Amorki BOGE do Disco

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » wt maja 29, 2007 10:59 am

no fakt Czeslaw pewnie jest ekspertem od brytyjskeij formuly offroad ;)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 29, 2007 10:59 am

PIORUN pisze: Natomiast tego ze SR Ci nie lezy to co mozesz powiedzieć iloma autami jeździłeś na tym zawieszeniu i w jakiej chrakterystyce były te zawiasy misiu?

Jezeli niejeździłeś przynajmniej 3 autami z SR o roznej charakterystyce to niejesteś w stanie sie wypowiedzieć. Jezeli faktycznie nie jeździłeś to zapraszam do siebie to dam Ci sie przejechać... :)2
no więc misiu jezdziłem przynajmniej trzema...
w tym twoim
:)21
i szczerze mówiąc zestaw z twojego auta zrobił najgorsze wrażenie-zachowuje się jak najstarszy range rover na miękkich sprężynach i zdechłych amortyzatorach
nie podchodzi mi zupełnie
#noichuj

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Post autor: PIORUN » wt maja 29, 2007 11:01 am

misiu moim to jechałeś 300 m jak zostawiłem z kluczykami w stacyjce a Ty wziołeś go bez pozwoleństwa.
RAYO OFFROAD CENTRUM

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 29, 2007 11:04 am

300 metrów wystarczy
:)21

a co do twojego poprzedniego postu...twarda mowa
może mam ci przypomnieć publicznie od czego zaczynałeś?

mnie się nie chce, ale jeśli wyrazisz życzenie to jestem do dyspozycji...
#noichuj

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » wt maja 29, 2007 11:06 am

300 m to juz nawet za duzo by Czeslaw zapoznal sie z charakterystyka zawieszenia w kazdych warunkach ;)

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Post autor: PIORUN » wt maja 29, 2007 11:06 am

mariusz to nie chodzi o wypominki
RAYO OFFROAD CENTRUM

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » wt maja 29, 2007 11:09 am

o bosz
ostro tniecie chlopaki, wiadomo jak jest, kazdy chwali swoje!
to tak jak z LR ciagle sie psuje, ale kazdy mowi ze go kocha!
pozdro bracia
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » wt maja 29, 2007 11:13 am

nie chodzi o roznice zdan, cenie je, wiecej lubie, jak sa to merytoryczne dyskusje bo moge sie czegos nauczyc - nie lubie jednak ostatecznosci pewnych wypowiedzi, nikt tu nie mial wszystkich zawieszen, we wszystkich autach i nie testowal ich wszystkich w tych samych warunkach przez ten sam okres czasu - wiec co jak co ale jakos wyrokowanie w wydaniu Czeslawa jakos do mnie nie przemawia i tyle...

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » wt maja 29, 2007 11:14 am

prawda
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 29, 2007 11:38 am

uzgodniliśmy właśnie z piorunkiem że nie będziemy zabierać głosu publicznie w tego typu dyskusjach.

niech sie każdy uczy na własnych błędach tak jak my dawniej musieliśmy
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt maja 29, 2007 12:11 pm

Pogadali pogadali :D a jak to jest z tymi b6 od defa wejdą do disco? Skoro OME i KS to to samo to czemu jest taka różnica w cenie?
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » wt maja 29, 2007 12:48 pm

Panowie, nie rozmawiajmy o gustach ;) - nie wypada - ale prosze, pomagajcie dalej ludziom w takich zero jedynkowych kwestiach - cos wejdzie czy nie - sprawa prosta i nie budzaca watpliowsci - pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Post autor: PIORUN » wt maja 29, 2007 1:01 pm

kondziu pisze:Pogadali pogadali :D a jak to jest z tymi b6 od defa wejdą do disco? Skoro OME i KS to to samo to czemu jest taka różnica w cenie?
sa sprzedawane pod innymi markami
polityka wlascicieli marek jest inna
polityka lokalnych dilerow jest inna.

zauwaz ze KS kiedyś kosztował 900zł za 2 sztuki a teraz kosztuje 690zł! a wszystko za sprawą konkurencji :P
RAYO OFFROAD CENTRUM

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt maja 29, 2007 1:15 pm

Znalazłem takie http://moto.allegro.pl/item198520278_la ... ideal.html
Tylko nie wiem jak one sa twarde. Interesują mnie twardsze od fabrycznych al ebez przesady nie chcę jeździć z piaskiem w bagażniku. Ome twardości znalazłem a tego nie mogę znalesć. W ogłoszeniu jest napisane hd ale w katalogach znalazłem do disco albo podniesione o 2 cale o twardosći standard albo extra HD a jak pisze sprzedający samo hd nie zauważyłem, może te standard to hd?
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 29, 2007 1:24 pm

niech bedzie że jestem mientka faja i pierwszy sie odezwe w kwestii zero-jedynkowej...
:)21

b6 to szpej do wyczynu. i musisz sobie zadać pytanie do czego ci to potrzebne?
można je dostać do disco, defendera, i dwójki
defenderowe dadzą się założyć do disko.
jak każde inne.

ome i ks to nie jest to samo.
odpowiednio dobierając komponenty można uzyskać zbliżony efekt.
zbliżony ale nie taki sam.
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 29, 2007 1:27 pm

kondziu pisze:Znalazłem takie http://moto.allegro.pl/item198520278_la ... ideal.html
Tylko nie wiem jak one sa twarde?
niech ci sprzedający poda numer katalogowy ks
reszte se doczytasz w tabeli zastosować na stronie potrzasku
#noichuj

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt maja 29, 2007 1:33 pm

Do wyczynu nie są mi potrzebne ale znalazłem sklepik na necie gdzie ceny b6 sa tańsze od np OMe czy im podobnych. Więc skoro cena jest ok i są lepsze od pozostałych to chyba warto się zastanowić nad nimi. Sprężyny potrzebuję wyższe i trochę twardsze bo mnie orginalne trochę dobijają swa mientkością. Dla tego się zastanawiam czy nie wziąć hd ale nie chcę też siedziec jak na ławce i gubić plomby. Wiem że OME ma w ofercie też średniej twardosci nie wiem jak to jest z KS HD. Na stronie z krakowa jest tylko opis albo standard podniesione albo podniesione dla dużych obciążeń czyli extra HD. Nie ma szczegółów na temat obciążeń
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » wt maja 29, 2007 1:40 pm

czesław&jarząbek pisze:pierwszy sie odezwe w kwestii zero-jedynkowej...
:)2

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » wt maja 29, 2007 1:48 pm

powiem ci, ze o ile standardowa twradosc z przodu mnie satysfakcjonuje to z tylu teraz bym hd wlozyl. jakies nie ulftra hard madafaka duty ale takie na 50kg stalego obciazenia. jakos zawsze tyle badziewia w bagazniku sie nazbiera ze tyl ciutke MI przysiada i -co tu duzo mowic - denerwuje mnie to.
moze jakbym pancerny zdezak i oslony z przodu dorzucil wyszloby na zero? ;]
mowie o ome 2" jakby co...
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Post autor: PIORUN » wt maja 29, 2007 2:12 pm

kondziu pisze:Do wyczynu nie są mi potrzebne ale znalazłem sklepik na necie gdzie ceny b6 sa tańsze od np OMe czy im podobnych. Więc skoro cena jest ok i są lepsze od pozostałych to chyba warto się zastanowić nad nimi. Sprężyny potrzebuję wyższe i trochę twardsze bo mnie orginalne trochę dobijają swa mientkością. Dla tego się zastanawiam czy nie wziąć hd ale nie chcę też siedziec jak na ławce i gubić plomby. Wiem że OME ma w ofercie też średniej twardosci nie wiem jak to jest z KS HD. Na stronie z krakowa jest tylko opis albo standard podniesione albo podniesione dla dużych obciążeń czyli extra HD. Nie ma szczegółów na temat obciążeń
weż pod uwage ze zarowno przy ome jak i ks sprezyna tylna najprawdopodobnij bedzie ci wychodziła z gniazda z tego wzgledu ze zarowno jedna jak i druga nie daje pełnych 2".
RAYO OFFROAD CENTRUM

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt maja 29, 2007 3:03 pm

No właśnie też bym założył coś pośredniego bo na co dzień i od swięta nie jeżdżę jak wielbłąd zapakowany, jednak na wybojach standardowe są za miękie. Przy każdych dłuższych sprężynach wychodzą z gniazda?
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
PIORUN
 
 
Posty: 939
Rejestracja: pt lis 08, 2002 1:39 pm
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontaktowanie:

Post autor: PIORUN » wt maja 29, 2007 3:11 pm

kondziu pisze:No właśnie też bym założył coś pośredniego bo na co dzień i od swięta nie jeżdżę jak wielbłąd zapakowany, jednak na wybojach standardowe są za miękie. Przy każdych dłuższych sprężynach wychodzą z gniazda?
przy załozeniu dłuzszych amorów +2" i sprezyn niepełnych 2" sprezyna wychodzi z gniazda.
RAYO OFFROAD CENTRUM

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » wt maja 29, 2007 3:32 pm

Witam,

czyli, że np. w przypadku OME na przód do Disco II

amortyzaotr OMEN107, Heavy Load (110 lbs to 220 lbs.), o długości w stanie ściśnięcia 14.7" i w stanie max rozprężenia 23.7" w połączeniu ze sprężyną OME 779, która ma określenie "resulting lift 1,6" " będzie sprężyna wychodziła z gniazda ???

To jak oni to wymyślili skoro nie ma innej długości sprężyn OME. A może te amorki robią też 1,6 cala a nie 2 cale. Ktoś wie jakie wartości ma normalny amorek w stanie ściśnienia i rozprężenia do Disco II (chodzi o przód)?

Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 29, 2007 5:45 pm

z przodu nie ma zjawiska wychodzenia sprężyn.

z tyłu owszem jak się puści most długim amortyzatorem w dół wyłazić może.
#noichuj

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » wt maja 29, 2007 8:52 pm

czesław&jarząbek pisze:z przodu nie ma zjawiska wychodzenia sprężyn.

z tyłu owszem jak się puści most długim amortyzatorem w dół wyłazić może.
sie patenta montuje...
albo spina trokiem... :lol:

...:)21
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości