uwaga na filtr oleju filtrona w disko !!

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
tytus_tytusiński
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: sob maja 28, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Władysławowo
Kontaktowanie:

Post autor: tytus_tytusiński » czw paź 27, 2005 10:27 am

a to zdjęcie mojego filtrona tuz przed wy#!@$!em w kosmos gada :)

http://intermedia.net.pl/~tytus
Toyota BJ73 3,4D
VW T5 4Motion 2,5TDI

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » czw paź 27, 2005 10:55 am

a ja troszkę inaczej. jaki jest nr katalogowy filtra filtrona do v8 carb?
musze kupić a nie lubie polegać na "doradcy" w sklepie.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw paź 27, 2005 11:12 am

jakoś nie udaje mi się zrozumieć, czemu maniakalnie pchacie do swoich lr`ów tego filtrona, .. a jestem dość tolerancyjny na wszelkiego rodzaju fixum dyrdum ??
:)21
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » czw paź 27, 2005 11:54 am

bo filtrona albo inny zamiennik można kupić w każdym sklepie "za rogiem".
a potrzebny jest mi tylko na przejechanie autem 100 km. oleju nie ma prawie wcale, więc wleję nowy. dlatego też nie chcę nowego oleju przez stary filtr puszczać. więc nawet jeśli filtron jest strasznie "BE", to krzywdy nie zrobi.
Pozdrawiam,
Fantomas

Awatar użytkownika
tytus_tytusiński
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: sob maja 28, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Władysławowo
Kontaktowanie:

Post autor: tytus_tytusiński » czw paź 27, 2005 12:55 pm

fantomas pisze:a ja troszkę inaczej. jaki jest nr katalogowy filtra filtrona do v8 carb?
musze kupić a nie lubie polegać na "doradcy" w sklepie.
doradca w sklepie ma katalog, wyrwij mu go z lap i sam bedziesz pewien na 100%, jakby co to range, defender i disco nie sa pod land rover tylko pod rover group :)
Toyota BJ73 3,4D
VW T5 4Motion 2,5TDI

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw paź 27, 2005 1:08 pm

fantomas pisze:bo filtrona albo inny zamiennik można kupić w każdym sklepie "za rogiem".
a potrzebny jest mi tylko na przejechanie autem 100 km. oleju nie ma prawie wcale, więc wleję nowy. dlatego też nie chcę nowego oleju przez stary filtr puszczać. więc nawet jeśli filtron jest strasznie "BE", to krzywdy nie zrobi.
Pozdrawiam,
Fantomas
no .. jest to jakaś metoda..
u mnie za rogiem jest co prawda tylko monopolowy..
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » czw paź 27, 2005 2:36 pm

dzięki tytus, ale nie interesuje mnie zamiennik, jakich pełno w katalogu (raz właśnie kupiłem zamiennik do plaskacza, tyle, ze był za długi i nawet nie dal się przylożyć do wkręcenia.
interesuje mnie taki, który faktycznie będzie pasował.

Awatar użytkownika
tytus_tytusiński
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: sob maja 28, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Władysławowo
Kontaktowanie:

Post autor: tytus_tytusiński » czw paź 27, 2005 2:54 pm

fantomas pisze:dzięki tytus, ale nie interesuje mnie zamiennik, jakich pełno w katalogu (raz właśnie kupiłem zamiennik do plaskacza, tyle, ze był za długi i nawet nie dal się przylożyć do wkręcenia.
interesuje mnie taki, który faktycznie będzie pasował.
no to ja juz nie rozumiem :P chciales filtr na 100km, wiec mowie jak go najszybciej zlapac, a jesli chcesz filtr taki ktory ma byc guut to zadzwon do land serwisu czy land loversow albo jeszcze jakies innej firmy ktora sie tym zajmuje :) ja kupilem sobie oryginalne filtry na zapas kilka i mam spokoj, drozej ale przynajmniej nie przesladuje mnie wizja mrugajacej lampki oleju :)21
Toyota BJ73 3,4D
VW T5 4Motion 2,5TDI

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » czw paź 27, 2005 4:22 pm

dobry w sensie taki, który pasuje, czytaj: dokładny odpowiednik. jako autor wątku, wiesz, co się dzieje jak filtr jest za długi. chcę dobry (czyt. pasujący) i tani filtr. więc jeśli ktoś w V8 carb. używa filtrona, prosiłbym o nr katalogowy.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw paź 27, 2005 8:23 pm

generalnie to ten wątek jest o tym że filtry filtrona i inne są...za długie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » pt paź 28, 2005 9:56 am

generalnie masz rację ;)
ale nie spodziewałem sie tak dużej dyskusji po zadaniu prostego pytania.
a zadałem tu, bo po co na podobny temat nowy topic zkładać?
nie myślałem, ze pytanie okaże się tak trudne ;)
Pozdrawiam,
Fantomas

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt paź 28, 2005 11:47 am

generalnie odpowiedz na twoje pytanie padła w drugim poście tego tematu
#noichuj

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » pt paź 28, 2005 12:52 pm

nie chcę wyjść na gbura, szczególnie, że "jestem tu nowy".
informacja zawarta w drugim poście wątku może być użyteczna, ale pytałem o nr katalogowy, a takowego tam nie znalazłem.
skorzystam więc z połączenia dogłębnej wiedzy sklepowych doradców i katalogów producentów. o wynikach poinformuję w niedzielę.
Pozdrawiam,
Fantomas

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt paź 28, 2005 12:54 pm

jaki by ten numer nie był to i tak będzie za długi
ale skoro się upierasz...
#noichuj

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » pt paź 28, 2005 1:18 pm

nie upieram się. kupię, jaki będzie i porównam do oryginalnego (bo takowy, z zielonym jajem, jest założony). jeśli nie będzie ok, to nie wymienię. a swoją drogą, to gdzie w wawie można oryginalny kupić za <20 PLN?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt paź 28, 2005 1:25 pm

problem bierze się z tego, że większość polskich filtórw niezależnie od przeznaczenia, gwintu i właściwości wkładu jest upakowana do jednego rodzaju puszki blaszanej
wszystkie maja jednakowy wymiar i wygląd-różnią się numerami i zastosowaniem
#noichuj

Awatar użytkownika
fantomas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 22, 2005 8:43 pm

Post autor: fantomas » pt paź 28, 2005 1:34 pm

w JLR na Waszyngtona chcą mnie na 46 zł skasować. w Englandzie to cudo 2,5Ł kosztuje. gdzie tu logika? poza tym, ze w znacznie bogatszym kraju żyjemy ;). gdzie w wawie dziś lub jutro poszukać?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt paź 28, 2005 1:37 pm

#noichuj

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » pn cze 18, 2007 2:07 pm

Zmieniałem wczoraj oleum w swoim 300tdi. filtr poszedł FRAM PH5443 . Ma około 11o mm wysokości. Filtron robi do disco nr. chyba PP 580/8 ale jest z ciaczka wyższy niż fram. uszczelniałem też miske olejową na paste Elring-No 036.161 . Podobno trzyma rześko. cena filtra ok. 18 pln a tubka pasty( wystarczy spokojnie na dwie miski) ok. 17 pln. Pisało Szanowne Grono że oleumu do silnika wchodzi ok. 6 litrów. ja nalałem niemal 7.5 litra . może dlatego że w misce nic nie zostało? . Olej elf 15w40. Pozdrawiam.
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn cze 18, 2007 2:41 pm

To ja przy okazji poskarze sie na zamienniki filtra powietrza do 200Tdi, do mnie wchodzi tylko i wylacznie Filtron AM441, inne Knechty czy podobne maja zbyt gruba i twarda gume dookola rantu przez co sie puszka nie domyka.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » pn cze 18, 2007 9:18 pm

leszek torbicki pisze:Filtr MAN -das ist gut :)2
ist nicht gut... 8) . Zu lang :)21
Niewiele. 1cm. Ale wystarczy, żeby pukał w most, rozszczelniał się i obsmarkiwał z boku miskę olejową i siebie również...

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » pn cze 18, 2007 11:23 pm

OP 550 filtrona V8/200/300
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt cze 19, 2007 6:43 am

Discotheque pisze:To ja przy okazji poskarze sie na zamienniki filtra powietrza do 200Tdi, do mnie wchodzi tylko i wylacznie Filtron AM441, inne Knechty czy podobne maja zbyt gruba i twarda gume dookola rantu przez co sie puszka nie domyka.
A ja zdziwka doznalem, jak filtr britpart sie okazal za krotki (na dluzszym boku) i nie wchodzi calym obwodem w rant puszki.
Wprawdzie w momencie stwierdzenia tegoz, byl mokry i od spodu blotem obciazony, ale na gumowa uszczelke i jej rozmiar nie powinno miec to wplywu.

Sprawdze jeszcze z nowym.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt cze 19, 2007 6:56 am

pezet pisze:
A ja zdziwka doznalem, jak filtr britpart sie okazal za krotki (na dluzszym boku) i nie wchodzi calym obwodem w rant puszki.
Wprawdzie w momencie stwierdzenia tegoz, byl mokry i od spodu blotem obciazony, ale na gumowa uszczelke i jej rozmiar nie powinno miec to wplywu.

Sprawdze jeszcze z nowym.

eeeeeeeeeee :o

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt cze 19, 2007 7:18 am

LR_Olek pisze:
pezet pisze:
A ja zdziwka doznalem, jak filtr britpart sie okazal za krotki (na dluzszym boku) i nie wchodzi calym obwodem w rant puszki.
Wprawdzie w momencie stwierdzenia tegoz, byl mokry i od spodu blotem obciazony, ale na gumowa uszczelke i jej rozmiar nie powinno miec to wplywu.

Sprawdze jeszcze z nowym.

eeeeeeeeeee :o
Jak chcesz e-e-e to idz predko do toalety :)21

Tak to wyglada - jak uloze w rowku jedna strone, to druga w ogole nie siega krawedzi puszki - i jest dziura miedzy puszka i uszczelka.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości