
Range Rover
Moderator: Jerry
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
Amly przebieg. Ile to bedzie dla tych silnikow? z co myslec o silniku po remoncie?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
Bo widzialem RR z silnikiem VM roku 84 z przebiegiem 500000km
troche niechce mi sie w to wierzyc albo to juz jest ktoras z kolei VMka w tym samochodzie.
troche niechce mi sie w to wierzyc albo to juz jest ktoras z kolei VMka w tym samochodzie.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
a co myslicie o 200TDi w RR
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
1700 km?rafalwicher pisze:da rade jechac z taka walnieta uszzcelka czy jest to zbyt niebezpieczne 1700km!? I jak jest z tymi glowicami tzreba je planowa przed zalozeniem czy wystarczy nowa uszczelka?Pepek pisze:Sładaliśmy z kumplem taki silnik po wybuchu uszczelki. Dla bezpieczeństwa zostały wymienione też pierścionki. Auto zrobiło z 30 tyś po czym pękł jeden z cylindrów. Ale nie wiem czy to była wina wcześniejszego przegrzania.
zdało by sie lekko szlifnąć
Mam w RR V8 i musze powiedziec ze jak przyjezdzam na stacje to w marzeniach leje diesla
, ale wiem ze jak wsadze 200tdi to juz nie bedzie to samo
. auto pali w mieście około 25 litrow PB, ale to wynik ze spalonymi sondami lambda i Bóg wie czym jeszcze. ( robota poprzedniej instalacji gazowej) pozdrawiam i w VM bym sie nie pchał, taniej Cie wyjdzie nawet V8 a na VM narzekaja wszyscy, od Jeepów, od Range Roverów a nawet Ci od Cytryn, wiadomo sa wyjątki, ale wyjątki tylko potwierdzaja regułe 



Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
max 500 euro można dać za to autorafalwicher pisze: da rade jechac z taka walnieta uszzcelka czy jest to zbyt niebezpieczne 1700km!? I jak jest z tymi glowicami tzreba je planowa przed zalozeniem czy wystarczy nowa uszczelka?
diesel o tak wysokim stopniu sprężania jak vm z wywaloną uszczelką nie przejedzie 1700km, ani 170km...może 70...
aczkolwiek...
vm z przebiegiem poniżej 100k, bez ruszanych głowic, dobrze traktowany powinien polatać
przy czym powinien nie oznacza, że polata
no.

a tak generalnie to nieodgadnione pozostają dla mnie powody dla których wszystkie badziewia wygenerowane przez europejski przemysł motoryzacyjny kumulują się w marce lr...
#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
rozwine myśl...Drako pisze:Powinienes miec to w podpisieczesław&jarząbek pisze:[
a tak generalnie to nieodgadnione pozostają dla mnie powody dla których wszystkie badziewia wygenerowane przez europejski przemysł motoryzacyjny kumulują się w marce lr...
lr są fajne, ale byłyby zajebiste absolutnie gdyby nie:
-instalacje lucas
-elektronika hitachi
-elektronika srażem
-alternatory magneti marelli
-silniki vm
-silniki bmw
-itd
-itp

#noichuj
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
- Lokalizacja: Krakow
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
- Lokalizacja: Krakow
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
od głowic nic nie chceselim pisze:Co Ty chcesz od silnika BMW ?
-moze troche mały moment obrotowy mają jak na dzipka
-jak sie zmienia pompe wody tak jak w instrukcji nakazują
to głowice nie wybuchają
jestem z tych, którzy twierdzą że nie wybuchają
ale...
o ile tds w bejcy trójce zapierdala to w hasioku jest dramat
i tyle.
#noichuj
W omedze ten sam silnik wyje i tez nie zapierdala
RR -moc 136ps 270/2300
BMW- 143 ps 260/2200
czyli minimalnie moc obniżyli , lepsze to niż VM
choćby ze względu na taniość naprawy
dla porownania landryna 2.5 99- ma 138ps 300/1950 max moment obrotowy
RR -moc 136ps 270/2300
BMW- 143 ps 260/2200
czyli minimalnie moc obniżyli , lepsze to niż VM
choćby ze względu na taniość naprawy
dla porownania landryna 2.5 99- ma 138ps 300/1950 max moment obrotowy

gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
2.8TD z patrola w RR no to jest cos czego mi trzeba. Moze znasz namiary na goscia tak zeby wiedzial jak to zrobic? Ja widzialem RR z silnikiem, skrzynka, mostami od patrola ale to nie bylo to co mosty RR. Nichce powiedziec ze Patrol ma kiepskie mosty ale troche to sie nie trzymalo kupy:)
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości