
Amorki BOGE do Disco
Moderator: Jerry
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
no więc misiu jezdziłem przynajmniej trzema...PIORUN pisze: Natomiast tego ze SR Ci nie lezy to co mozesz powiedzieć iloma autami jeździłeś na tym zawieszeniu i w jakiej chrakterystyce były te zawiasy misiu?
Jezeli niejeździłeś przynajmniej 3 autami z SR o roznej charakterystyce to niejesteś w stanie sie wypowiedzieć. Jezeli faktycznie nie jeździłeś to zapraszam do siebie to dam Ci sie przejechać...
w tym twoim

i szczerze mówiąc zestaw z twojego auta zrobił najgorsze wrażenie-zachowuje się jak najstarszy range rover na miękkich sprężynach i zdechłych amortyzatorach
nie podchodzi mi zupełnie
#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
nie chodzi o roznice zdan, cenie je, wiecej lubie, jak sa to merytoryczne dyskusje bo moge sie czegos nauczyc - nie lubie jednak ostatecznosci pewnych wypowiedzi, nikt tu nie mial wszystkich zawieszen, we wszystkich autach i nie testowal ich wszystkich w tych samych warunkach przez ten sam okres czasu - wiec co jak co ale jakos wyrokowanie w wydaniu Czeslawa jakos do mnie nie przemawia i tyle...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
sa sprzedawane pod innymi markamikondziu pisze:Pogadali pogadalia jak to jest z tymi b6 od defa wejdą do disco? Skoro OME i KS to to samo to czemu jest taka różnica w cenie?
polityka wlascicieli marek jest inna
polityka lokalnych dilerow jest inna.
zauwaz ze KS kiedyś kosztował 900zł za 2 sztuki a teraz kosztuje 690zł! a wszystko za sprawą konkurencji

RAYO OFFROAD CENTRUM
Znalazłem takie http://moto.allegro.pl/item198520278_la ... ideal.html
Tylko nie wiem jak one sa twarde. Interesują mnie twardsze od fabrycznych al ebez przesady nie chcę jeździć z piaskiem w bagażniku. Ome twardości znalazłem a tego nie mogę znalesć. W ogłoszeniu jest napisane hd ale w katalogach znalazłem do disco albo podniesione o 2 cale o twardosći standard albo extra HD a jak pisze sprzedający samo hd nie zauważyłem, może te standard to hd?
Tylko nie wiem jak one sa twarde. Interesują mnie twardsze od fabrycznych al ebez przesady nie chcę jeździć z piaskiem w bagażniku. Ome twardości znalazłem a tego nie mogę znalesć. W ogłoszeniu jest napisane hd ale w katalogach znalazłem do disco albo podniesione o 2 cale o twardosći standard albo extra HD a jak pisze sprzedający samo hd nie zauważyłem, może te standard to hd?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
niech bedzie że jestem mientka faja i pierwszy sie odezwe w kwestii zero-jedynkowej...

b6 to szpej do wyczynu. i musisz sobie zadać pytanie do czego ci to potrzebne?
można je dostać do disco, defendera, i dwójki
defenderowe dadzą się założyć do disko.
jak każde inne.
ome i ks to nie jest to samo.
odpowiednio dobierając komponenty można uzyskać zbliżony efekt.
zbliżony ale nie taki sam.

b6 to szpej do wyczynu. i musisz sobie zadać pytanie do czego ci to potrzebne?
można je dostać do disco, defendera, i dwójki
defenderowe dadzą się założyć do disko.
jak każde inne.
ome i ks to nie jest to samo.
odpowiednio dobierając komponenty można uzyskać zbliżony efekt.
zbliżony ale nie taki sam.
#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
niech ci sprzedający poda numer katalogowy kskondziu pisze:Znalazłem takie http://moto.allegro.pl/item198520278_la ... ideal.html
Tylko nie wiem jak one sa twarde?
reszte se doczytasz w tabeli zastosować na stronie potrzasku
#noichuj
Do wyczynu nie są mi potrzebne ale znalazłem sklepik na necie gdzie ceny b6 sa tańsze od np OMe czy im podobnych. Więc skoro cena jest ok i są lepsze od pozostałych to chyba warto się zastanowić nad nimi. Sprężyny potrzebuję wyższe i trochę twardsze bo mnie orginalne trochę dobijają swa mientkością. Dla tego się zastanawiam czy nie wziąć hd ale nie chcę też siedziec jak na ławce i gubić plomby. Wiem że OME ma w ofercie też średniej twardosci nie wiem jak to jest z KS HD. Na stronie z krakowa jest tylko opis albo standard podniesione albo podniesione dla dużych obciążeń czyli extra HD. Nie ma szczegółów na temat obciążeń
powiem ci, ze o ile standardowa twradosc z przodu mnie satysfakcjonuje to z tylu teraz bym hd wlozyl. jakies nie ulftra hard madafaka duty ale takie na 50kg stalego obciazenia. jakos zawsze tyle badziewia w bagazniku sie nazbiera ze tyl ciutke MI przysiada i -co tu duzo mowic - denerwuje mnie to.
moze jakbym pancerny zdezak i oslony z przodu dorzucil wyszloby na zero? ;]
mowie o ome 2" jakby co...
moze jakbym pancerny zdezak i oslony z przodu dorzucil wyszloby na zero? ;]
mowie o ome 2" jakby co...
Landrąver Discovęry 200tdi
weż pod uwage ze zarowno przy ome jak i ks sprezyna tylna najprawdopodobnij bedzie ci wychodziła z gniazda z tego wzgledu ze zarowno jedna jak i druga nie daje pełnych 2".kondziu pisze:Do wyczynu nie są mi potrzebne ale znalazłem sklepik na necie gdzie ceny b6 sa tańsze od np OMe czy im podobnych. Więc skoro cena jest ok i są lepsze od pozostałych to chyba warto się zastanowić nad nimi. Sprężyny potrzebuję wyższe i trochę twardsze bo mnie orginalne trochę dobijają swa mientkością. Dla tego się zastanawiam czy nie wziąć hd ale nie chcę też siedziec jak na ławce i gubić plomby. Wiem że OME ma w ofercie też średniej twardosci nie wiem jak to jest z KS HD. Na stronie z krakowa jest tylko opis albo standard podniesione albo podniesione dla dużych obciążeń czyli extra HD. Nie ma szczegółów na temat obciążeń
RAYO OFFROAD CENTRUM
przy załozeniu dłuzszych amorów +2" i sprezyn niepełnych 2" sprezyna wychodzi z gniazda.kondziu pisze:No właśnie też bym założył coś pośredniego bo na co dzień i od swięta nie jeżdżę jak wielbłąd zapakowany, jednak na wybojach standardowe są za miękie. Przy każdych dłuższych sprężynach wychodzą z gniazda?
RAYO OFFROAD CENTRUM
Witam,
czyli, że np. w przypadku OME na przód do Disco II
amortyzaotr OMEN107, Heavy Load (110 lbs to 220 lbs.), o długości w stanie ściśnięcia 14.7" i w stanie max rozprężenia 23.7" w połączeniu ze sprężyną OME 779, która ma określenie "resulting lift 1,6" " będzie sprężyna wychodziła z gniazda
?
To jak oni to wymyślili skoro nie ma innej długości sprężyn OME. A może te amorki robią też 1,6 cala a nie 2 cale. Ktoś wie jakie wartości ma normalny amorek w stanie ściśnienia i rozprężenia do Disco II (chodzi o przód)?
Karolek
czyli, że np. w przypadku OME na przód do Disco II
amortyzaotr OMEN107, Heavy Load (110 lbs to 220 lbs.), o długości w stanie ściśnięcia 14.7" i w stanie max rozprężenia 23.7" w połączeniu ze sprężyną OME 779, która ma określenie "resulting lift 1,6" " będzie sprężyna wychodziła z gniazda

To jak oni to wymyślili skoro nie ma innej długości sprężyn OME. A może te amorki robią też 1,6 cala a nie 2 cale. Ktoś wie jakie wartości ma normalny amorek w stanie ściśnienia i rozprężenia do Disco II (chodzi o przód)?
Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości