Jednorozce Land Rovera

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 29, 2006 10:32 pm

duże v8 na dużych kołach
np 4.6 na zwolnicach i simexach
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr lis 29, 2006 10:33 pm

Biore swojego klekota i idę się bawić do innej piaskownicy :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » śr lis 29, 2006 10:33 pm

Powiem tak. Gdybym był bardziej stabilny finansowo przez cały rok to pewnie obok dyskoteki stałby RRC wiejt z automatem deską od dreihundert bez gazu a nie zagazowany paliolot :)21

PS. Ale paliolota i tak teraz mieniam na coś normalniejszego :wink:
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 29, 2006 10:35 pm

Tapeworm pisze:Biore swojego klekota i idę się bawić do innej piaskownicy :)21
pożycz od kogoś simsona...bedzie szybciej
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr lis 29, 2006 10:42 pm

czesław&jarząbek pisze: pożycz od kogoś simsona...bedzie szybciej
:)21
No dobra przyznaje, że jak podkręcić gaźnik to 2,25 mnie bierze na starcie, ale to jeszcze nic nieznaczy !! :)21

Choć w trasamch lubie klekota, jedzie się jak automatem: piątka i tylko gaz :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
KrzyK
 
 
Posty: 212
Rejestracja: śr gru 08, 2004 12:03 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: KrzyK » czw lis 30, 2006 8:00 am

Zasięg mojego smoka z pełnym bakiem benzyny i pełnym gazu to 800 km. Koszt 500 zł. Gdzie tu myśleć o dalekich wyprawach.
LR Disco 3.5 V8i, 92', +2''
"I hate asfalt"

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » czw lis 30, 2006 9:50 am

KrzyK pisze:Zasięg mojego smoka z pełnym bakiem benzyny i pełnym gazu to 800 km. Koszt 500 zł. Gdzie tu myśleć o dalekich wyprawach.

tia....
a mój ekonomiczny dyzel pali 15/100 co przy obecnym, chorym poziomie cen, daje mi pewne przemyślenia, że wiejt z gazem wyszedł by być może taniej :o :o :o

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw lis 30, 2006 9:57 am

No co Ty, Stachu. :)
Przecież tu kogo byś nie zapytał, to disco pali 9, patrol 11, a takie byle terrano to góra 8L. :lol:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » czw lis 30, 2006 10:03 am

Wiechu pisze:No co Ty, Stachu. :)
Przecież tu kogo byś nie zapytał, to disco pali 9, patrol 11, a takie byle terrano to góra 8L. :lol:
srutu tutu :)21
moje:
disco w mieście 10,5
seria - cholera wie jeżdze dla przyjemności :)21
patrol K160 ok 12-13 bez róznicy gdzie

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » czw lis 30, 2006 10:05 am

Mój kiosk ostatnio też zaczyna rozmijać sie legendarną ekonomiką i podchodzi w okolice 13l/100. Fakt że jak jest zimno to sobie pyrka kilka - kilkanaście minut i to też swoje odbicie w baku ma. Koło litra poszło przy lificie +2" i oponach 245/75 w stosunku do pierwowzoru.
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » czw lis 30, 2006 10:13 am

OK, więc szczegóły:

disco na 32" z kurnikiem, winchem, ect..... w mieście 15/100; trasa do 90km/h 10/100; trasa normalna 110-130 km/h - 17/100


parchol na 33" z kurnikiem, zderzkiem, ect..... w mieście 16/100; trasa do 100km/h 12/100; trasa normalna 110-130km/h 17/100



i gdzie ta kuźwa legendarna oszczędność dwusety?? :evil: :evil: może i pali 7-10 litra przy 70km/h na 215/16 i w wersji holenderski truck - bez tapicerki :)23 :)23 :)21 :)21

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lis 30, 2006 10:23 am

świerszcz pisze: gdzie ta kuźwa legendarna oszczędność dwusety?? :evil: :evil: może i pali 7-10 litra przy 70km/h na 215/16 i w wersji holenderski truck - bez tapicerki :)23 :)23 :)21 :)21
dokładnie z opini kolegów pali 8-9l/100km średnio Disco ale przy prędkośći to max 90 - 100 km :)2 i oponki może mieć większe i nadal w normie się zmieści :)2 . Dla porównania z 6-cylindrówką jak miałem takie oponki rowerowe jw. w Parchu to 9,5 l/100km przy prędkości max 100km spalał, normalnie demon oszczędności był :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » czw lis 30, 2006 1:54 pm

świerszcz pisze:OK, więc szczegóły:

disco na 32" z kurnikiem, winchem, ect..... w mieście 15/100; trasa do 90km/h 10/100; trasa normalna 110-130 km/h - 17/100


parchol na 33" z kurnikiem, zderzkiem, ect..... w mieście 16/100; trasa do 100km/h 12/100; trasa normalna 110-130km/h 17/100



i gdzie ta kuźwa legendarna oszczędność dwusety?? :evil: :evil: może i pali 7-10 litra przy 70km/h na 215/16 i w wersji holenderski truck - bez tapicerki :)23 :)23 :)21 :)21
Ty masz Stachu przeregulowaną pompę wtryskową. Jak odjeżdżasz to zostawiasz chmurę czarnego dymu. Ty nie spalasz tego paliwa ale je wylewasz wydechem... :wink:
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lis 30, 2006 1:58 pm

Namdan pisze:Ty masz Stachu przeregulowaną pompę wtryskową. Jak odjeżdżasz to zostawiasz chmurę czarnego dymu. Ty nie spalasz tego paliwa ale je wylewasz wydechem... :wink:
czarny dymek, granica dymienia jest oznaką prawidłową :)2 chyba, że przesadnie duża :roll:
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw lis 30, 2006 2:23 pm

Dzisiaj jechalem autostrada za nowym Pajero.
Na prostej utrzymywal 210/h, ale ciagnal za soba chmure dymu niczym kamaz zaladowany weglem.

Pewnie tuningowany w wiejskiej szopie.
Ciekawe ile jemu wychodzi spalanie :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw lis 30, 2006 2:44 pm

mocny program zawsze bedzie dymil ale tam pewnie siedzial box :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kamel » czw lis 30, 2006 2:45 pm

Swoim Disco tyle jechałeś?? :wink:
FORTITUDINE VINCIMUS

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » czw lis 30, 2006 3:49 pm

Namdan pisze:
świerszcz pisze:OK, więc szczegóły:

disco na 32" z kurnikiem, winchem, ect..... w mieście 15/100; trasa do 90km/h 10/100; trasa normalna 110-130 km/h - 17/100


parchol na 33" z kurnikiem, zderzkiem, ect..... w mieście 16/100; trasa do 100km/h 12/100; trasa normalna 110-130km/h 17/100



i gdzie ta kuźwa legendarna oszczędność dwusety?? :evil: :evil: może i pali 7-10 litra przy 70km/h na 215/16 i w wersji holenderski truck - bez tapicerki :)23 :)23 :)21 :)21
Ty masz Stachu przeregulowaną pompę wtryskową. Jak odjeżdżasz to zostawiasz chmurę czarnego dymu. Ty nie spalasz tego paliwa ale je wylewasz wydechem... :wink:

chmurkę to zostawiam, bo nie mam żadnego :)21 tłumika tylko przelot i jedynie turbinka tłumi - dymek nie ma gdzie zostać :lol: A pompa była niedawno u Pana Pompiarza na okoliczność uszczelnienia i jest OK :)2

po prostu każde auto nieco obwieszone i na większych kołach spalić swoje musi 8)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » czw lis 30, 2006 4:05 pm

Masz po prostu chuujowy egzemplarz - znalem tylko jeden taki, ale juz wybuchl :)21

Defekter na rumunskiej ropie i lejacych wtryskach, ze szpejem i 4 leszczami pali w gorach ponizej 10, na reduktorze i 33 calach - to tak dla pocieszenia.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw lis 30, 2006 4:07 pm

wypraszam sobie
wtryski leją tylko do 1000rpm
i nie 9 a 8.63

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » czw lis 30, 2006 4:22 pm

8,6 to bylo na dojezdzie, czyli przez slowackie gory i waskie wegierskie drozki (90-110kmh) 8)

Ale wiesz... nie masz kurnika na dachu, to na pewno JEGO wina :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw lis 30, 2006 4:24 pm

no i nie mam takich wypaśnych felasi jak sztachu...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw lis 30, 2006 4:52 pm

Kamel pisze:Swoim Disco tyle jechałeś?? :wink:
No, musialem zwolnic, bo gosciu jechal lewym pasem i nie moglem wyprzedzic :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » czw lis 30, 2006 11:01 pm

nie wiem czym to jest podyktowane ale w moim tak jest że jadąc oszczędnie do 90 spala więcej niż przy prędkości wydawało by się nieekonomicznej 110 - 120 , nie pisze ile spala bo co niektórym mogło by się podnieść ciśnienie :lol:

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pt gru 01, 2006 4:12 am

Ja sprawdzalem spalanie, ale jako rzecze Czesław - kalibracja licznika z GPS'em to pierwszy krok - zanim zacznie się cokolwiek liczyć.

Poza tym - dysko ma aerodynamike babcinego kredensu, a jak dorzucimy mu pol tony osprzetu i jeszcze kurnik na dach - to jak zapakowany kredens z otwartymi drzwiami.

A z fizyki pamietamy, ze przy wzroscie predkosci opor powietrza rosnie do kwadratu - wiec przy predkosciach powyzej setki, z tym calym balastem, na 32" MTkach - o ekonomii mozna sobie jedynie... poczytac na lososiowych stronach w Rzeczpospolitej...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości