Wiem, że śmieszne

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 27, 2007 9:38 pm

przynajmniej raz na temat.

:)21

a tak po ludzku to spieniony neopren w arkuszach/rolkach z warstwą samoprzylepną z jednej strony.
pory są zamknięte w związku z tym nie jest higroskopijny.
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn sie 27, 2007 9:44 pm

darkman pisze:
@Tasiem, no pod tyłkiem to mam akumulator / standardowo i sterownik do wincha + klucz do kół mniejszy i rękawice i filtr paliwa zapasowy - jaka mataQ ?
Co by ci się jajka od wydechu nie zagotowały :)21
no dobra może takie akcje to tylko w Serii :wink:
ale czuć różnice temperatury między lewą, a prawą stroną tunelu... najbardziej odczuwalna w stopach :-?
w zimie nawet miło, ale latem... :roll:
Niedawno zaglądałem pod jednego defa i podziwiałem jak ktoś ładnie powykładał
:)2
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn sie 27, 2007 9:57 pm

u Janka Wibracyjnego widziałem fajną wykładzinę gumowyciskaną na tylną podłogę i boczki ławkowe - u mnie tego nie było niestety. rzecz fajna jako nakładka na warstwę wyciszającą.

neopren z rolki po wielęż stoi ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 27, 2007 10:03 pm

cena sie ustala
#noichuj

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn sie 27, 2007 10:27 pm

LR_Olek pisze:
ale juz zmienilem zapatrywanie z clio III :)21

Ja chrzanię wez se kup uzywane niemieckie auto duze, komfortowe w dieslu za cene tej padaczki.



A co do neoprenu to nie wytlumi tak dobrze jak maty bitumiczne i maty wlokniste pochlaniajace dzwiek.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn sie 27, 2007 10:33 pm

co do mat, opowiadam się za metodą mieszaną - bitu i neo, coś pod maskę może na bazie azbestu jak oryginał do dysko ? no nie wiem, ale dość fajnie wycisza jednak.
świetne są maty głuszące do systemów audio, ale niestety dość drogie i nie bardzo jest jak toto ściągnąć/ znaleźć w dobrej cenie. sego czasu miałem wchodzić w ten system, ale to raczej nie pod klienta terenówkowego.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn sie 27, 2007 10:46 pm

Maty bitumiczne cienkie z podlozem klejowym profilowane opalarka dostepne sa w kazdym sklepie moto prawie po 15zl za sztuke, wyglusza sie tym blaszane elementy ktore moga wpadac w wibracje lub przenosic dzwiek typu wnetrza drzwi i przy dobrym naklejeniu nie ma obaw ze pod nia dojdzie do korozji nawet przy duzej wilgoci.

Do wygluszen tapicerki, tylnej podlogi, nadkoli pod deska rozdzielcza naprawde polecam specjalna wloknine z certyfikatem z Surtexu, jest niepalna i idealnie pochlania dzwieki.

Z 15 lat temu nazakladalem sie w niemczech troche Audio i wygluszylem pare samochodow. Najwiekszy zgryz byl przy starym passacie z 74 roku :)21, tam dopiero woreczki do lodu napelnione piaskiem i umieszczone na podszybiu daly efekt :)21 Czasami wystarczy zmienic czestotliwosc dzwieku zeby bylo mniej uciazliwie.

Przykre dzwieku od silnika w 80% pochodza z nieszczelnych uszczelek drzwiowych, z grodzi i podszybia. Reszta to odglosy od opon - nadkola, wydechu - tylna podloga, ukladu napedowego - okolice dzwigni zmiany biegow i reduktora - wszelkie przelotki. Jezeli dzwignie wychodza bezposrednio ze skrzyni lub sa na niej osadzone dobre efekty daje oblozenie dzwigni pod mieszkami tasma olowiana.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn sie 27, 2007 10:48 pm

darkman pisze:...coś pod maskę może na bazie azbestu jak oryginał do dysko ? no nie wiem, ale dość fajnie wycisza jednak...
Lepiej podjedz na szrot i dopasuj od innego auta najlepiej diesla oryginalna mate pod maske. Naklejanie wycinanek z neo kija da oprocz likwidacji rezonansu blachy.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn sie 27, 2007 11:07 pm

Discotheque pisze:Maty bitumiczne cienkie z podlozem klejowym ..

Przykre dzwieku od silnika w 80% pochodza z nieszczelnych uszczelek drzwiowych, z grodzi i podszybia. Reszta to odglosy od opon - nadkola, wydechu - tylna podloga, ukladu napedowego - okolice dzwigni zmiany biegow i reduktora - wszelkie przelotki. Jezeli dzwignie wychodza bezposrednio ze skrzyni lub sa na niej osadzone dobre efekty daje oblozenie dzwigni pod mieszkami tasma olowiana.
ok,
są jeszcze nieco odmienne punkty newralgiczne, kiedyś tego nie wiedziałem , ale :roll: def to trochę specyficzne auto inp:
-hałas spowodowany nawiewem przez klapy przednie wentylacyjne ("defklimatronick")
-łączenie i uszczelki tylnich szyb bocznych
-ogólnie przednia część podszybia jest mocno hałaśliwa, bo pusta i w zasadzie otwarta poza częścią kokpitowo zegarową - hałas wali jak oszalały :P :P :P
-niestty po zdjęciu oslony bezpieczników widać drążki skrętne na wylot .. tak na dzień dobry od kierownicy :-? :lol: :lol:
-no i oczywiście cegłościenna aprostopadłościenność karoserii z pionową szybą przednią nie może mieć nic wspólnego z aerofonią dźwięku
-w deskę kokpitu to w zasadzie nic się nie upchnie, no bo nie ma deski.. jest pusta przestrzeń schowkowa/półeczka - u mnie w tym miejscu poza zegarami jest metromierz i to tyle. (w dysku jest gdzie pchać.. acha podobnie jest z kanałami powietrznymi - w defie w zasadzie ich nie ma, a raczej są całkiem prosto realizowane jako owalna dziura zastawiona tylko plastikową siatką :roll: :roll:

na to coś poradź Waść, Drogi K.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt sie 28, 2007 12:46 am

czesław&jarząbek pisze:
leasing=duża rata przez trzy lata
stary syf=duża wtopa raz na trzy lata

trudny wybór...

:)21
Zapewniam Cię że żaden obsra...y LR nie wytrzyma w pracy 3 lat :roll:
Zdecydowanie pewniejsza lokata to stary syf :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt sie 28, 2007 12:50 am

Discotheque pisze:nie wypada zeby reklamowka warsztatu LR byla jakas Corsa Van jak to niektorzy tu chomikowi lanserzy chca jezdzic :)21
Niech pomyśle .......
Niech zgadnę .......
Jasnowidz jestem czy jak .........

Wyjasnowidzowałem że to zapewnenapewno @Olo turbo vanem Pandą chomikowy biznes powozi :)21
..... i jeszcze chce się do mnie do Sopotu wprowadzić :o
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt sie 28, 2007 8:46 am

darkman pisze:...
na to coś poradź Waść, Drogi K.
Zmien na Disco :)21, faktycznie nie zastanowilem sie nad tym ze Def ma konstrukcje ciagnika rolniczego z otwarta kabina a nie samochodu :)21

Musialbym obejrzec i sie przejechac.
Tylko chwilo moze byc kiepsko gdyz od miesiaca nic nie slysze na lewe ucho. Zbyt duze cisnienie wody zrobilo mi masakre w kanale usznym i troche zmienilo swiat dzwiekow :(
Chwilowo mam naturalne wygluszenie otoczenia a czy wroci sluch to sie okaze za pare tygodni.

A swoja droga to dopiero rozumiem osoby ktore maja klopot ze sluchem, prze.ebana sprawa.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt sie 28, 2007 10:40 am

Discotheque pisze:
LR_Olek pisze:
ale juz zmienilem zapatrywanie z clio III :)21

Ja chrzanię wez se kup uzywane niemieckie auto duze, komfortowe w dieslu za cene tej padaczki.
mysi byc pelne odliczenie vatu oraz male i nowe


toc ne kupie frelka bo chyba wersji commercial nie ma :(

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt sie 28, 2007 2:04 pm

Darkman, zamiast neoprenu mozna stosowac wyciszenie budowlane do np wezłów wentylacyjnych. jest tańsze niz neopren ( mówie o orginalnym z kauczuku syntetycznego) jest samoprzylepne jest dużo grubości jest nie palne nie chłonie wody a przy okazji stosuje sie to jako docieplenie. Wystarczy podzwonić po hurtowniach budowlanych i za cene 1m kwadratowego neoprenu masz np rolke 2x5m
Minusy:
silnik słysze tylko przy rozruchu, gdyby nie obrotomierz to mozna by przekręcić obroty.
Łozyska nie ostrzegły huczeniem że odchodzą (bo nie było słychać) efekt-rozjebka wysypane rolki i powrót do domu 20 km/h
Zastanawiam sie czy w takich konstrukcjach specjalnie nie ma wyciszenia - jestes bardziej na bierząco ze stanem technicznym... a tak to jeszcze se CD kupisz i niebedziesz nawet wiedział kiedy sie coś obsra :)21

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt sie 28, 2007 3:01 pm

że w Zacieku jest obrotomierz to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, bo to w końcu nie Def, ale po co silnik ? :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość