
tak się śmiejecie ze 140 km/ h ...
to jaka jest autostradowa prędkość disco 2?
140 to nie jakiś kosmiczny wynik ... a tłuc się 80 km/h do Rumunii


chociaż akurat do Rumunii i tak autostrady nie ma

Moderator: Jerry
Może i do tych 140km/h się bujniesz, ale nie utrzymasz.szczerbatek pisze:na tą wyprawę off road ... trzeba jakoś dojechać po asfalcie![]()
tak się śmiejecie ze 140 km/ h ...
to jaka jest autostradowa prędkość disco 2?
140 to nie jakiś kosmiczny wynik ... a tłuc się 80 km/h do Rumunii? to tydzień jazdy żeby 3 dni po górach polatać
![]()
chociaż akurat do Rumunii i tak autostrady nie ma
D2 będzie się zachowywać podobnie.szczerbatek pisze:dzięki Damian![]()
czy disco 2 będzie zachowywać się podobnie?
czy jest jednak szybsze?
czy 3 jest lepsza pod tym względem?
Też chciałem to napisać.Misiek Cypr pisze:Uuuu!
Weno przejedz się tym po bułki do sklepu, w 7 osób, to Ci przejdzie![]()
To auto nie spełni takich wymagań. W sumie to nie ma takiego auta. Kup dwa, albo 3
Też tak myślałem, ale po tych kilku latach i całkiem sporym przekroju terenówek, którymi miałem okazję się przejechać wiem że jest sprawnyDamian pisze:Marcin, masz popsuty samochód.
Dokładnie. W DII takim kompromisem jest 245/75 r16Damian pisze:ja trochę żartowałem
kiedyś właśnie o tym dyskutowaliśmy i próbowałem Cię przekonać, że szeroka opona to po prostu złe kung-fu na asfalcie
a zysk w terenie jest nieznaczny, najważniejsza jest średnica i bieżnik
w wyprawówkach jeżdżących po ancwalcie, najlepszym kompromisem jest wysoka, ale wąska guma.
moja ex tujota na 33x12,50 i 255/85R16 to dwa zupełnie inne auta
a na jakim zawieszeniu?Caliph pisze:Dwójka na ATkach z sensownym szpejem namiotem na dachu poleci130 bez większych sensacji, chociaż komfort w trasie na przelotach to tak około 110-120 km/h. Na MTkach też jakoś dramatu nie ma czyli 120km/h jako prędkość podróżna jest jak najbardziej.
Generalnie DII to na asfalcie bardzo wygodne i komfortowe auto i nawet BFG MT KM2 nie czyni tu dramatu.
Zapytaj jeszcze jak z hamowaniem. Tfu wròć, ze zwalnianiemszczerbatek pisze:a na jakim zawieszeniu?Caliph pisze:Dwójka na ATkach z sensownym szpejem namiotem na dachu poleci130 bez większych sensacji, chociaż komfort w trasie na przelotach to tak około 110-120 km/h. Na MTkach też jakoś dramatu nie ma czyli 120km/h jako prędkość podróżna jest jak najbardziej.
Generalnie DII to na asfalcie bardzo wygodne i komfortowe auto i nawet BFG MT KM2 nie czyni tu dramatu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości