wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
RR V8
-

- Posty: 241
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: RR V8 » pt mar 09, 2007 4:24 pm
bratek pisze:Szmata ze smarem grafitowym i jechane - ładnie wygładza gdy tłoczek rokuje nadzieje. Później koniecznie wyczyścić smar (się nie kocha z DOT)
sa specjalne smary do skladania zaciskow, jak na sucho to sie zapiecze i g.... z tej roboty, a tloczki z nierdzewki polecam, apropo nabijania jusz niepamietam ale chyba jeden ford mial fabrycznie plastikowe tloczki w zaciskach i dzialalo, pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??
-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » pt mar 09, 2007 6:46 pm
ten grafitowy to do pucowania only
składamy na pastę/smar silikonowy
Disco 3.9 LPG
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pt mar 09, 2007 7:20 pm
Do złożenia proponowałbym pastę miedzianą
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » sob mar 10, 2007 7:44 am
a ja proponowałbym odrobinę płynu hamulcowego i nie będzie dylematów czy smar zje gumki, lub rozpuści się w płynie hamulcowym.
A tłoczki nierdzewka fajna rzecz i dosyć niedrogo wychodzą per kapita.
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » sob mar 10, 2007 1:02 pm
Jak masz luźną kasę to zainwestuj w nierdzewki

. A jak złożysz na płyn hamulcowy to za niedługo znowu będzie ten sam efekt blokującego się tłoczka
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
HERROS
-

- Posty: 178
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: HERROS » ndz mar 11, 2007 1:17 pm
Jak masz luźną kasę to zainwestuj w nierdzewki
A nierdzewki to trza u britparta kupować czy w LR jest jakiś standard który da się w serwisie hamulców kupić?
DISCO 300 TDI
-
RR V8
-

- Posty: 241
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: RR V8 » ndz mar 11, 2007 10:08 pm
gumki orginal najlepiej a nierdzewki to dobry tokarz tylko nakoncu przeszlifowac albo zapolerowac i po temacie, i na smarze zlorzyc
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn mar 12, 2007 7:31 am
HERROS pisze:Wewnetrzny klocek był zdecydowanie bardziej starty niż zewnętrzny...
U mnie również wewnętrzny.
tak mieliscie?

-
zgenty
-

- Posty: 297
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 11:03 am
- Lokalizacja: Rybienko Leśne
Post
autor: zgenty » pn mar 12, 2007 8:22 am
LR_Olek pisze:.....
Golić sie tera możesz nim

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn mar 12, 2007 8:36 am
zgenty pisze:LR_Olek pisze:.....
Golić sie tera możesz nim

za gruby...

-
zgenty
-

- Posty: 297
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 11:03 am
- Lokalizacja: Rybienko Leśne
Post
autor: zgenty » pn mar 12, 2007 8:42 am
Olo,zapomiałeś ,że klocki się czasami wymienia

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn mar 12, 2007 8:45 am
zgenty pisze:Olo,zapomiałeś ,że klocki się czasami wymienia

no wlasnie....stad zdjecia,bo je wymienilem.
tylko chcialem niesmialo stwierdzic,ze jest to tematyczny klocek tylny prawy...

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pn mar 12, 2007 8:50 am
a znaków na ziemi i niebie nie było...np. nie hamowanie, opiłki z tarcz na asfalcie i dźwięki takie jakieś nieswojskie

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
zgenty
-

- Posty: 297
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 11:03 am
- Lokalizacja: Rybienko Leśne
Post
autor: zgenty » pn mar 12, 2007 8:52 am
LR_Olek pisze:
tylko chcialem niesmialo stwierdzic,ze jest to tematyczny klocek tylny prawy...

Ale czy rebus, dlaczego tylny i prawy pada ma rozwiązanie?

Czy jest to z serii ....nie do wiary?

-
suzus
-

- Posty: 993
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm
Post
autor: suzus » pn mar 12, 2007 9:00 am
temu ze zdjecia to tylko ojciec dyrektor może pomóc
czas zainwestować
landwarsztat
" i tak warto żyć"
-
kondziu

- Posty: 544
- Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kondziu » pn mar 12, 2007 9:11 am
Maiałem taki komplet od gilet. Dobrze goliły i miałem na zmianę cztery takie

. Dobrze działały tylko jak jechałem to strasznie brzęczały nawet jak nie hamowałem i ludziska się za mną oglądali

-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn mar 12, 2007 9:21 am
Pepek pisze:Do złożenia proponowałbym pastę miedzianą
słyszałem, że rozwala gumki
z tego co wiem jest do tłoczków specjalny smar - musze tylko poszukać jaki

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn mar 12, 2007 7:16 pm
Możesz mieć rację

, chociaż ja mam dosyć dobre doświadczenia z tą pastą . Ale człowiek się uczy całe życie i ....

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » pn mar 12, 2007 7:56 pm
Ja chyba miałem taką akcje jak u Ola.
Tylny prawy klocek.
Poszurał chwilę - myślę se wymienie jutro i bedzie git - gówno, wypadł i ślad po nim zaginął, a ja prawie dostałem zawału

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn mar 12, 2007 8:01 pm
JarekK pisze:
z tego co wiem jest do tłoczków specjalny smar - musze tylko poszukać jaki

Do dostania w każdym dobrym sklepie motoryzacyjnym

i robi

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
HERROS
-

- Posty: 178
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: HERROS » pn mar 12, 2007 8:14 pm
Kurde! Dokładnie tak samo wyglądał.
Nadal nie wiem dlaczego tylko tylni prawy wewnętrzny.
DISCO 300 TDI
-
jogibabuu

- Posty: 784
- Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: jogibabuu » pn mar 12, 2007 8:24 pm
tez tak mialem, pol klocka przed rajdem bylo, w blocie wzial i zszedl, a ja o malo w gs w jakiejs kaszubskiej wsi nie wjechalem
ale juz widzialem numer z zakladaniem od defa razem z zawleczkami...
Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn mar 12, 2007 8:33 pm
ta pasta sie nazywa "Cylinder Brake Paste", producent ATE i kosztuje grosze

-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » pn mar 12, 2007 8:36 pm
jogibabuu pisze:tez tak mialem, pol klocka przed rajdem bylo, w blocie wzial i zszedl, a ja o malo w gs w jakiejs kaszubskiej wsi nie wjechalem
ale juz widzialem numer z zakladaniem od defa razem z zawleczkami...
giees jak giees, ja bym staranował klatki z warzywami u kolegi montru na podwórku.
Przypominam, ze mam automat, więc jak tylko hamulec puscił to wyrwał do przodu jak zły, a ja straciłem pomysły na zatrzymanie go na chwilę

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn mar 12, 2007 9:57 pm
HERROS pisze:
Nadal nie wiem dlaczego tylko tylni prawy wewnętrzny.
Za kazdym razem tylny prawy wewnetrzny mam tak wyruchany

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości