modele redukcyjne LR

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Arthurrr
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 27, 2004 2:17 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Arthurrr » wt gru 27, 2005 4:37 pm

I tak najlepsze są modele 1:1 z otwieranymi drzwiami, maską i ruszającą się kierownić. Są tak realistyczne, że śmierdzą ropą i kapie z nich olej. Jest wiele sklepików z akcesoriami, które można (trzeba) wymieniać, jak - nie przymierzając - ubranka dla Barbie. Niektóre modele stoją na wystawkach (pomniki), inne są pełnosprawne i nawet jeżdżą, wydając z siebie dżwięki: brrrrrmmm oraz czasem: ja pie....lę, ale błoto.
Często wyposażone są w mniej lub bardziej przydatne wypełnienie prawego (w cywilizowanej Europie) lub lewego (na wyspach wszelakich) fotela.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob lut 11, 2006 12:27 am

i tu dokładam tego linka z kontynuacji tematu, bo jak się nie da przerzucić, no to trudno - niech jednak będzie razem

kilka adrssów i info w tym wątku:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=22887
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » sob lut 11, 2006 12:35 am

czesław&jarząbek pisze:a ja dostałem model...syreny 105L
:)21
Ja w ramach walki z wolnym czasem z tak szlachetnych materiałów jak tektura i papier do drukarki + oczywiście nieśmiertelny butapren posklejałem coś co na pierwszy rzut oka przypomina syrenkę sport. Przypomina, bo pare przekłamań przy budowie się wkradło. W dodaktu ktoś z domowników portaktował to cudo czymś ciężkim więc powginało sę tu i ówdzie...
Czesław Ty chyba masz jakiś sentyment do stopiątki lux :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 11, 2006 11:15 am

zapodawaj zdjęcia
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob lut 11, 2006 12:15 pm

Juz nawet modej Rescue jest - moze zrobic tak jak z mercedesem SLR - kupic model i w oparciu o niego zbudowac auto w skali 1:1?

http://www.ehobby.pl/product_info.php?m ... s_id=20629
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » sob lut 11, 2006 8:44 pm

czesław&jarząbek pisze:zapodawaj zdjęcia
:)21
Chwilę to potrwa. Cyfrówki brak. No i szybkę muszę wyprostować :roll:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 12, 2006 12:48 am

nie ściemniaj...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » ndz lut 12, 2006 8:33 pm

@czesław
Poczekaj z tydzień, bo z czasem i weną kiepsko. Fotki dostaniesz na skrzynkę
Słowo czekisty :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 12, 2006 8:37 pm

no dobrze...
:)21

a sentyment do zipy mam, bo to przecież jedyny samochód osobowy polskiej konstrukcji który wszedł do produkcji

a jakem bachorem był to w domu była 105L, potem krótko r20, a długo potem z kolesiami mieliśmy 105L celem dojazdów na uczelnię
skończyła jako kabriolet
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » ndz lut 12, 2006 10:05 pm

U mnie w domu były dwie (a właściwie trzy)
model 102 czyli popularny kurołap ale za to z silnikiem od 103 :)2
potem była 105 (niestety nie lux :)21 ) z wajchą od biegów przy kierownicy i na niej uczyłem się jeździć. Szło mi to - przyznam - dość opornie.
Potem była jeszcze jedna stopiątka kupiona jako magazyn części zamiennych do tej pierwszej, bo jacyś źli ludzie podprowadzili ją Ojcu jak był na rybach. Znalazła się w stanie dość niekompletnym i właśnie stąd wynikła konieczność uzupełnienia tego i owego. Dziwnym trafem miala jeszcze oplacone AC i Stary nawet na tym zarobił... Efekt przeszczepu był na tyle szokujący, że mój Ojciec wstydził się nią wyjechać na miasto... Poszła potem do Żyda (a właściwie bogobojnego katolika) co to nią do kościoła w niedziele na msze jeździł. Pewno wstydu nie miał :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 12, 2006 10:37 pm

znaczy...yyy...z tym przeszczepem jak było?
założyliście felgi na lewą stronę, czy co?
:)21

mój stary nową 105L postanowił zakonserwować własnoręcznie w garażu...
dżizassss
rozebrali to z sąsiadem, zajęli całą powierzchnię bejzmentu elementami wysmarowanymi jakimś zajzajerem...potem schło
jak przyszło do składania to okazało się, że nic nie pasuje na swoje miejsce...
yyy
do dziś mam młotki zakupione na tamtą okoliczność...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » ndz lut 12, 2006 11:22 pm

Nie, no w sumie okazało się, że brakuje paru istotnych elementów blacharskich takich jak na przykład maska. Kłopot był z dostaniem nowej to trzeba było przeszczepić. Ale, że "dawca" jak to dawca - był w stanie takim bardziej agonalnym to i materiał do przeszczepu był kiepski. "Nowe" blachy zostały jakoś tam poklejone, stare powyginane przez niedobrych ludziów - poprostowane i poszpachlowane Niedobrzy ludzie podpieprzyli także szyby - no cóż - przeszczepiliśmy... Tyle, że uszczelki jakoś za cholerę nie chciały się dopasować do blachy i miejscami odstawały. Wszystko to było uszczelnione paskudztwem o nazwie olkit (czy jakoś tak). Ogólnie efekt był taki, że trudno było rozeznać jakiego koloru była skarpeta - tu szpachla, tu podkład, ty kawałek oryginalnego lakieru, tu wyłażący olkit... Na jakieś dwa tygodnie przed sprzedażą pierdolnął tylny resor i skarpeta nabrała cech wyglądu klasycznego lowridera...
Mimo to bardzo chciałbym mieć syrenkę :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 13, 2006 9:31 am

taa...
ale porządne sztuki jakieś absurdalne ceny osiągają
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 13, 2006 9:47 am

a tak baj de lej...13 lutego 1998 zakończono produkcję...żuka
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn lut 13, 2006 2:41 pm

czesław&jarząbek pisze:taa...
ale porządne sztuki jakieś absurdalne ceny osiągają
Sie dziwisz...
Klasyk :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn lut 13, 2006 3:05 pm

a lr3 mają ?? :oops:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 13, 2006 3:07 pm

leon zet pisze:
czesław&jarząbek pisze:taa...
ale porządne sztuki jakieś absurdalne ceny osiągają
Sie dziwisz...
Klasyk :)21
ja bym chciał bosto w pełnym wypasie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn lut 13, 2006 3:11 pm

czesław&jarząbek pisze:
leon zet pisze:
czesław&jarząbek pisze:taa...
ale porządne sztuki jakieś absurdalne ceny osiągają
Sie dziwisz...
Klasyk :)21
ja bym chciał bosto w pełnym wypasie
:)21
a ja widziałem taki(bosto) model we holandii w takim zajefajnym sklepie z modelami
już miałem ją w koszyku jak mnie cena z nóg powaliła :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 13, 2006 3:13 pm

eee...teraz to konfabulujesz...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn lut 13, 2006 3:16 pm

czesław&jarząbek pisze:eee...teraz to konfabulujesz...
:)21
wcale nie zmyślam autentycznie była syrena bosto i jescze warczyburg był ten kanciasty wybieram się tam na jesień to ci fotki wyśle :P :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pn lut 13, 2006 3:26 pm

czesław&jarząbek pisze: (...)a jakem bachorem był to w domu była 105L, potem krótko r20, a długo potem z kolesiami mieliśmy 105L celem dojazdów na uczelnię
skończyła jako kabriolet
:)21
Łeee...Czesław - to Ty niesynchronizowanej skrzyni nie przerabiałeś.... :wink:
U nas była 101-ka przejściówka: ze 102-ki miała krótką pokrywę bagażnika, progi drzwi, indywidualne siedzenia i 2-barwne malowanie, ze 101-ki oddzielne klosze tylnych świateł i ręczny na podłodze po LEWEJ stronie...że też człowiek takie rzeczy pamięta..... :roll:
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 13, 2006 3:32 pm

no nie
w erce miałem opanowane jako czterolatek zmienianie biegów wajhą przy kierownicy
:)21
a ręczny był jako klamka pod deską...zapamiętałem bo dokonałem spuszczenia zipy z podwórka w drzwi garażowe
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn lut 13, 2006 3:34 pm

zu-tec pisze: Łeee...Czesław - to Ty niesynchronizowanej skrzyni nie przerabiałeś.... :wink:
Jak to było?
Figle i cuda czyli ten zmieni bieg komu się uda
:)21

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pn lut 13, 2006 3:40 pm

leon zet pisze:
zu-tec pisze: Łeee...Czesław - to Ty niesynchronizowanej skrzyni nie przerabiałeś.... :wink:
Jak to było?
Figle i cuda czyli ten zmieni bieg komu się uda
:)21
Spoko było :wink: - ponieważ nie siegałem do pedałów, to mogłem tylko kierownik i wajchę obsługiwać. Ociec wduszał sprzęgło, a ja biegi zmieniałem - szło jak po maśle... :D
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn lut 13, 2006 3:43 pm

jak kiedyś z kuzynem zaparkowaliśmy furę w garażu przez zamknięte drzwi to przez tydzień zbijaliśmy drzazgi do kupy :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość