Jaki olej disco

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 14, 2007 10:26 am

Hieloł

Podepnę się pod temacik z banalnym pytankiem

biega mnie o reduktor i mosty
czy jak zamiast oleju 85W90 GL4 dam 85W90 GL5 to zrobię sobie kuku?
a i będzie biegało z dodatkami molibdenowymi.

ktoś tam, kiedyś tam, coś tam mówił, że GL5 ma problemy z met. kolorowymi więc się zapytuję :D

no, możecie jechać po całości :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
andy4269
 
 
Posty: 198
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 9:21 am
Lokalizacja: borek

Post autor: andy4269 » pt wrz 14, 2007 11:06 am

pytanko czy ten dodatek dolewaliscie też do kuli w disco I. ??
DISCO 300

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt wrz 14, 2007 11:08 am

andy4269 pisze:pytanko czy ten dodatek dolewaliscie też do kuli w disco I. ??
liqui moli robi oleje z swusiarczkiem, a ja masz kule w opłakanym stanie to kup shella smar z dwusiarczkiem (niektórzy rozcieńczaja)
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt wrz 14, 2007 11:44 am

andy4269 pisze:pytanko czy ten dodatek dolewaliscie też do kuli w disco I. ??
ale w jakim celu? :o

Awatar użytkownika
andy4269
 
 
Posty: 198
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 9:21 am
Lokalizacja: borek

Post autor: andy4269 » pt wrz 14, 2007 2:58 pm

LR_Olek pisze:
andy4269 pisze:pytanko czy ten dodatek dolewaliscie też do kuli w disco I. ??
ale w jakim celu? :o
kto pyta nie błądzi :lol:
DISCO 300

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 14, 2007 3:06 pm

andy4269 pisze:
LR_Olek pisze:
andy4269 pisze:pytanko czy ten dodatek dolewaliscie też do kuli w disco I. ??
ale w jakim celu? :o
kto pyta nie błądzi :lol:
oj chyba zabłądzisz :D

bo chyba wszystkie mądrale zielonojajeczne pojechały na zlota :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » pt wrz 14, 2007 5:11 pm

TRAWOLT pisze:Hieloł

Podepnę się pod temacik z banalnym pytankiem

biega mnie o reduktor i mosty
czy jak zamiast oleju 85W90 GL4 dam 85W90 GL5 to zrobię sobie kuku?
a i będzie biegało z dodatkami molibdenowymi.

ktoś tam, kiedyś tam, coś tam mówił, że GL5 ma problemy z met. kolorowymi więc się zapytuję

no, możecie jechać po całości
Dodaj tego dodatku przekładniowego do oleju i będzie OK ja tak mam od prawie trzech lat w Disco a niedługo będę miał w Serii
TRAWOLT pisze:oj chyba zabłądzisz

bo chyba wszystkie mądrale zielonojajeczne pojechały na zlota
Nie wszystkie !!
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 6:06 pm przez Ptak, łącznie zmieniany 1 raz.
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 14, 2007 5:24 pm

Ptak pisze:Nie wszystkie !!
Dodaj tego dodatku przekładniowego do oleju i będzie OK ja tak mam od prawie trzech lat w Disco a niedługo będę miał w Serii
a to do mnie czy andy-ego?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » pt wrz 14, 2007 6:07 pm

Patrz wyżej trochę poprawiłem
sorry
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 14, 2007 6:57 pm

Ptak pisze:Patrz wyżej trochę poprawiłem
sorry
:)2

czyli GL5 nie robi kuku

no bo właśnie najpierw pisali że nie smaruje kolorowych
później słyszałem, że to było na początkach GL5 a później się niby problem rozwiązał

:D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt wrz 14, 2007 7:36 pm

nic nie wiem o tym żeby sie problem rozwiązał. nadal stosuje gl4.
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 14, 2007 7:38 pm

czesław&jarząbek pisze:nic nie wiem o tym żeby sie problem rozwiązał. nadal stosuje gl4.
gdzieś ktoś coś mówił i jeszcze że GL4 to już do lamusa powoli odchodzi itp itd a w większość się GL5 leje bo to to samo ale nowsze i lepsze
:D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt wrz 14, 2007 7:49 pm

niby to samo ale nie to samo.
trzeba by się wgłębić w specyfikację danego produktu i rozczytać o wpływie na metale kolorowe, bo faktem jest że niektóre gl5 nie są dla nich szkodliwe.

z drugiej strony większość syfów ma wylatane 200-300k i w sumie to już im bez różnicy...

z trzeciej strony czasem się wyjmuje z trzewi skorodowane od oleju kolorowe...

z czwartej strony...całego świata się nie zbawi. jak se któren chce latać na gl5, albo hardcore'owo na atf to niech se lata...
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 14, 2007 7:55 pm

czesław&jarząbek pisze:niby to samo ale nie to samo.
trzeba by się wgłębić w specyfikację danego produktu i rozczytać o wpływie na metale kolorowe, bo faktem jest że niektóre gl5 nie są dla nich szkodliwe.

z drugiej strony większość syfów ma wylatane 200-300k i w sumie to już im bez różnicy...

z trzeciej strony czasem się wyjmuje z trzewi skorodowane od oleju kolorowe...

z czwartej strony...całego świata się nie zbawi. jak se któren chce latać na gl5, albo hardcore'owo na atf to niech se lata...
nie chodzi o zbawienie tylko o brak czasu
tam gdzie zamówiłem cuda molibdenowe mają tylko GL5 i wymieniają, szybko i w cenie zakupu
po GL4 muszę jechać dalej i kupić i się sam pier....
a czasu kur...sko mało
:evil:
LR Rendzi stajla :)

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pt wrz 14, 2007 10:54 pm

jak się zagłębić w specyfikacje olejów to jest tam taka rubryka oddziaływanie na miedż podane w jakiś tam jednostkach czyli tak jak pisze czesław jedne żrą bardziej a inne mniej , nie rozumiem jeszcze tego oznaczenia GL4/5 niektóre oleje mają takie oznaczenie

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt wrz 14, 2007 10:56 pm

gl4/5 teoretycznie spełniają normę 4 i 5 razem wzięte.

o szczegóły trzeba by nękać wibrującego janka...to jego branża
#noichuj

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt wrz 14, 2007 11:51 pm

wibro janka to dawno nie było, widziałem jego defa na ksawerowie gdzieś tak w maju/czerwcu ostatnio - może zmienił baranżę, bo pod bankiem żuberka stało :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob wrz 15, 2007 7:11 am

branży chyba nie zmienił...gt performance nadal dostarcza
raczej się rozrywkom oddawał i hedonistą stawał ostatnio
:)21
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości