Dylemat

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 29, 2007 1:00 pm

nich poda dane wlascicieli z brifu i nich koles do nich podzwoni informacyjnie
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Dylemat

Post autor: Damian » sob wrz 29, 2007 2:02 pm

LR_Olek pisze:
mateo pisze: Mam na oku w Rzeszy Disco 98 rok w automacie za 9000 koła euro z przebiegiem 77 tys.
23,76km dziennie...
po bulki faszysta jezdzil do sklepu?
No i co w tym dziwnego? Mój ojciec dieslem (landcruiser90) zrobił w dwa lata 15 000km, z czego 1/3 to wyjazdy wakacyjne.

Jak za parę lat ktoś będzie chciał sprzedać to pewnie ludzie nie uwierzą. I pewnie ja będę zmuszony go odkupić ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

Post autor: mateo » sob wrz 29, 2007 4:42 pm

Martwi mnie tylko ten brak napisów na masce+ brak białych pasków na drzwiach i błotniku-a kolo upiera się że to kein unfallwagen

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob wrz 29, 2007 5:31 pm

Student pisze:"musi być drogo, żeby potem bylo tanio"

:)21
- a "co tanie to drogie" :)21

Ale w tym wypadku cena "koresponduje" ze stanem (ze zdjec), przebiegiem i wersja wyposazenia.

Moze tak byc, ze to wszystko co pisza to prawda - ale w zalewie picowanych aut z kreconymi licznikami i maskowanymi wadami, kazdy jest (powinien byc!) podejrzliwy.

Z tymi napisami to rzekomo tak jest, ze jakies serie wyjezdzaly z fabryki bez napisow (sie im akurat na linii montazowej skonczyly?), ale wzmozona czujnosc nalezy zachowac.
Trzeba by pozyczyc aparacik do mierzenia grubosci lakieru i pomierzyc na miejscu.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob wrz 29, 2007 6:28 pm

mateo, jak masz wątpliwości to zrób sobie psycho komfort i olej ten egzemplarz, mało to dychotecków na rynku ?

zresztą jak malowane, to ładniejsze powinno być - w czym problem ?? :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

Post autor: mateo » sob wrz 29, 2007 6:49 pm

Macie rację pojadę pomacam może browca przyjmę przed oględzinami i będzie git. Na pohybel. !! !!

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob wrz 29, 2007 7:39 pm

mateo pisze:Macie rację pojadę pomacam może browca przyjmę przed oględzinami i będzie git. Na pohybel. !! !!
I tak go kupisz :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

Post autor: mateo » sob wrz 29, 2007 8:03 pm

Discotheque pisze:
mateo pisze:Macie rację pojadę pomacam może browca przyjmę przed oględzinami i będzie git. Na pohybel. !! !!
I tak go kupisz :)21
To widać i słychac....?

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 29, 2007 8:14 pm

to czuc :)21
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
jacekwr
Posty: 532
Rejestracja: pn sie 06, 2007 9:06 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: jacekwr » sob wrz 29, 2007 9:22 pm

zachorował, to już nieuleczalne... :)21

Tylko, mimo wszystko pamiętaj o zasadzie 3 kupek. Nawet jak kupujesz za 9kEUR. Zabezpiecz minimum 2kEUR na pakiet startowy - najwyżej na szpej Ci zostanie... (+Opłaty,ubezpieczenia, ..., dzikie węże).
:evil:

Z własnych niedawnych doświadczeń (kupowałem disco miesiąc temu, poszedłem w odwrotnym kierunku i chyba się opłaci - wiem co zrobiłem i z czym w najbliższym czasie nie powinno być problemów :)12 ) radzę sprawdzić blachy w różnych dziwnych/niewidocznych na pierwszy rzut oka miejscach (było zylion razy ale warto powtarzać do znudzenia), oraz czy/jak napędy działają po rozłączeniu difflocka. Kluczowe słowo brzmi "czy". :evil: U mnie po prostu brakowało przedniego wału. Po krótkiej zdalnej naradzie z mechanikiem z Polszy (wał + ewentualnie most przód =~2kPLN - używki) stargowałem 1,5kEUR. Potem okazało się, że w układzie przeniesienia napędu wszystko poza brakującym wałem przednim i krzyżakiem/sprzęgiełkem wału tylnego jest OK. :)21 (no minimalnie ryzykowałem - mogło ?chyba? być cóś nie tak z ze skrzynkami? :oops: )

BTW - jak coś znajdziesz - to generalnie powinno działać na Twoją korzyść. Z moich doświadczeń wynika, że jak się im (nawet Turkom) opowiada o kosztach wyprowadzenia znalezionych wad (nawet jak powiesz x2 to i tak będzie taniej niż u nich), robią się zdecydowanie bardziej mnientcy w negocjacjach. A negocjować zawsze warto. :)12

Powodzenia. :)2
From all the things I've lost,
I miss my mind the most...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości