Range Rover

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw gru 21, 2006 10:02 pm

pytaj GAZFAN'a, on wkladal chyba 200tdi do swojego classica :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 21, 2006 10:03 pm

Jak byś znalazł vm z małym przebiegiem też będzie ok.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 10:04 pm

Amly przebieg. Ile to bedzie dla tych silnikow? z co myslec o silniku po remoncie?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 10:06 pm

Bo widzialem RR z silnikiem VM roku 84 z przebiegiem 500000km
troche niechce mi sie w to wierzyc albo to juz jest ktoras z kolei VMka w tym samochodzie.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 21, 2006 10:08 pm

Mniej niz 100 tyś. Ale zakup silnika to loteria.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 10:12 pm

a co myslicie o 200TDi w RR
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 21, 2006 10:16 pm

Ja osobiście jestem fanem 200tki w każdej postaci.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Re: RR

Post autor: skorek » czw gru 21, 2006 10:33 pm

klucz13 pisze:
rafalwicher pisze:Ale co dalej z takim silnikiem? moge sie spodziewac ze bedzie on cos wart?
Zapodasz andorię :)2
:)21
znowu kasztanienie
:D

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » czw gru 21, 2006 10:38 pm

rafalwicher pisze:
Pepek pisze:Sładaliśmy z kumplem taki silnik po wybuchu uszczelki. Dla bezpieczeństwa zostały wymienione też pierścionki. Auto zrobiło z 30 tyś po czym pękł jeden z cylindrów. Ale nie wiem czy to była wina wcześniejszego przegrzania.
da rade jechac z taka walnieta uszzcelka czy jest to zbyt niebezpieczne 1700km!? I jak jest z tymi glowicami tzreba je planowa przed zalozeniem czy wystarczy nowa uszczelka?
1700 km?
zdało by sie lekko szlifnąć

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » pt gru 22, 2006 1:12 am

Mam w RR V8 i musze powiedziec ze jak przyjezdzam na stacje to w marzeniach leje diesla :lol:, ale wiem ze jak wsadze 200tdi to juz nie bedzie to samo :( . auto pali w mieście około 25 litrow PB, ale to wynik ze spalonymi sondami lambda i Bóg wie czym jeszcze. ( robota poprzedniej instalacji gazowej) pozdrawiam i w VM bym sie nie pchał, taniej Cie wyjdzie nawet V8 a na VM narzekaja wszyscy, od Jeepów, od Range Roverów a nawet Ci od Cytryn, wiadomo sa wyjątki, ale wyjątki tylko potwierdzaja regułe :)21
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 22, 2006 8:45 am

rafalwicher pisze: da rade jechac z taka walnieta uszzcelka czy jest to zbyt niebezpieczne 1700km!? I jak jest z tymi glowicami tzreba je planowa przed zalozeniem czy wystarczy nowa uszczelka?
max 500 euro można dać za to auto

diesel o tak wysokim stopniu sprężania jak vm z wywaloną uszczelką nie przejedzie 1700km, ani 170km...może 70...

aczkolwiek...
vm z przebiegiem poniżej 100k, bez ruszanych głowic, dobrze traktowany powinien polatać
przy czym powinien nie oznacza, że polata

no.

:)21

a tak generalnie to nieodgadnione pozostają dla mnie powody dla których wszystkie badziewia wygenerowane przez europejski przemysł motoryzacyjny kumulują się w marce lr...
#noichuj

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pt gru 22, 2006 9:11 am

czesław&jarząbek pisze:[

a tak generalnie to nieodgadnione pozostają dla mnie powody dla których wszystkie badziewia wygenerowane przez europejski przemysł motoryzacyjny kumulują się w marce lr...
Powinienes miec to w podpisie :)21

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » pt gru 22, 2006 9:55 am

No i jeszcze w oplu jest ten wynalazek :)23
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt gru 22, 2006 11:53 am

Pepek pisze:Ja osobiście jestem fanem 200tki w każdej postaci.
A masz cos takiego pod maską ?? :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 22, 2006 12:15 pm

Drako pisze:
czesław&jarząbek pisze:[

a tak generalnie to nieodgadnione pozostają dla mnie powody dla których wszystkie badziewia wygenerowane przez europejski przemysł motoryzacyjny kumulują się w marce lr...
Powinienes miec to w podpisie :)21
rozwine myśl...

lr są fajne, ale byłyby zajebiste absolutnie gdyby nie:
-instalacje lucas
-elektronika hitachi
-elektronika srażem
-alternatory magneti marelli
-silniki vm
-silniki bmw
-itd
-itp

:)21
#noichuj

tytusdezoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tytusdezoo » pt gru 22, 2006 12:30 pm

Fajny podpisik podales Czeslawie

"pierdze w strone...admina....."

Az w oczy szczypie :o :o :o :o :o :o :)27 :)27 :)27 :)27 :)27

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt gru 22, 2006 12:32 pm

tytusdezoo pisze:Fajny podpisik podales Czeslawie

"pierdze w strone...admina....."

Az w oczy szczypie :o :o :o :o :o :o :)27 :)27 :)27 :)27 :)27
wymiękasz ? :)23 wszyscy pierdzimy :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » pt gru 22, 2006 12:33 pm

Co Ty chcesz od silnika BMW ?
-moze troche mały moment obrotowy mają jak na dzipka
-jak sie zmienia pompe wody tak jak w instrukcji nakazują
to głowice nie wybuchają

Obrazek

rozrząd prosty
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

tytusdezoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tytusdezoo » pt gru 22, 2006 12:35 pm

Tapeworm pisze:
tytusdezoo pisze:Fajny podpisik podales Czeslawie

"pierdze w strone...admina....."

Az w oczy szczypie :o :o :o :o :o :o :)27 :)27 :)27 :)27 :)27
wymiękasz ? :)23 wszyscy pierdzimy :)21
Wrecz przeciwnie.Upajam sie :)21 :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 22, 2006 12:37 pm

selim pisze:Co Ty chcesz od silnika BMW ?
-moze troche mały moment obrotowy mają jak na dzipka
-jak sie zmienia pompe wody tak jak w instrukcji nakazują
to głowice nie wybuchają
od głowic nic nie chce
jestem z tych, którzy twierdzą że nie wybuchają
ale...
o ile tds w bejcy trójce zapierdala to w hasioku jest dramat
i tyle.
#noichuj

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » pt gru 22, 2006 1:16 pm

W omedze ten sam silnik wyje i tez nie zapierdala

RR -moc 136ps 270/2300
BMW- 143 ps 260/2200

czyli minimalnie moc obniżyli , lepsze to niż VM
choćby ze względu na taniość naprawy

dla porownania landryna 2.5 99- ma 138ps 300/1950 max moment obrotowy :)2
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt gru 22, 2006 2:49 pm

RR z TDS jedzie tylko w pozycji 1 pedalu gazu :)21 czyli max wcisniety w podloge, ale na reduktorze to juz inna bajka :)2 trzeba dbac o system chlodzenia, a tak w ogole to czasem z plaskaczami da sie wygrac z pod swiatel :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt gru 22, 2006 4:44 pm

Tapeworm pisze:
Pepek pisze:Ja osobiście jestem fanem 200tki w każdej postaci.
A masz cos takiego pod maską ?? :wink:[/quote
Witam na razie dobijam 2.5 wolnossący ale trochę pojeżdziłem różnymi landkami i ten typ silnika Mi odpowiada.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » pt gru 22, 2006 4:45 pm

jest demokracja ponoc, jak ma ktos zamiar posiadac VM to czemu nie, jak zmienic to ja wiem o wsadzonym MB300TD, patrolu 2.8TD, i ktos wsadzil do rr 6.2v8D tylko jestem ciekawy jak na to napedy lr? pozdrowionka....

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » pt gru 22, 2006 8:39 pm

2.8TD z patrola w RR no to jest cos czego mi trzeba. Moze znasz namiary na goscia tak zeby wiedzial jak to zrobic? Ja widzialem RR z silnikiem, skrzynka, mostami od patrola ale to nie bylo to co mosty RR. Nichce powiedziec ze Patrol ma kiepskie mosty ale troche to sie nie trzymalo kupy:)
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości