RR jaki silnik lepszy 4.0SE czy 4.6HSE

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pt kwie 13, 2007 8:36 pm

czesław&jarząbek pisze:
Galik pisze:Więc jeśli hasiok miałby się nie nadać do holowania lawety mógłbyś rozwinąć z jakich względów
ekonomicznych.
:)21
a kto bogatemu zabroni ? :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt kwie 13, 2007 9:22 pm

bogaty...lata lear-jet'em
zamożny kupuje rendza superczardża
a hasioki po 30 tysi kupują młodzi gangsterzy bo bejce 520 już wyszły z mody...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pt kwie 13, 2007 9:30 pm

śmiem twierdzić że leszcze kupują ... jeepy i palą gume pod remizą, a nie rendze
:)21
a superczardżem jechałem-wrażenia zajebiste :)2
co mi tam do superczerdża-na serie nazbieram to bede dumny :)
pozdr.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt kwie 13, 2007 9:31 pm

jeepy są tańsze od samuraiów
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pt kwie 13, 2007 9:32 pm

czesław&jarząbek pisze:jeepy są tańsze od samuraiów
:)21
wszak istnieją też droższe :wink:
a wypowiedziałbyś się na temat..tematu :)21 ?
bo chętnie bym swą niewiedze czymś uzupełnił
pisma głoszą że ten 4.0 motór bardziej odporny na przegrzanie jest, prawda to?

Santi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pn gru 18, 2006 3:06 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Santi » wt kwie 17, 2007 4:17 pm

4,6 to ten sam silnik co 4.0 z tym ze, przyrost pojemnosci uzyskano po przez rozwiert cylindrow. I niestety dlatego lubi pekac blok przy 8 cylindrze i odklejac sie tuleja z 8-go. Przegrzanie 4,6 skutkuje awaria uszczelki pod glowica w taki sposob, ze zasysa sobie wode z ukladu chlodzenia. Widac po bialym, gestym ( w przeciwienstwie do standardowego na zimnym ze spalin ) dymie po odpaleniu i ubytku wody ze zbionika wyrownawczego.
4.0 jest "deczko" bardziej odporny na przegrzanie. Czytaj: nie zawsze poleci uszczelga pod glowica ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość