiech wywołuje.Damian pisze:jak pisałem, Krzyśka znam (w tym ze sztuk) i wciskanie mu szkoleń z obsługi samochodu terenowego wywołuje uśmiech
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości