Post
autor: jdef90 » ndz maja 06, 2007 2:30 pm
dobra.. zamykając temat:
pomysł przedni z tą przekładką, ale prawdopodobnie będzie się wiązał z kompletna przebudową/customizacją pojadu.
niestety trudno jest zamieniać silniki pomiędzy różnymi generacjami samochodów... szczególnie gdy generacje te różnią się konstrukcją (ramowa vs. samonośna, niezalezne zawieszenie vs. sztywne mosty itd) Szalik, teraz pewnie rozumiesz lamerskość Twojego pytania.
jeżeli już koniecznie potrzeba to sugeruję szukać diesla BMW 2,5 ale już nie pamiętam jaki to symbol jest... takiego jak był montowany w fabryce. Oczywiście na potrzeby RR silnik ten został przekonstruowany i mimo to nadal nie był optymalnym rozwiązaniem, ale łatwiej będzie coś zmotać... powtarzam ZMOTAĆ, bo rzeźbić trzeba będzie dość intensywnie.
jeżeli chcesz to w kategorii mocna zmota możesz powalczyć z 2,5 Td5 (taka nagła koncepcja teoretyczna mnie naszła w związku z pokrewieństwem Disco II i P38A) ale najłatwiej będzie patrzeć w kierunku 4.0 oraz 3,9
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush
