Zakup RR 1998-2000 Diesel
Moderator: Jerry
nie podlega dyskusji fakt że umieszcenie krótkoskokowego silnika o nie szczególnym przebiegu momentu obrotowego i mocy w dolnym zakresie obrotów w ciężkim samoshodzie który z założenie powinien też jeżdzić poza asfaltem było pomysłem nie najlepszym. do tego pompa wtryskowa jest też nie za szczęsliwa. silnik bronią niższe koszty napraw niż td5. przyznam sie że na początku nie potrafiłem autem jeżdzić ale po programie naprawczym poprawiły sie zachowanie a i ja nabrałem odpowiednich przyzwyczajeń. i moge powiedzieć da sie
V8 pali i wybucha
V8 pali i wybucha
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 9:57 pm przez georg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
ja tam bym kupił RR. wtrysk sterujący nie zabija ceną,dosteppny od reki, miałem przypadek ze ciekło z niego (cos tam pękło) mozna wymienic. palenie na ciepłym a raczej słabe palenie, czytałem ze to nie pompa wtryskowa tylko coś z świecami, widziałem nawet jakieś cudowne urządzenie na allegrogo co niby to eliminuje w tds-ach. koleś ma w bmw tds i zrobił juz 460 koła. wiadomo cos tam naprawiał ale auto hula i nie chciałby zamienic za inne. jak dla mnie RR ma 2 wady, jest mulasty - ale jedzie za to dostojnie sie toczy no i awaryjność EAS, pal licho jak sie zesrają tylko poduchy bo to wiadomo część eksplatacyjna. gorzej jak coś wiecej bo malo kto potrafi to zrobic, w moim rejonie nikt,.
co do przegladu to landserwis przeglad przy zakupie robi za free.
co do przegladu to landserwis przeglad przy zakupie robi za free.
palenie na ciepło - to ustrojstwo pomaga nie we wszystkich przypadkach a działa na zasadzie włączania swiec żarowych przy każdym uruchamianiu silnika a nie jak chciał producent czyli poniżej zadanej temperatury. zasadniczo pomaga w przypadkach osłabionej kompresji
eas - własnie testuje nowe uszczelnienie kompresora z obiecującym wynikiem. koszty z nowym kompresorem nieporównywalne
eas - własnie testuje nowe uszczelnienie kompresora z obiecującym wynikiem. koszty z nowym kompresorem nieporównywalne
Pewnie, że się da, ale po się stresowaćgeorg pisze:nie podlega dyskusji fakt że umieszcenie krótkoskokowego silnika o nie szczególnym przebiegu momentu obrotowego i mocy w dolnym zakresie obrotów w ciężkim samoshodzie który z założenie powinien też jeżdzić poza asfaltem było pomysłem nie najlepszym. do tego pompa wtryskowa jest też nie za szczęsliwa. silnik bronią niższe koszty napraw niż td5. przyznam sie że na początku nie potrafiłem autem jeżdzić ale po programie naprawczym poprawiły sie zachowanie a i ja nabrałem odpowiednich przyzwyczajeń. i moge powiedzieć da sie

Ale jak gada!!! Wybucha raczej 4,6, a można zawsze kupić 4,0. Ale rozumiem Ciebie kolego, że 20l/100 na codzień to masakra. Też bym wybrał diesla, ale nie RR tds. Za to ładnie utrzymany Classic z trzysetą ... miodzio.V8 pali i wybucha
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
Jak zwykle tyle opinii ile uzytkownikow
to moze w inny sposob podejdziemy do tematu. Chce auto ktore ma dobra renome, jest dieslem, jest wygodne, ma dobre wyposazenie podstawa klima, wszystko inne mile widziane ale z umiarem (czesci ludzi juz zgrzytaja zeby jak mysla o tej calej elektronice gdy w np Defenderach nie potrzeba nawet komputera, ale mam nadzieje ze nikt nie wysle mi rachunku od dentysty) 


przez 40km to ono się odczuwalnie telepało, prawie (a prawie robi różnicę...) dojechałem do domu... Wóz był regularnie serwisowany u ulubionego mechanika mojej rodzinki... nie muszę dodawać że go nie lubię...
...ale to były czasy studenckie kiedy żerowałem na bańkomatach (mama... dasz bańkę?
) i trzeba się było serwisować w rekomendowanym warsztacie...


From all the things I've lost,
I miss my mind the most...
I miss my mind the most...
eeetam przesadzaszGreeg pisze:i stanelo na niczym jak zwykle.... zasada "jak nie podoba ci sie discovery to nie kupuj terenowki" wiecznie zywa... pozdrawiam
ja słyszałem, że:
- nabardziej uniwersalnym jest jeep na gnojówkę
- toytoye się wogóle nie psują
- patrol jest super zajebisty
- suki wszystko wierzchem biorą niczym rączy koń
- mercedes ma pięć blokad
- a najlepszy jest uaz z andorią

LR Rendzi stajla 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości