Potrzebne informacje o V8 z Land Rovera

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn paź 15, 2007 10:53 am

Miałem dzień dobroci dla zwierząt, a na dodatek ostatnio rozmyślam nad vałką, jej wadami i zaletami :wink:
więc czepta sie tramwaju niedocenione primadonny :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » pn paź 15, 2007 12:10 pm

Gość-Mancona pisze:Tapeworm bardzo dziękuję za miłe przyjęcie na Waszym forum I za wszelkie dane.Najbardziej za rodzaj Gaźnika, będę wszystko robił żeby był orginał.
Mam oryginalny kolektor ssacy z gaznikami Stromberg.

To co masz na silniku to Weber, nie wiem tylko jaki i w jaki sposob zalozony. Moze przygarne, jak podasz szczegoly.

Pozdro

tytusdezoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tytusdezoo » pn paź 15, 2007 7:23 pm

petercapri pisze:
Gość-Mancona pisze:Tapeworm bardzo dziękuję za miłe przyjęcie na Waszym forum I za wszelkie dane.Najbardziej za rodzaj Gaźnika, będę wszystko robił żeby był orginał.
Mam oryginalny kolektor ssacy z gaznikami Stromberg.

To co masz na silniku to Weber, nie wiem tylko jaki i w jaki sposob zalozony. Moze przygarne, jak podasz szczegoly.

Pozdro
Ten Weber/38 DGAS-ssanie wodne,38 DGES-ssanie elektryczne/ to z Forda Capri /chyba model Essex sie nazywal czy jakos tak??/ V6 3.0.Taki popularny na wyspie byl.W PL slabo z dostepnoscia.Chyba ze nowka ale cena chora.Ja mam taki gaznik zalozony, uzywany i calkiem dobrze dziala.Wazne zeby w uzywce w dobrym stanie byly zebatki otwierajace przepustnice i oski do nich.Reszta w tym gazniku debilo odporna.Dziala zarowno na LPG jak i na benz.
Oryginaly/SU/ padaly bardzo szybko przy jezdzie na gazie bo iglice przez ktore normalnie plynie benz, na gazie sie wycieraly/bo robia na sucho/ i juz nawet rozruch na benz byl bardzo trudny/notorycznie sie zalewal/.A spalanie jak juz udalo sie uruchomic syfa to palil jak dobre WRC.
I tak jak Czeslaw napisal generalnie to syf, kila i mogila.
Do takiej wyscigowej zmoty to po mojemu najlepiej jakis 4 gardzielowy Weber albo Holley albo cos w tym typie i do kompletu kolektor odpowiedni.Tylko trza z USA drzec bo w PL cena zabija.
Dla Kolegi wyscigowego to polecam zajrzec tu http://www.rpiv8.com/carbs-1.htm
Chyba wystarczy.

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » pn paź 15, 2007 11:57 pm

czesław&jarząbek pisze: te skurwiałe zenito-strombergo-su zabijają ten motór. konwersje na duże dwugardzielówki opadowe i czterogardzielówki to jedyny kierunek rozwoju.
szpryca jest kapryśna i sie jebie.
A mozesz pisac bez k*, j* i innych? Bo to sie chujowo czyta.

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » śr paź 17, 2007 10:51 am

Wracajac do gaznika Weber.

38/38 (cyfry to srednica przepustnic w mm) montowany byl istotnie na silnikach V6 3,0 "Essex", w Fordach Granada, Capri, a takze np. Reliancie Scimitar i innych brytyjskich wynalazkach, ktorych producenci kupowali silniki od Forda.

http://www.capri.pl/garage/engine-3000-v6

Gaznik ten wystepowal tez w innych rozmiarach - np. 40/40 i 42/42. Oczywiscie sa trudniejsze do dostania.

Byly tez wersje mniejsze, np. na Sierrach 2,0 i 2,3 V6 cos okolo 32/32, byly tez 34/34.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość