jak wyłączyć TC w LR3 ??

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
s0roman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: s0roman » pn wrz 17, 2007 5:31 pm

...abs,cbc,dsc,ebd,acc,etc,eba,edc,gbc,hdc,rsc...

można to wszystko wyłączyć przecinając przewód hamulcowy a komputery opuszczają samochód do ziemi, wyłączaja wszystkie systemy i każą sie kontaktować z serwisem... w środku nocy na Skrzycznem przy pionowym zjeździe. A dowcipne jest to, że po 3 krotnym użyciu hamulca pomocniczego (taki elektryczny dinks) dodatkowo podają informację o uszkodzeniu hamulca ręcznego(?). Serwis potwierdza,że nie należy go używać przy zjeździe z góry bo przestaje działać. Dobrze, że reduktor został. I drzewa.

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Post autor: gruszkin » pn wrz 17, 2007 5:41 pm

to trzeba kubusiu na nuzkach zaczac do moka chodzic :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Re: jak wyłączyć TC w LR3 ??

Post autor: henry » pn wrz 17, 2007 5:57 pm

mudder pisze:Jak w temacie jak można to wyłączyć czy się wogóle da
wyjąc kluczyk ze stacyjki ?? (jesli wogole jest ;) )

Awatar użytkownika
s0roman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: s0roman » pn wrz 17, 2007 6:40 pm

to trzeba kubusiu na nuzkach zaczac do moka chodzic
hue,hue dobre
tylko,że ja chatkę Puchatka mam w innych górach, i muszę sie czasem do niej dostać, z czwórką dzieci.


Ale totalnie nie merytorycznie.
Jeszcze raz: przerwanie przewodu hamulcowago w Discovery3 powoduje, że wszystko przestaje działać z wyjątkiem świateł i silnika i nawet z hi liftem ciężko się dostać do przewodów hamulcowych, oczywiście nie muszę tłumaczyć, że nie wożę na rodzinne wyjazdy wszystkich płynów eksploatacyjnych.

Ale to dopiero początek rozczarowania komputerami c.d.n.

Awatar użytkownika
s0roman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: s0roman » pn wrz 17, 2007 6:46 pm

wyjąc kluczyk ze stacyjki (jesli wogole jest )
I tu pojawia sie nastepny problem.
Rewolucja ku mojemu przerażeniu idzie dalej: w nowym Freelanderze, hue, hue, nie ma wogóle kluczyka

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » pn wrz 17, 2007 8:13 pm

s0roman pisze:Serwis potwierdza,że nie należy go używać przy zjeździe z góry bo przestaje działać. Dobrze, że reduktor został. I drzewa.
To servis dziwne rzeczy opowiada.... W instrukcji obslugi jest napisane ze w sytuacji awaryjnej dopuszczalne jest uzycie hamulca "recznego" do wyhamowania auta...
W sumie co za roznica czy z gory czy nie (no moze troche... 2.7 tony + pasazerowie ciagna niezle w dol :wink: ). Moze nie trzeba bylo odpuszczac, tylko zalaczyc i czekac az wyhamuje ?? (albo nie....)

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Post autor: gruszkin » pn wrz 17, 2007 9:11 pm

s0roman pisze:
to trzeba kubusiu na nuzkach zaczac do moka chodzic
hue,hue dobre
tylko,że ja chatkę Puchatka mam w innych górach, i muszę sie czasem do niej dostać, z czwórką dzieci.


Ale totalnie nie merytorycznie.
Jeszcze raz: przerwanie przewodu hamulcowago w Discovery3 powoduje, że wszystko przestaje działać z wyjątkiem świateł i silnika i nawet z hi liftem ciężko się dostać do przewodów hamulcowych, oczywiście nie muszę tłumaczyć, że nie wożę na rodzinne wyjazdy wszystkich płynów eksploatacyjnych.

Ale to dopiero początek rozczarowania komputerami c.d.n.

ale to do muddera bylo :)23
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt wrz 18, 2007 5:51 pm

heh kolejna awaria disco III tym razem wymiana układu kierowniczego łącznie z pompą wspomagania i przewodami :o
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Japan
Posty: 327
Rejestracja: pn mar 05, 2007 5:27 am
Lokalizacja: KBR - DXB - bedzie KRK

Post autor: Japan » wt wrz 18, 2007 6:05 pm

mudder
bo ta marke trzeba naprawde kochac, by jej moc wybaczac drobne niedoskonalosci... :wink:
:)21
Toyka Prado - autobus wycieczkowy :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt wrz 18, 2007 6:14 pm

Japan pisze:mudder
bo ta marke trzeba naprawde kochac, by jej moc wybaczac drobne niedoskonalosci... :wink:
:)21
kiedy ja naprawdę lubię to auto ale chyba z rzeknę się swojej miłości na rzecz fj-tki :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Japan
Posty: 327
Rejestracja: pn mar 05, 2007 5:27 am
Lokalizacja: KBR - DXB - bedzie KRK

Post autor: Japan » wt wrz 18, 2007 6:42 pm

wiesz, ze ja tez lubie 3. Tylko pewnych ulomnosci nie bylem w stanie zaakceptowac. :)21
znasz geneze; toyka to bylo malzenstwo z rozsadku, ale w miare uzytkowania uczucie sie rodzi coraz wieksze... :)22 :)20

P.S.
sadze, ze bedziesz zadowolony z toytoyki, bo nie szata zdobi... :)21
Toyka Prado - autobus wycieczkowy :)21

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt wrz 18, 2007 7:30 pm

oczywiście, że szata :P Gamonie !
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Japan
Posty: 327
Rejestracja: pn mar 05, 2007 5:27 am
Lokalizacja: KBR - DXB - bedzie KRK

Post autor: Japan » wt wrz 18, 2007 9:05 pm

eee tam Misiu, to nasajmwprzod ma jezdzic robic czyli jak ten wol do usra...ej smierci jego, a nie wygladac tylko jak krolewna sniezka i fochami strzelac, ze raz za zimno to znow za goraco ze z nosa kapie i ze pod gorke to za stromo... :wink:

Choc z fj-tka to troche tak jakos niezrecznie wyszlo. Jakis taki Quasimodo...

:)21
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 9:08 pm przez Japan, łącznie zmieniany 1 raz.
Toyka Prado - autobus wycieczkowy :)21

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » wt wrz 18, 2007 9:08 pm

mudder pisze:heh kolejna awaria disco III tym razem wymiana układu kierowniczego łącznie z pompą wspomagania i przewodami :o
Gdzies czytalem ze uklad kierowniczy D3 zostal wziety z Jaguara (nie pamietam modelu) i niestety nie zawsze wytrzymuje trudow jazdy w terenie... :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości