Liftujemy

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Liftujemy 2": OME czy PROCOMP (jesli cena nieistotna)

Full OME
40
47%
Full PROCOMP 9000
9
10%
Inne lub mieszane
28
33%
Podkladki i inne cuda.
9
10%
 
Liczba głosów: 86

Lit
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 10:11 am
Lokalizacja: lubelsko-siemiatycko-łomżyńskie

Post autor: Lit » czw maja 11, 2006 7:55 pm

witam

jaki jest koszt liftu 2' na OME w Dyscotece? i gdzie najlepiej w polsze kupić części (pliz na priv)? muszę coś zrobić z zawieszeniem bo padaczka mnie zabije.

pozdrawiam
stagnacja ma tendencję wzrostową

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw maja 11, 2006 11:21 pm

ale widziałeś inne posty o padace/shimmi/lataniu kierownika ?
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw maja 11, 2006 11:22 pm

RAF z Ochoty pisze:ale widziałeś inne posty o padace/shimmi/lataniu kierownika ?
... to nie pomaga?
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » pt cze 02, 2006 9:56 pm

ej no... ludzie... taki fajny temat
pociągnijcie podzielcie się doświadczeniami co by nowi nowymi tematami nie zaśmiecali !! !!

tyle ludzi boryka sie z tym problemem przed, sporo pewnie boryka się bo już jest po lifcie :lol:
LR Disco 96' katowice limited edition

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » sob cze 03, 2006 10:52 am

MAm juz w RR procompa :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Tarsus

Post autor: Tarsus » sob cze 03, 2006 11:28 am

GAZFAN pisze:MAm juz w RR procompa :)2
podcinales koncowki amorow?

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » sob cze 03, 2006 3:54 pm

a co w temacie: King Spring? Heavy duty?
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
Krakowiak
 
 
Posty: 145
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 7:28 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Krakowiak » sob cze 03, 2006 4:00 pm

ja mam z przodu KS, z tyłu KS HD
i uważam że sprawują się świetnie
niestety nie mam porównania z innymi sprężynami więc opinia ta jest dalece subiektywna
czas na nowy awatar

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » sob cze 03, 2006 7:03 pm

Tarsus pisze:
GAZFAN pisze:MAm juz w RR procompa :)2
podcinales koncowki amorow?
troszke :)
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
4x4piotr
 
 
Posty: 291
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 2:48 pm
Lokalizacja: Ilza
Kontaktowanie:

Re: Liftujemy

Post autor: 4x4piotr » sob cze 03, 2006 7:27 pm

Tarsus pisze:OME czy PROCOMP? +2" (mam taka opcje a roznica w cenie niewielka)
..ja mam australie... :roll: robi dobrze ....procompa nie mialem to nie wiem... 8)
ARO>Jeep>KIA>SJ>LRD200>DEF110>Korando>LRD300>NavaraD22>F-150...ewolucja?

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » sob cze 03, 2006 9:40 pm

Krakowiak pisze:ja mam z przodu KS, z tyłu KS HD
i uważam że sprawują się świetnie
niestety nie mam porównania z innymi sprężynami więc opinia ta jest dalece subiektywna
a czemu inne z tyłu inne z przodu jeśli wolno spytać?
konieczność jakaś czy świadomy przemyślany wolny od ciśnień wybór ?

a do sprężyn amortyzatory ktoś zmieniał?
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » sob cze 03, 2006 9:47 pm

jak na tyl dal hd to najpewniej dlatego ze cos czesto wozi ciezkiego, ale niech kolega Krakowiak sam odpowie :roll:

Awatar użytkownika
Krakowiak
 
 
Posty: 145
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 7:28 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Krakowiak » ndz cze 04, 2006 5:04 am

Galik pisze:jak na tyl dal hd to najpewniej dlatego ze cos czesto wozi ciezkiego, ale niech kolega Krakowiak sam odpowie :roll:

Galik, odpowiedziałeś za mnie :)2

nota bene z nie obciążonym bagażnikiem radzi sobie równie dobrze tylko przy szybszj jeździe po wyjebach podskakuje dupa mojej landrynce

chciałem założyć HD na przód ale panowie z LandSerwisu odradzili mi to
czas na nowy awatar

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz cze 04, 2006 7:07 am

Krakowiak pisze:
Galik pisze:jak na tyl dal hd to najpewniej dlatego ze cos czesto wozi ciezkiego, ale niech kolega Krakowiak sam odpowie :roll:

Galik, odpowiedziałeś za mnie :)2
a nie masz w dwojce pompowanych poduszek?
Mozna przerobic zeby tyl byl pompowany osobno i przy obciazeniu bagaznika wypoziomowac sam tyl.

Nie wiem zreszta, jaka funkcje pelnia poduszki w LR - czy tylko regulatora wysokosci czy rowniez resorujaca?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz cze 04, 2006 7:19 am

spelniaja te sama funkcje co sprezyna, ktorej niema :D
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Krakowiak
 
 
Posty: 145
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 7:28 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Krakowiak » ndz cze 04, 2006 10:21 am

pezet pisze:
Krakowiak pisze:
Galik pisze:jak na tyl dal hd to najpewniej dlatego ze cos czesto wozi ciezkiego, ale niech kolega Krakowiak sam odpowie :roll:

Galik, odpowiedziałeś za mnie :)2
a nie masz w dwojce pompowanych poduszek?
miałem ale się ich pozbyłem przy okazji robienia liftu 2"
wybrałem prostsze i bardziej niezawodne rozwiązanie
no i tańsze, poducha 1400 a sprężyna 790
czas na nowy awatar

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » ndz cze 04, 2006 12:09 pm

a w disco II poduchy sa tyko z tylu czy na przodzie tez ? to nie jest chyba w pelni pneumatyczne zawieszenie jak w NRR ?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz cze 04, 2006 12:13 pm

tylko z tylu
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Tarsus

Post autor: Tarsus » wt sie 22, 2006 5:52 pm

... i dupa! Wystrzelil mi dzisiaj procomp po 4 miechach - w terenie prawie wcale !! ...i to karwa na progu zwalniajacym a jechalem 40km/h... w dupie z takim interesem...

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt sie 22, 2006 8:03 pm

Ja w pipie mialem z tylu pompowane Monroe.

po zaledwie kilku miesiacach jeden mieszek sie przetarl i caly leveling system w p.i.z.d.u...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt sie 22, 2006 8:47 pm

Krakowiak pisze: chciałem założyć HD na przód ale panowie z LandSerwisu odradzili mi to
pewnie mieli rację, zwykłe robią i nie wypadaja pląby ale jak już springi lekko klękną, a zaplanujesz wyciągarę na zderzaku z płytą, to warto wcześniej sprawdzić testowo - czyli np zawiesić sobie kowadło lub dwa imadła o łącznej wadze 40/45 kg i sie przejechać - szczególnie jesli by to miała być wińczycha hydrauliczna ok. ~50kg.
chociaż mozna też wzmocnić 'wyporność' twardym amorem, jak mi sie zdaje.

btw, wiecie co ? zdumiewajacym jest jak szybko obłazi lakier z firmowych springów /ks,ome,tm/ .. to nie tylko moja obserwacja, ale kilku kolegów - po sezonie kiszka rdzawa !
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt sie 22, 2006 9:06 pm

Moze podepne tutaj pytanie o wysokosc zawieszenia:

Jaka powinna byc wysokosc do krawedzi blotnika:

- na fabrycznych 205/80/16 -

- na 245/75/16 -

U mnie na tych drugich jest 82cm przod i 83,5 cm tył
(na zwyklych sprezynach i bez podkladek)

Albo inaczej - jakie u Was sa te wysokosci i na jakich oponach?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt sie 22, 2006 9:45 pm

no ale co chcesz ocenić:
luz
czy klapniecie spręzyn oryginalnych ?
245/75 16 to półsrodek w zasadzie bez liftu, bo siedża bez problemy, ale dość ciasno, na wyjebach moga dobijać do takiego rantu - łączenia blach w nadkolu - trza sklepac młotkiem - może to popruc oponę.
fajnie jest po lifcie, ale wtedy to juz 245 nie ma wieliego sensu tylko 235/85 - chyba, ze bierzesz pod uwage ochronę półosi i długotrwałość ich uzytkowania - ortodoksi mechniki przeniesienia napedu, robią lift i pozostają przy 235/70/16 nawet. :roll:
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt sie 22, 2006 10:10 pm

Nie, nie , nie.

Nie chce nic liftowac, ale chce wiedziec jak wysoko stoi na fabrycznych kolach, albo inaczej - jaka wysokosc daja nowe, fabryczne sprezyny.

Bo nie wiem w jakim stanie sa moje.
No i od jakiego wymiaru liczyc lift.

Ja na razie liftu nie mam i w najblizszym czasie nie planuje - bo z tymi kolami sladowe ocieranie zdarza sie przy maksymalnych wyjebach.
Ups! - wykrzyzach!
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » śr sie 23, 2006 12:55 am

witam
co do wysokosci to w manualu, w dziale suspension znajdziesz info jaka powinna byc odlegosc pomiedzy odbijaczem na ramie a mostem, lecz dotyczy to tylko wyłacznei tylniej osi bo jest to z zwiazane z regulacja "lovelling unit" - nie znam polskiej nazwy.
jednak pozwoli Ci to okreslic czy masz wystarczajaco dobre sprezyny z tyłu a rozumiem ze oto Ci chodzi

jutro zmierze wysokosc blotnika od gleby w moim RR puki co stoi na 205/80/R16 to porownamy, lecz sam nie znam stanu swoich sprezyn

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości