Jak ktoś już wcześniej zauważył, pewnie cały alfabet -> ABS, ASR, ASC, KGB, PRL .......TomaszRT pisze:Co tam siedzi w tym X-drive że daje radę ?

Moderator: Jerry
Alfa nie ma wiskozy... Alfa ma międzyosiowy Torsen C a przedni i tylny są zwykłe -> otwarte. Do tego ma wszystkie elektroniczne systemy, które kolega @Alfik wymienił.Piotrul pisze:Ale serio to alfa croswagon ma właściwie to samo czyli wiskozę więc czemu nie dała rady?
Wiedziałem, że coś nakłamięTomaszRT pisze:Alfa nie ma wiskozy... Alfa ma międzyosiowy Torsen C a przedni i tylny są zwykłe -> otwarte. Do tego ma wszystkie elektroniczne systemy, które kolega @Alfik wymienił.Piotrul pisze:Ale serio to alfa croswagon ma właściwie to samo czyli wiskozę więc czemu nie dała rady?
Chiba wewnetrznemaristez pisze:a nie przypadkiem zewnetrzne?pezet pisze: przyhamowane zostaje wewnetrzne tylne kolo i auto "samo" wraca na wlasciwy tor jazdy.
pezet pisze:Chiba wewnetrznemaristez pisze:a nie przypadkiem zewnetrzne?pezet pisze: przyhamowane zostaje wewnetrzne tylne kolo i auto "samo" wraca na wlasciwy tor jazdy.
Ale tak mi sie tylko wydaje z tego, co "czuje tylkiem".
Natomiast jak sie zaczne zastanawiac i pomysle np. o Mercedesie A w slalomie miedzy pacholkami (pamietna sprawa z dachowaniem pierwszych modeli) - to na zakrecie tylne wewnetrzne kolo ma w powietrzu, wiec jego hamowanie niewiele by dalo.
A wiec - znowu sie trzeba douczyc
@tszewc może jest w błędzie ale nie mylnym.TomaszRT pisze:@tszewc jesteś w mylnym błędzie. Są takie co przyhamowują, są takie co 'ujmują gazu', są takie co robią jedno i drugie.
No i bedzie...maristez pisze: http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 8631&hl=pl
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości